Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM + rozrusznik (film,fotoporada)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MiCooL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lut 08, 2012 21:24

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: MiCooL » śr lut 08, 2012 22:24

Czy drżenie auta może być związane z przyśpieszonym kątem wtrysku? Czy wie ktoś gdzie w okolicy Leszna (WLKP) ustawie kąt?



Awatar użytkownika
k18t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw mar 11, 2010 23:51
Lokalizacja: Warszawa

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: k18t » wt mar 27, 2012 17:22

jaki jest moment dokręcania tych trzech śrób na kole pompy wtryskowej? Nie chę przedobrzyć jak kolega kilka postów wcześniej



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: italiano_83 » wt mar 27, 2012 18:02

k18t pisze:jaki jest moment dokręcania tych trzech śrób na kole pompy wtryskowej? Nie chę przedobrzyć jak kolega kilka postów wcześniej
Akurat koledze urwały się podczas wykręcania.

Tu są podane wartości dla wszystkich śrub przy wymianie rozrządu- śrub pompy wtryskowej też,.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=114444" onclick="window.open(this.href);return false;


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: speckom » pn kwie 23, 2012 12:40

przydał by sie taki opis do silnika 1z ,ma ktos moż ? plisssss :) stawiam :pub: za to jak ktos mi takie cos podeśle ,dzieki :)


nie ma mnie

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: italiano_83 » pn kwie 23, 2012 18:50

speckom pisze:stawiam :pub:
To drogo będzie Cię ten browar kosztował z wysyłką do Holandii :hmm:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

gelek82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob lis 01, 2008 13:20
Lokalizacja: Lublin

Re: Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porad

Post autor: gelek82 » pt cze 29, 2012 20:39

Odgrzewam temat ponownie.
Tym razem mam problem przy odpalaniu na nagrzanym silniku między 70-90 stopni kręci dłużej zanim odpali.
Zastanawiam się czy nie ustawiać kąta na nowo między 49-51 ?

Aktualny kąt wtrysku z Vaga:
kat_wtrysku.PNG
A to filmik:
[youtube][/youtube]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: italiano_83 » sob cze 30, 2012 23:27

gelek82 pisze:Tym razem mam problem przy odpalaniu na nagrzanym silniku między 70-90 stopni kręci dłużej zanim odpali.
To nie wina kąta wtrysku, gdyby na zimnym był problem to co innego, może rozrusznik po nagrzaniu już nie wyrabia i stąd problem z rozruchem...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

gelek82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob lis 01, 2008 13:20
Lokalizacja: Lublin

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: gelek82 » ndz lip 01, 2012 01:21

Prawidłowy kąt wtrysku powienien wynosić miedzy a 49-51 przecież.
A teraz mam między 39-43.

Do rozrusznika od 3 lat nie zaglądałem, wypadało by powymieniać tulejki i szczotki.

italiano_83 a jak twój golfik odpala ? jaki masz kąt wtrysku ? możesz sprawdzić vagiem ? tak z ciekawości



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: munior » ndz lip 01, 2012 10:48

gelek82 pisze:Prawidłowy kąt wtrysku powienien wynosić miedzy a 49-51 przecież.
A teraz mam między 39-43.
Na pewno takie wartości ,nie powodują trudności w odpalaniu .
italiano_83 pisze:może rozrusznik po nagrzaniu już nie wyrabia i stąd problem z rozruchem...
Ano właśnie ...niema to jak stare 1z ,AHU i im podobne .W nowszych jak np. ALH tak "poprawili " soft :chytry: , że takie rzeczy ,jak zbyt wolne kręcenie rozrusznika ,słabszy akumulator itd.powodują takie cuda że na ciepłym trzeba dłużej pokręcić .I to ,a nie kąt wtrysku jest przyczyną twoich problemów ...Jest jeszcze jedna opcja ,że ci głowiczka w pompie pada ,ale to mało prawdopodobne i łatwe do wykluczenia w kilka minut ...wystarczy schłodzić rozgrzaną głowiczkę zimną wodą i jak lepiej odpali ,to wiadamo że z nią kiepsko.Jak to nie głowiczka ,to tylko zmiana softu w ecu ,ratuje sutuację ...albo nowy aku i rozrusznik :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: italiano_83 » ndz lip 01, 2012 12:23

gelek82 pisze:Prawidłowy kąt wtrysku powienien wynosić miedzy a 49-51 przecież.
Tak, a jak jest 52 to już jest źle, a jak 60 to wypala dziury w tłokach :goof: ... olej też ma być na pół miarki marki, Motul, filtry Mann, świece beru, a pasek rozrządu contitech, rolki i napinacz INA... Forumowe Herezje :rozpacz:
Jest wykres w TDI timing ma się zawierać pomiędzy liniami, najlepiej w górnym przedziale, bo wtedy lepiej odpala i jest kapkę żwawszy silnik w górnych rejestrach obrotów. Ale kąt wtrysku na rozgrzanym silnik nie ma aż takiego znaczenia, nawet na mocno opóźnionym będzie palił...
gelek82 pisze:italiano_83 a jak twój golfik odpala ? jaki masz kąt wtrysku ? możesz sprawdzić vagiem ? tak z ciekawości
Pali dobrze, zarówno jak zimny i ciepły.. kąt wtrysku jaki mam.. około 63 jednostek i "zawsze" tak miałem i w żaden sposób nie wpłynęło to negatywnie na silnik.. chodzi kapkę twardziej jak inne TDI, ale mi to nie przeszkadza.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
mar_ek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 19:53
Lokalizacja: RKL/RZ
Kontakt:

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: mar_ek » pn lip 23, 2012 23:31

Mam dziwny problem po zmianie pompy na 11 na ciepłym udaje mi się zejść do wartości kąta wtrysku 100 +/- poniżej nie odpala...
Zostawiam 120 ostygnie i też nie zapali (na ciepłym przy tych ustawieniach palił)

Jakieś pomysły??


VRT in progress....

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14131
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: Michał_1977 » wt lip 24, 2012 04:56

mar_ek, a tutaj dlaczego nic nie napiszesz,gdy się Ciebie o coś pytam? :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Re: Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porad

Post autor: DANIEL LHR » wt lip 24, 2012 15:33

mar_ek pisze:Mam dziwny problem po zmianie pompy na 11 na ciepłym udaje mi się zejść do wartości kąta wtrysku 100 +/- poniżej nie odpala...
Zostawiam 120 ostygnie i też nie zapali (na ciepłym przy tych ustawieniach palił)

Jakieś pomysły??
moze fala jest z reno , albo przestawiacz wtrysku zasyfiony.



Awatar użytkownika
mar_ek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 19:53
Lokalizacja: RKL/RZ
Kontakt:

Re: Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porad

Post autor: mar_ek » wt lip 24, 2012 17:23

DANIEL LHR pisze:
mar_ek pisze:Mam dziwny problem po zmianie pompy na 11 na ciepłym udaje mi się zejść do wartości kąta wtrysku 100 +/- poniżej nie odpala...
Zostawiam 120 ostygnie i też nie zapali (na ciepłym przy tych ustawieniach palił)

Jakieś pomysły??
moze fala jest z reno , albo przestawiacz wtrysku zasyfiony.
pompa jest cała ori czyli fala de 143


Michał_1977 pisze:mar_ek, a tutaj dlaczego nic nie napiszesz,gdy się Ciebie o coś pytam? :chytry:
już odpisałem, błędów nie wywala poza 1 że zły kąt wtrysku :hehe:


VRT in progress....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 36 gości