brzęczy pedał gazu przy obrotach od 1950 do 2300 HELP ME

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » ndz lut 28, 2010 19:33

mam podobny problem tylko w benynowym silniku 2.0 8v ABA przy obrotach od 3000-3150obr/min pedał drży jak wibrator??


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
czarnyblack
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:07
Lokalizacja: Koszalin

brzęczy pedał gazu przy obrotach od 1950 do 2300 HELP ME

Post autor: czarnyblack » śr kwie 06, 2011 18:40

Witam.

Wiem, ze temat stary, ale nowego nie bede zakladal, bo pytnie dotyczy tego samego. Mianowicie Obrazek
ten otwor w ksztalcie elipsy na samym dole, to jest wlasnie to miejsce na srubke o ktorym mowicie? O ile dobrze dojrzalem, to nie mam tam srubki i rozumiem, ze to moze powodowac wibracje?



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

brzęczy pedał gazu przy obrotach od 1950 do 2300 HELP ME

Post autor: andrew.zbyrko » śr kwie 06, 2011 19:27

czarnyblack pisze:ten otwor w ksztalcie elipsy na samym dole, to jest wlasnie to miejsce na srubke o ktorym mowicie? O ile dobrze dojrzalem, to nie mam tam srubki i rozumiem, ze to moze powodowac wibracje?
dokładnie ten otwór, a śruba to chyba M8


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

brzęczy pedał gazu przy obrotach od 1950 do 2300 HELP ME

Post autor: J.B.S. » śr kwie 06, 2011 21:17

Sruba m8 na pewno ,tylko że z drugiej strony powinna być taka śmieszna nakrętka z jednej strony stożkowa.



Awatar użytkownika
czarnyblack
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:07
Lokalizacja: Koszalin

brzęczy pedał gazu przy obrotach od 1950 do 2300 HELP ME

Post autor: czarnyblack » śr kwie 06, 2011 22:28

A zwykla nakreta moze byc ? Jakiej dlugosci ma byc ta sruba? Da sie tam dojsc normalnie z imbusem zeby to dokrecic? Z tego co widzialem super dojscia to tam nie ma...



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

brzęczy pedał gazu przy obrotach od 1950 do 2300 HELP ME

Post autor: J.B.S. » śr kwie 06, 2011 23:33

Ja bez większych problemów dokręcam kluczem fajkowym.Jaka długość ...nie pamiętam jak chcesz jutro sprawdzę mam gdzieś taka śrubę.
Zwykła nakrętka też podejdzie ale najlepiej jak by była ori.



Awatar użytkownika
czarnyblack
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:07
Lokalizacja: Koszalin

brzęczy pedał gazu przy obrotach od 1950 do 2300 HELP ME

Post autor: czarnyblack » czw kwie 07, 2011 09:16

OK jakbys mogl sprawdzic to bylbym wdzieczny, a ta nakretke stozkowa dostane w sklepie srubkowym? Jakies foto poglądowe moglbys podrzucic, bo nawet nie wiem jak ona wyglada?



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

brzęczy pedał gazu przy obrotach od 1950 do 2300 HELP ME

Post autor: J.B.S. » czw kwie 07, 2011 22:39

Obrazek
Wrzucam foto śruby i nakrętki która mocuje pompę z tyłu. Śruba M8x1,25 ,całkowita długość śruby 40 mm.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 10, 2011 20:24 przez J.B.S., łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
czarnyblack
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:07
Lokalizacja: Koszalin

brzęczy pedał gazu przy obrotach od 1950 do 2300 HELP ME

Post autor: czarnyblack » pt kwie 08, 2011 15:23

No wiec, dziekie wielki za pomoc. Przykrecilem i juz wszystko dziala jak nalezy ; ] Okazalo sie, ze ta nakretka byla tam jakos przytwierdzona (chyba za pomoca rdzy) i wszystko jest cacy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 54 gości