1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: damcio151 » pn kwie 18, 2011 00:00

pawka508 pisze:masz problem z turbo wyciągnij je i poczyść dobrze będziesz miał z bani po prostu zapiekło Ci się ostro, sam to zrobisz gdzieś na forum jest opisane jak to zdziałać i jeszcze sprawdz przewody podciśnienie i n70 bo w 1z właśnie taki zawór siedzi, mam nadzieje że w czymś pomogłem ;]

Pozdro
Weź Ty się chłopie ogarnij ... po co piszesz o czymś o czym nie ma pojęcia ... gdzie widzisz na logach, że turbo ostro przeładowuje i jest zapieczone ? no gdzie ?
turbina ładnie pompuje, nie ma co się czepiać ... poza tym to WG jest, nie VNT, więc sterowanie ma ciśnieniowe ...
pawka508 pisze:na biegu jałowym na zimnym ładowało 3100 czyli 2,1bara nie możliwe a jednak
kolejna głupota ... nawet ARL ma MAP którego zakres już dawno się kończy ... ale u CIebie pokazało ponad 3 bary :panna: i to jeszcze na biegu jałowym :los2:
matisim, poczytaj w dziale diagnostyka jak zrobić logi i zrób komplet statycznych i dynamicznych



Awatar użytkownika
pawka508
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 781
Rejestracja: czw sie 05, 2010 20:29
Lokalizacja: Bielsk Podlaski/ Warszawa

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: pawka508 » pn kwie 18, 2011 21:52

damcio151,

mówię to co widziałem u kumpla na lapie i widzę że Ty się ostro znasz, pierwszy 1000 to jest atmosferyczny (jak się nie mylę) a dalej mierzy doładowanie i mówię o zimnym silniku na ciepłym tego nie było i mówię to co się działo u mnie w aucie więc nie gadaj żebym się ogarnął i na logach się nie znam czego nie ukrywam, wiem jak jest sterowana turbina w 1z i miałem to samo na seryjnym turbo i na turbo z AWXa auto po przekroczeniu 3 tys obrotów zaczęło łomotać ostry dym z rury i albo gasło albo spuszczałem z obrotów i po chwili wracało do normy, a po drugie chcę dla kolegi pomóc i

matisim
pawka508, po zdjęciu rury z kolektora samochód nie zgasł a po założeniu odrazu, przed tym wykasowałem błędy i jak zgasł to nic innego nie wywalił :goof:
sugerowałem .zeby to zrobił i podziałało auto nie zgasło to chyba coś znaczy prawda, na kompie to się znasz ale z mechaniką to chyba ciężko :los2:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: damcio151 » pn kwie 18, 2011 21:58

pawka508 pisze:mówię to co widziałem u kumpla na lapie i widzę że Ty się ostro znasz, pierwszy 1000 to jest atmosferyczny (jak się nie mylę) a dalej mierzy doładowanie i mówię o zimnym silniku na ciepłym tego nie było i mówię to co się działo u mnie w aucie więc nie gadaj żebym się ogarnął i na logach się nie znam czego nie ukrywam, wiem jak jest sterowana turbina w 1z i miałem to samo na seryjnym turbo i na turbo z AWXa auto po przekroczeniu 3 tys obrotów zaczęło łomotać ostry dym z rury i albo gasło albo spuszczałem z obrotów i po chwili wracało do normy, a po drugie chcę dla kolegi pomóc i


matisim
pawka508, po zdjęciu rury z kolektora samochód nie zgasł a po założeniu odrazu, przed tym wykasowałem błędy i jak zgasł to nic innego nie wywalił :goof:



sugerowałem .zeby to zrobił i podziałało auto nie zgasło to chyba coś znaczy prawda, na kompie to się znasz ale z mechaniką to chyba ciężko :los2:
zrozum , że ... ciśnienie jest w porządku, nic nie przeładowuje ...
to co napisałeś to jakiś Twój wymysł ... MAP nie mierzy ponad 3 bary, a już na pewno nie w 1z
to, że po zdjęciu rury nie zgasł nie oznacza, że problem leży w przeładowaniu
co do mojej wiedzy "mechanicznej" - nie bój się o to, tej mi też nie brakuje :bajer:

więcej logów, statyczne, dynamiczne, nastawy zablokowane ... powinno coś być widoczne



Awatar użytkownika
pawka508
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 781
Rejestracja: czw sie 05, 2010 20:29
Lokalizacja: Bielsk Podlaski/ Warszawa

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: pawka508 » pn kwie 18, 2011 22:16

damcio151,
u mnie tak przeładowywało na turbinie AWX łapałem ower bosta miałem zapieczone VNT i dlatego tak ładowało, co do vaga chłop mi tak tłumaczył i to ogarnął a do kogo zajeżdżałem to nie wiedział o co chodzi a koleszka jest zwykłym prostym chłopakiem z pojęciem i wyleczył mi auto, na WG miałem podobną sytuacje tylko wtedy nie miałem ic cenral i w sumie mogł być przytkany, po prostu mówię to co wiem a Ty od razu jedziesz, kur... co się dzieje w tych czasach zero uprzejmości



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: t0mal » pn kwie 18, 2011 22:19

Jaki kolor dymu?
Wydaje mi się, że to coś z rozrządem - luźny pasek, albo rozwalane koło na wale.

Sprawdź, czy koło pasowe paska wielokolorowego na wale kolebie się na boki na zimnym, czy pasek popiskuje na zimnym
Zrób logi z gr 00 - na biegu jałowym, a później przegazuj na postoju, jak się nie boisz.

Może to jeszcze być wina nie wymienianego sto lat oleju (około 20 000km.)

Jedno jest pewne - będziesz potrzebował opinii mechanika - to nie jest sprawa na forum, bo to nie jest typowa usterka i wypadałoby "obmacać" auto, żeby przypadkiem nie narobić szkód.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: damcio151 » pn kwie 18, 2011 22:26

pawka508 pisze:po prostu mówię to co wiem a Ty od razu jedziesz, kur... co się dzieje w tych czasach zero uprzejmości
to jest forum, jak tutaj napiszesz komuś, że ma zrobić coś i to zapewnisz - a tak zrobiłeś pisząc, że strasznie turbina zapieczona i trzeba ją czyścić ... to człowiek pojedzie do mechanika , a mechanik to zrobi ... i skasuje go kilka stówek ... i kilka stówek chłopak będzie w plecy bo tak na forum ktoś napisał i nic to nie dało



Awatar użytkownika
pawka508
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 781
Rejestracja: czw sie 05, 2010 20:29
Lokalizacja: Bielsk Podlaski/ Warszawa

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: pawka508 » pn kwie 18, 2011 22:32

ja napisałem żeby sam to zrobił i żeby to sprawdził nie mówiłem żeby szedł do mechanika nawet na forum jest opisane jak to zrobić to po co tyle płacić a jak turbo gra to zawsze można kierownicę skręcić, a po drugie jak nie czyszczone turbo to i tak kiedyś trzeba to zrobić bo prędzej czy później się wy..sra :grin:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: damcio151 » pn kwie 18, 2011 22:45

pawka508 pisze:ja napisałem żeby sam to zrobił i żeby to sprawdził nie mówiłem żeby szedł do mechanika nawet na forum jest opisane jak to zrobić to po co tyle płacić a jak turbo gra to zawsze można kierownicę skręcić, a po drugie jak nie czyszczone turbo to i tak kiedyś trzeba to zrobić bo prędzej czy później się wy..sra :grin:
i taka to ta Twoja wiedza o mechanice :P
jeszcze raz powtórzę ... to jest turbina na klapie westgate, nie ma zmiennej geometrii łopatek, nie ma kierownicy którą można skręcić ... jej się nie czyści tak często jak VNT ... zaryzykuje nawet stwierdzenie, że jej się w ogóle nie czyści, prędzej wysra olej do dolotu niż WG się zapiecze na tyle, aby było trzeba ją czyścić
ludzie na wymianę filtra kabinowego do mechanika jeżdżą, a co tu mówić o wyjęciu i czyszczeniu turbiny



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: t0mal » pn kwie 18, 2011 22:52

pawka508, Życzę Ci, żebyś musiał kiedyś wykręcać turbo w golfie, najlepiej pod blokiem :P
Siejesz spam.



Awatar użytkownika
pawka508
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 781
Rejestracja: czw sie 05, 2010 20:29
Lokalizacja: Bielsk Podlaski/ Warszawa

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: pawka508 » pn kwie 18, 2011 22:58

damcio151,

i tu mnie masz :grin: na VNT teraz jeżdżę i na niej się uczę na WG tylko i wyłącznie jeździłem i się tym nie interesowałem, widzisz w tej na początku pojechanej rozmowie można się czegoś nauczyć i wiele osób czegoś się dowie konkretnego, a to że ludzie jeżdżą z takimi durnotami do mechanika to ich problem, więc muszę przyznać Ci rację że problem nie leży w przeładowaniu, ale kolegę naprowadziłem na w miarę dobry trop :)



Awatar użytkownika
pawka508
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 781
Rejestracja: czw sie 05, 2010 20:29
Lokalizacja: Bielsk Podlaski/ Warszawa

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: pawka508 » pn kwie 18, 2011 23:00

t0mal,

wykręcałem w garażu podziemnym osiedlowym chyba każdy wie ile jest tam miejsca :grin: z garstką kluczy i mi się udało jak się ma lewe ręce to nic się nie zrobi :grin:



Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: Skulek » wt kwie 19, 2011 00:45

Logi, są ok...

Szczerze nie mam pomysłu co to może być za problem ...

Może coś z wtryskiem sterującym ...
Może powietrza nie dostaje ... Chociaż po logach jest ok ..

No chłopaki macie problem ...


...

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: t0mal » wt kwie 19, 2011 09:49

rozrząd, albo zawory stają w prowadnicach



Awatar użytkownika
Pitekz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 12:40
Lokalizacja: 100-lica

1z gaśnie po przekroczeniu 3tys obr

Post autor: Pitekz » sob kwie 23, 2011 15:31

Mam ten sam problem i mi się wydaje że to jednak będzie pompa oleju, znalazłem kiedyś ten sam temat na forum passata ale teraz nie mogę go znaleźć był tam opisany dosyć szczegółowo taki przypadek i miało to sens, podobno zaciera się w pompie jakiś zaworek i idzie za wysokie ciśnienie do popychaczy zaworów.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości