EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
martinezz123
DZIADZIA
DZIADZIA
Posty: 938
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
Lokalizacja: kamienna góra
Kontakt:

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: martinezz123 » ndz cze 17, 2012 00:14

ciacho840 pisze:Koledzy jak myślicie jak długo nie był czyszczony egr i dolot ??? niby przebieg auta 190 tyś, Obrazek Obrazek


a tak po czyszczeniu

Obrazek
ja miałem troszeczkę mniej syfu przy przebiegu około 300 000 i 90 konny motor wypluł mi wtedy 98 kuni :) , tak więc myślę że motor zdrowy a syf to standard jak ktoś ma mniej przy 500 000 to znaczy że już czyszczone było


vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Fahoo » ndz cze 17, 2012 00:40

przebieg jak przebieg to nie on zatyka kanaly a sposób jazdy i miejsce uzytkowania fury


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

vw2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz cze 17, 2012 22:13

EGR out - wrazenia

Post autor: vw2008 » ndz cze 17, 2012 22:21

Czesc:)

Posiadam Passata z silnikiem 2.0 TDI 170 BMR [odpowiednik BMN]
W najbliższym czasie będzie wycinany DPF + katalizator i zastanawiam się co zrobić z EGR'em , zaślepić czy zostawić jak radzicie ??
Słyszałem od znajomego ze idzie zmniejszyć jego działanie Vagiem ale czy to prawda to nie wiem :jezor:

Pozdro



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Fahoo » pn cze 18, 2012 07:42

vw2008, niech ci przy wycinaniu dpf wyłacza również egr to 5 sek roboty


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

EGR out - wrazenia

Post autor: burza999 » wt cze 19, 2012 20:55

... ja chciałem u siebie wyczyścić egr lecz nie mogę odkręcić 2 śrub imbusowych przy kolektorze Ma ktoś jakiś sposób - środek penetrujący nic nie pomaga



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

EGR out - wrazenia

Post autor: ciachotdi » wt cze 19, 2012 21:18

ja mam taki patent - dobry klucz imbusowy do tego klucz oczkowy chyba 8 robisz dźwignię i nie ma rady musi iść.



pyra666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn sie 16, 2010 00:16
Lokalizacja: Poznań

EGR out - wrazenia

Post autor: pyra666 » ndz lip 01, 2012 13:32

Witam, właśnie przymierzam się do wyczyszczenia turbo, kolektora ssącego i EGR. Chciałem tez zaślepić EGR, ale nie wiem już w końcu czy to ma sens.
Wiec mam tu parę pytań:

1) czy w ATD PD da się bez problemu zaślepić mechanicznie EGR? czy komputer będzie wywalał błędy??

2) mój golfik w okresie październik - czerwiec sporo spędza w mieście, czy zaślepienie egr może w jakiś negatywny sposób wpłynąć na użytkowanie auta?

3) jakie mogą być inne negatywne skutki uboczne po zaślepieniu? przeglądałem ten temat, i niektórzy straszą wypalaniem tłoka, podniesiona temp spalin itp.

pozdro :D



Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: JacekB » ndz lip 01, 2012 13:55

pyra666 pisze: 1) czy w ATD PD da się bez problemu zaślepić mechanicznie EGR? czy komputer będzie wywalał błędy??
Można mechanicznie przez zaślepkę.
Nie, nie będzie błędów.
pyra666 pisze: 2) mój golfik w okresie październik - czerwiec sporo spędza w mieście, czy zaślepienie egr może w jakiś negatywny sposób wpłynąć na użytkowanie auta?
Czasem zauważa się poprawę przyspieszenia z niższych obrotów, niektórzy piszą o niższym spalaniu, silnik szybciej będzie się nagrzewał, ale nie będzie się przegrzewał. Wszystko powinno być w porządku.
pyra666 pisze: 3) jakie mogą być inne negatywne skutki uboczne po zaślepieniu? przeglądałem ten temat, i niektórzy straszą wypalaniem tłoka, podniesiona temp spalin itp.
pozdro :D
Ilu fachowców tyle opinii. Są ludzie co jeżdżą kilka lat bez EGR i mają w kilku autach domowych usunięte układy EGR z obiegu. Inni zaś po 5 dniach od zaślepieniu znajdują usterki związane (lub mylnie kojarzone przez zbieg okoliczności) z zaślepieniem EGR.


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Behemoth1987 » ndz lip 01, 2012 14:24

jak sie zdecydujesz to mam zaślepki egr z otworkami do nowych tdi otworki są po to by nie wywalało błędu ale u ciebie chyba mozna cąłkowicie zaślepic egr mam też takie zaślepki ale to niech wypowie sie ktoś mądrzejszy :P



pyra666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn sie 16, 2010 00:16
Lokalizacja: Poznań

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: pyra666 » ndz lip 01, 2012 14:30

JacekB pisze:
Czasem zauważa się poprawę przyspieszenia z niższych obrotów, niektórzy piszą o niższym spalaniu, silnik szybciej będzie się nagrzewał, ale nie będzie się przegrzewał.
Co powoduje szybsze nagrzewanie sie silnika??

A takie zaślepki dadzą rade?? czy wystarczy tylko jedna założyć??

Behemoth1987 pisze:jak sie zdecydujesz to mam zaślepki egr z otworkami do nowych tdi otworki są po to by nie wywalało błędu ale u ciebie chyba mozna cąłkowicie zaślepic egr mam też takie zaślepki ale to niech wypowie sie ktoś mądrzejszy :P
No wiem ze w nowszych silnikach muszą byc z dziurkami, tak moi starsi mają w doblo 07r 1.9 jtdm, ale własnie nie wiem jak jest u mnie :)



Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Behemoth1987 » ndz lip 01, 2012 14:41

można dać 2 można jedną choć 4mm to za gruba nawet jak na kolektor i będzie problem z montażem


mam komplet 1,5mm + 3mm za 15 z wysyłką albo z otworowanie albo bez otworowania




vp gorzej sie nagrzewa chyba a w pd wogóle nie ma na to wpływu ale to trzeba pytać kogoś kto na tym śmiga



Awatar użytkownika
zimnylech
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob sie 21, 2010 14:40
Lokalizacja: EL/D.

EGR out - wrazenia

Post autor: zimnylech » ndz lip 01, 2012 17:32

JacekB pisze: silnik szybciej będzie się nagrzewał, ale nie będzie się przegrzewał. Wszystko powinno być w porządku.
nagrzewa sie dluzej w dodatku szybciej traci temp i znowu musi sie nagrzac wiec spalanie to moze ale wzrosnac


ROBIĘ TO CO LUBIĘ, LUBIĘ TO CO ROBIĘ
Obrazek
Obrazek

pyra666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn sie 16, 2010 00:16
Lokalizacja: Poznań

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: pyra666 » ndz lip 01, 2012 17:36

zimnylech pisze:
JacekB pisze: silnik szybciej będzie się nagrzewał, ale nie będzie się przegrzewał. Wszystko powinno być w porządku.
nagrzewa sie dluzej w dodatku szybciej traci temp i znowu musi sie nagrzac wiec spalanie to moze ale wzrosnac
Dlaczego tak jest?? co jest przyczyna??
brak dopływu ciepłych spalin??



I jak jest w końcu z zaślepianiem ATD?? będzie błąd wywalało?? bo jak szukam po necie to czasem wywala błąd.



Awatar użytkownika
zimnylech
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob sie 21, 2010 14:40
Lokalizacja: EL/D.

EGR out - wrazenia

Post autor: zimnylech » ndz lip 01, 2012 18:35

dodaje ze chodzi o jazde w miescie stajesz w korku, czerwone swiatlo, egr dziala na wolnych obrotach a ty go zaslepisz.


ROBIĘ TO CO LUBIĘ, LUBIĘ TO CO ROBIĘ
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 73 gości