EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

skalniak123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: czw maja 03, 2012 19:06
Lokalizacja: Zielona Góra

EGR out - wrazenia

Post autor: skalniak123 » pt lip 27, 2012 19:50

Wczoraj oczyściłem EGR i zaślepiłem go + nowa uszczelka pod niego!! oraz oczyściłem dodatkowo cały kolektor dolotowy + wymiana uszczelki pod nim. Trochę syfu było (niestety nie mam foty :(), wrażenia ?? Hmmm jest lato więc z nagrzewaniem raczej nie ma problemu. Jezeli chodzi o oodczucia mocy to może troszkę lepiej się zbiera od dolnego zakresu obrotów, ale jeszcze zamierzam zrobić porządek z katem więc wtedy zobaczymy. Mi głównie zależało na tym by był porządek z kolektorze :grin: ogólnie polecam !!



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: JABcok20 » pt lip 27, 2012 21:38

Ostatnio był u mnie łepekna programie. Podłączamsię i oczywiście przeładowania zruszyliśmy geometrie żeby płynnie reagowała, brak przeładowań, łepek mówił że miał czyszczoną geometrie 3 miechy temu, oczywiście podłączam sie pod kompa i niesprawny egr tznzaworekpodaje podciśnienie ale brak reakcji w grupie 3. zrobiłem program a koledze poradziłem żeby naprawił ( odślepił ) egr bo to że się zapieka ciągle to pewnie wina jego.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Shewa777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pt lip 27, 2012 07:52

EGR out - wrazenia

Post autor: Shewa777 » pn lip 30, 2012 23:13

Ja po zaslepieniu egr,ponad rok,nie widze wogole syfu w ssacym duzy plus



Mario25051988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw maja 17, 2012 23:03

EGR out - wrazenia

Post autor: Mario25051988 » pt sie 03, 2012 10:56

Ja Gdy zaślepiłem EGR wyczyściłem kolektor i wyrzuciłem katalizator z mojego golfa samochód zaczął bardzo gwałtownie przyspieszać od 2000 obr/min do 3500 obr/min. bo wyżej nie ma co kręcić. Ale po tym zabiegu mam turbo dziurę od 1000 obr/min. do 1600obr/min tak około samochód zamula co wcześniej nie miało miejsca, wciskałem gaz i jechał a teraz trzeba go prosić.



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: speckom » pt sie 03, 2012 17:04

troche mozna skorywgowac vagiem egr


nie ma mnie

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

EGR out - wrazenia

Post autor: wesol » pt sie 03, 2012 19:15

Co za teorie. EGr nie bierz eudzialu jak masz wcisniety pedal gazu. EGr udziela sie jak puscisz noge z gazu podczas jazdy lub przy obrotach jałowych.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

EGR out - wrazenia

Post autor: KoJ@K » pt sie 03, 2012 21:23

No i ktore turbo pompuje od 1000 obr/min !? Moze zludne odczucia ? :chytry:


Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: JABcok20 » pt sie 03, 2012 21:53

wesol pisze:Co za teorie. EGr nie bierz eudzialu jak masz wcisniety pedal gazu. EGr udziela sie jak puscisz noge z gazu podczas jazdy lub przy obrotach jałowych.
nigdy nie zagłębiałem sie w mapę egr. ew wyłączałem ją ale raczej nie działa tylko rzy puszczonym pedale gazu on nie działa na zasadzie off i on ale na zasadzie częstotliwości impulsów do zaworka który steruje nim. Tak sobie myślę że wyłączenie egru ma pewnie jakiś mały wpływ na szybsze uzyskiwanie cisnienia w dolocie ale pewnie jest to tez powiazane z podlewaniem paliwkiem


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

EGR out - wrazenia

Post autor: wesol » pt sie 03, 2012 22:10

Dotkniesz pedal gazu i EGR odrazu jest zamykany z polecenia ECM.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
winek0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pt sie 27, 2010 11:59
Lokalizacja: Pomorze Rumia

EGR out - wrazenia

Post autor: winek0 » śr sie 15, 2012 20:18

Witam znalazlem ciekawa stronke i tam pisze ze takie blaszki mozna kupic wychodzi 13 zl za dwie i wtedy nietrzeba dawac tej rurki bede pasowaly do naszych?

http://passat3bg.forums-actifs.com/t22- ... gr-egr-off" onclick="window.open(this.href);return false;


038131925a czy ta blaszka bedzie pasowala do zaslepienia egr w alh?


:-)

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

EGR out - wrazenia

Post autor: wesol » śr sie 15, 2012 23:05

nie trzeba tych blaszek wstawiac. wystarczy jak odepniesz ten wezyk gumowy i zatkasz go jakas srubka by powietrza nie zasysalo niepotrzebnie do pompy vaq. zawor egr caly czas zamkniety to po co wstawiac te blaszki.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Fahoo » śr sie 15, 2012 23:17

wesol, bo puszcza grzybek boosta z dolotowego na zewnątrz juz sprawdzałem


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: JABcok20 » śr sie 15, 2012 23:24

wesol, tak sobie myslalem o tym zamykaniu egr po dotknieciu gazu ale z ego co pamietam to gdy mam zamkniete egr wartosci pokazuja na jalowym przyjmijmy 400 i wartosc ponizej nie spadanigdy da z otwartym pokazuje 250 wiec skoro deptam nagle gaz podczas jazdy(ponizej 1800-2000) to przeciez wartosci potrafia pokazywac 350 wiec skoro takie pokazuje to swiadczy o tym ze jednak egr musi miec jakis tam wklad w dawke paliwa nawet poza biegiem jałowym.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

EGR out - wrazenia

Post autor: wesol » czw sie 16, 2012 07:48

takie musniecie pedalu gazu sie nie liczy. Tak jak robis zlogi- pedal w podloge. Poza tym jest tez bezwladnosc powietrza a wartosci odczytane przez przeplywke pamietaj ze sa w gramach na suw. Im wieksza predkosc obrotowa silnika tym wieksza predkosc tloka a co za tym idzie tloki nie zdarza sie napelnic w 100%. Zauwaz ze w wolnossacym silniku wraz ze wzrostem obrotów cisnienie w kolektorze dolotowym nieco maleje.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 55 gości