Problem nie do rozwiązania.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 11:52

Problem nie do rozwiązania.

Post autor: rafsie » sob sty 14, 2012 13:58

Od dłuższego czasu mam wielki problem. Dotyczy on silnika 1Z. Ogólnie to jest brak mocy i bardzo ciężkie odpalanie gdy zimny. Gdy odpalam rano to szrpie nie mało z ramy wyskoczy niby łapie i gaśnie.z rury kupa dymu.zapale chwile pochodzi i wszysko jest ok nie dymi ładnie chodzi.ruszam i zonk!! wcale siły nie ma. co zaobserwowałem to jakoś wolno na obroty wchodzi nawet na postoju.gdy się jedzie wogóle nie czuć żeby turbina się załączała. na 1 od samego początku do końca przyspiesza jednostajnie.na innych biegach tak samo.pod górki trzeba redukować bieg bo nie daje rady.nie ma jazdy.jedyne co mnie ratuje to założyłem ten rezystor do pompy tzw. "tuning za 1gr" dopiero można jeździć normalnie.przy jeździe na owym rezystorze pali 5-5,5l paliwa przy dość agresywnej jeździe.da sie pedał w podłoge z tyłu puszcza czarny dymek ale nie za dużo.

głowica po regeneracji
hydropopychacze nowe
oleju nie bierze
turbina 100%sprawna, założona z innego silnika w którym bdb sie sprawowała
filtr paliwa nowy, paliwo się nie cofa

wszystko już było przerabiane patrzone sprawdzane i nic z tego 0 efektów

czy takie objawy mogą dawać zepsute wtryski?? rypnięty komputer?? czy co innego??

brak pomysłow...



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

problem NIE do rozwiązania

Post autor: italiano_83 » sob sty 14, 2012 14:03

rafsie pisze:Od dłuższego czasu mam wielki problem. Dotyczy on silnika 1Z. Ogólnie to jest brak mocy i bardzo ciężkie odpalanie gdy zimny.
Jest podwieszony temat w tym dziale ciężko pali ciepły zimny - tam proszę takie pytania kierować,
Odnośnie problemu, to trzeba zdiagnozować auto vagiem - sprawdzić zapisane błędy w sterowniku, wykonać komplet logów statycznych, bs i dynamicznych i umieścić je w dziale diagnostyka, bez wglądu w parametry pracy silnika trudno coś więcej powiedzieć.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

problem NIE do rozwiązania

Post autor: bongo » sob sty 14, 2012 15:47

rafsie pisze:przy jeździe na owym rezystorze pali 5-5,5l paliwa
To ile pali bez :los2:



rafsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 11:52

Re: problem NIE do rozwiązania

Post autor: rafsie » sob sty 14, 2012 16:30

bongo pisze:
rafsie pisze:przy jeździe na owym rezystorze pali 5-5,5l paliwa
To ile pali bez :los2:
tego to nie wiem bo nie da się jeździć bez tego



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Problem nie do rozwiązania.

Post autor: Adamm » sob sty 14, 2012 18:26

rafsie, piszesz ze wszystko sprawdzone, a kat wtrysku, ustawienie rozrzadu, i wtryski tez?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem nie do rozwiązania.

Post autor: munior » sob sty 14, 2012 20:50

rafsie pisze:pod górki trzeba redukować bieg bo nie daje rady.nie ma jazdy.jedyne co mnie ratuje to założyłem ten rezystor do pompy tzw. "tuning za 1gr" dopiero można jeździć normalnie
Pewnie dawka paliwa kosmicznie mała, bo ktoś grzebał przy nastawniku ,nie sprawdzając efektów,a dawki na słuch tu nie ustawi :chytry: ori dawka bez opornika ,rzecz jasna ,powinna wynosić 4,4 mg przy rozgrzanym silniku ...sprawdzenie dawki trwa tyle ile podpięcie kompa i odpalenie Vaga :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

rafsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 11:52

Problem nie do rozwiązania.

Post autor: rafsie » ndz sty 15, 2012 09:54

Adamm pisze:rafsie, piszesz ze wszystko sprawdzone, a kat wtrysku, ustawienie rozrzadu, i wtryski tez?
kat wtrysku ustawiony rozrząd ustawiony na znaki. a z tymi wtryskami to nie wiem. wlasnie zadalem pytanie czy niesprawne wtryski mogą dawać takie objawy?? regeneracja wtrysków nie jest tania a wyrzucic pieniadze w błoto to nie problem
munior pisze:Pewnie dawka paliwa kosmicznie mała
z tego co pamietam dawka jest w okolicy 3,5 mg czyli wieksza niz mowisz



Longhorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn lip 27, 2009 22:32
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Problem nie do rozwiązania.

Post autor: Longhorn » ndz sty 15, 2012 11:23

rafsie pisze:wszystko już było przerabiane patrzone sprawdzane i nic z tego 0 efektów
Ciśnienie sprężania też sprawdzaliście, bo to bardzo ważny czynnik mający wpływ na rozruch zimnego motoru oraz jego moc.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Problem nie do rozwiązania.

Post autor: Adamm » ndz sty 15, 2012 11:29

rafsie, to podmien wtryski od kogos i bedziesz wiedzial


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

rafsie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 11:52

Problem nie do rozwiązania.

Post autor: rafsie » ndz sty 29, 2012 11:27

Longhorn pisze:Ciśnienie sprężania też sprawdzaliście, bo to bardzo ważny czynnik mający wpływ na rozruch zimnego motoru oraz jego moc.
spod jednego wtrysku gdy poleje wodą widać ze idą bąbelki więc kompresja spierdziela.podkładki pod wtryski nowe dokręcone a wraz nie jest szczelne. czy to może być przyczyną aż takich problemów?? jak sobie z tym poradzić?? z tym wtryskiem mam problem gdyż gwint był zerwany niby przy regeneracji głowicy zregenerowali też ten gwint ale wiadomo że to już nie jest tak wytrzymałe jak normalnie więc nie mogę na siłę dokręcic



dhaiver
....
Posty: 281
Rejestracja: wt paź 07, 2008 22:03

Problem nie do rozwiązania.

Post autor: dhaiver » wt lut 07, 2012 21:55

rafsie, sprawdż czy na wale klina nie ścieło, bo takie objawy mogą być, albo wtrysk sterujący padnięty



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10538
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Problem nie do rozwiązania.

Post autor: doggie » wt lut 07, 2012 22:04

Problem nie do rozwiązania - a gdzie chłopaki moderatorzy pkt. 3 regulaminu forum :D :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości