Skaczące wolne obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

markan02
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr paź 28, 2009 16:23

Skaczące wolne obroty

Post autor: markan02 » pt kwie 15, 2011 19:52

Witam

Posiadam golfa 3 z silnikiem AAZ z pompą po regeneracji (pompa była robiona dwa miesiące temu), mój problem polega na ustawieniu wolnych obrotów, aczkolwiek na zimnym silniku obroty wahają się w granicach 600 rpm (aż silnikiem czasami szarpie i ratuje mnie wtedy tylko przyśpieszacz), a na gorącym silniku to już wgl różnie. Raz ma 900, raz 1100 a innym znowu razem 1400. I co tu z tym zrobić ? Mój pewien znajomy co posiada passata z podobnym silnikiem próbował mi to wyregulować ale nic to nie dało. Czego to może być wina ? Nie wiem czy to co teraz powiem może coś wyjaśnić, ale mój sąsiad posiadający golfa z takim samym silnikiem, regenerował pompę tam gdzie ja (niecały rok temu), i teraz mu ta pompa siadła. Zakład nie uznał mu gwarancjii i zawołali tym razem 1900 zł za ponowną regeneracje (poprzednio zapłacił 400 tak samo jak ja ostatnio)
Czyżby u mnie tez znowu pompa siadała ? Autko przyśpiesza w porządku, pali na dotyk, tylko mnie te obroty bardzo drażnią.


Obrazek

dziobak687
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 13, 2011 18:36

Skaczące wolne obroty

Post autor: dziobak687 » pt kwie 15, 2011 20:52

Masz do wymiany silniczek krokowy.



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Skaczące wolne obroty

Post autor: Gashkas » pt kwie 15, 2011 20:55

dziobak687, to nie benzyna tylko TD ...


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Skaczące wolne obroty

Post autor: twromek » pt kwie 15, 2011 20:57

markan02, dziobak687 dobrze mówi, tylko uważaj bo w fabryce porządnie schowali tego krokowca :helm:

A tak na serio zrób zdjęcie pompy, albo bynajmniej nr podaj.



markan02
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr paź 28, 2009 16:23

Skaczące wolne obroty

Post autor: markan02 » pt kwie 15, 2011 20:58

Nr podam jutro, ale to jest ta pompa z grzybkiem


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Skaczące wolne obroty

Post autor: Michał_1977 » pt kwie 15, 2011 21:53

Oj tam,oj tam...zaraz numery...
Jak kolega regulował obroty śrubą od minimalnego położenia dźwigni gazu,to pompa ześwirowała :bigok:
Rozregulował wydatek resztkowy i obroty pływają,
Trzeba to zrobić odpowiednią śrubą/mi,ale wcześniej wydatek :bajer:
markan02,za pompą masz taką cienką pionową śrubę ze sprężynką i to tym reguluje się obroty.
markan02 pisze: Autko przyśpiesza w porządku, pali na dotyk
Czyli jest O.K.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

markan02
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr paź 28, 2009 16:23

Skaczące wolne obroty

Post autor: markan02 » pt kwie 15, 2011 22:17

Ok, jutro spróbuje podregulować coś tą śrubą i dam znać co i jak


Obrazek

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Skaczące wolne obroty

Post autor: twromek » sob kwie 16, 2011 10:10

Michał_1977, chodziło mi o to, że w trójkach szły już całkiem ciekawe pompy i mogły się w nich dziać jakieś akcje, czego nie było w 1,6. Przez to najpierw chciałem wiedzieć na czym stoimy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Skaczące wolne obroty

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 16, 2011 15:22

twromek pisze:w trójkach szły już całkiem ciekawe pompy i mogły się w nich dziać jakieś akcje
Zapewne masz na myśli siłownik bimetalowy do zimnego rozruchu.Owszem,taką pompę ustawić jest ciężko,ale:
markan02 pisze:silnikiem czasami szarpie i ratuje mnie wtedy tylko przyśpieszacz
Wnioskuję,że markan02,ma starszą pompę z manualnym przyspieszaczem kąta wtrysku i taką można dużo łatwiej ustawić :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

markan02
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr paź 28, 2009 16:23

Skaczące wolne obroty

Post autor: markan02 » sob kwie 16, 2011 15:38

Tak, mam tą starszą pompę (auto sprzed 95r ) z ręcznym przyśpieszaczem


Obrazek

Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Skaczące wolne obroty

Post autor: Krystian GTD » ndz kwie 17, 2011 19:25

markan02 wydatek resztkowy do regulacji.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;
I regulacja obrotów biegu jałowego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdro



markan02
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr paź 28, 2009 16:23

Skaczące wolne obroty

Post autor: markan02 » ndz kwie 17, 2011 20:40

Problem rozwiązany. Linka nie odbijała za każdym razem do końca ;) Problem jak się okazało był bardzo błahy i nie potrzebnie wam głowę zawracałem ;) więc sory i pozdro :)


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości