transporter T4 2.4 D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 05, 2012 19:15
transporter T4 2.4 D
Witam! Mam problem,auto na zimnym silniku ciężko pali i dymi na biało lub popielaty kolor. Został wymieniony rozrusznik na nowy,równiez akumulator,świece żarowe,filtr paliwa.
W aucie nie ubywa płynu chłodzącego. Po przejechaniu 3-5km.dym jest niewidoczny jest wtedy ok. Na gorącym silniku przestaje być mulisty i pali z dotyku,chciałbym dodać że to jest V5 2.4 D.75km. Prosze o pomoc.Dzięki.
W aucie nie ubywa płynu chłodzącego. Po przejechaniu 3-5km.dym jest niewidoczny jest wtedy ok. Na gorącym silniku przestaje być mulisty i pali z dotyku,chciałbym dodać że to jest V5 2.4 D.75km. Prosze o pomoc.Dzięki.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 05, 2012 19:15
transporter T4 2.4 D
Jaką mogę mieć pewność że to jest kąt bo w tym śilniku już tyle rzeczy zostało wymienionych a jeżeli to jest kąt to gdzie i jak to sprawdzić ?
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
transporter T4 2.4 D
I sprawdź czy do świec żarowych dochodzi prąd, bo wszystko wskazuje na brak grzania.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14216
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
transporter T4 2.4 D
Najlepiej u pompiarza.Czujnik zegarowy lub lampę stroboskopową trzeba posiadać.arturroczon1 pisze:jeżeli to jest kąt to gdzie i jak to sprawdzić ?
Wtryskiwacze mogą być na wykończeniuarturroczon1 pisze:Po przejechaniu 3-5km.dym jest niewidoczny jest wtedy ok.
transporter T4 2.4 D
A może to nieszczelność, albo klin na wale, objawy pasują.
W sumie to chyba masz już wymienione wszystko co może się zepsuć tym silniku
W sumie to chyba masz już wymienione wszystko co może się zepsuć tym silniku
Re: transporter T4 2.4 D
Tomal zapewne widziałeś jak wygląda klin na wale w tym modelu, prawie jak w Ursusie, nie sądzę żeby go ścinało. Jak koledzy wspomnieli, kąt i wtryski pod lupę.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 05, 2012 19:15
transporter T4 2.4 D
klin na wale na stówę nie bo wtedy rzuca śilnikiem w ramie na biegu jałowym i dymi cały czas na biało bo w tym 2.4.d coś trzyma ten motor przy zimnym śilniku przy pierwszych trzech obrotach pali wchodząc wolno w obroty i dymi tak jakby para leciała z rury potem jest ok.
transporter T4 2.4 D
Kąt wtrysku, zegarem w pompe. sam ustawiałem na wartośc 1,0 według danych, w jednym wymieniałem wtryski bo lały niemiłosiernie, kupiłem komplet w autolandzie boscha i od samego poczatku pierwszy sprawdzony na mierniku lał , więc założyłem swoje od merca kupione w intercarsie boscha rok wcześniej ( rozpylały idealnie ) samochód jeździ do dziś ale jeden wtrysk został stary. spalanie spadło podobno 2 litry i silnik zrobil sie mocniejszy, Sprawdz jeszcze cz pompa nie cieknie z dzwigni gazu bo często uszczelniam to u klientów. Objawem jest cieżkie palenie z rana. Ostatnio robiłem tdi z ścietym klinem, to samochód na pełnym bucie powyżej 2000-2500 kopcił że świata nie było widać, wtryski i pompa była idealna.
Są dwa rodzaje wtrysków więc jeśli miałbyś zamawiać to według numerów wtrysku.
Są dwa rodzaje wtrysków więc jeśli miałbyś zamawiać to według numerów wtrysku.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
transporter T4 2.4 D
JABcok20, Czy w SBku można taki wyciek z linki gazu uszczelnić samemu na pompie? Może posłużył byś instrukcją?
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14216
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
transporter T4 2.4 D
Oczywiście.Wystarczy zdjąć górę i wymienić o-ring,a jeśli zachodzi taka potrzeba,to również tulejkę osi gazu.BENITO pisze:Czy w SBku można taki wyciek z linki gazu uszczelnić samemu na pompie?
Tutaj masz moją foto-poradę odnosnie LDA.Masz opis co i jak ze zdjęciem góry.Jak to rozbierzesz,to na bank zakumasz co dalej.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 05, 2012 19:15
transporter T4 2.4 D
Dzisiaj przyśpieszałem zapłon na pompie paliwa i samochód nie chciał palić,gdy opóżniłem zapłon było tak samo i zauważylem że spod mechanizmu dodającego gazu na pompie paliwa jest wyciek ropy i przyspieszacz nie za bardzo reaguje. Pompa oddaje dziwne jęki gdy silnik schodzi z obrotów. Czy ta pompa mogłaby byc przyczyną palenia na zimnym silniku i dymienia na biało? Pasek pompy paliwa przed rozebraniem był lużny,czy mógł przeskoczyć i teraz nie reaguje na przestawianie zapłonu i jak napiąć pompę paliwa?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
transporter T4 2.4 D
jak najbardziej pompa mogła byc przyczyną palenia i dymienia na biało
możliwe że pasek przeskoczył i tu też może być częściowa przyczyna.
i jak napiąć pompę paliwa?
nie bardzo wiem co masz na myśli
możliwe że pasek przeskoczył i tu też może być częściowa przyczyna.
i jak napiąć pompę paliwa?
nie bardzo wiem co masz na myśli
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości