Golf II TD bąble dookoła wtrysków, nierówna praca na zimnym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Łukaszyna21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt mar 15, 2011 21:24
Lokalizacja: gołdap

Golf II TD bąble dookoła wtryskiwaczy

Post autor: Łukaszyna21 » pn lut 04, 2013 22:29

wymień podkładki kosztuja 2,5 zł



golfi16TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt gru 15, 2009 15:07
Lokalizacja: kalwaria Zeb

Golf II TD bąble dookoła wtryskiwaczy

Post autor: golfi16TDI » wt lut 05, 2013 07:36

wymień podkładki kosztuja 2,5 zł
tutaj nie rozchodzi się o to ile kosztują podkładki, tylko o to jak wykręcić bezpiecznie wtryski, sam przypadkiem przy wymianie przelewów odkryłem ze na dwóch wtryskach robią się bąble, ale latam tak autkiem juz pół roku i póki co jest ok... Potrzebuje auto do pracy, i jak by cos sie miało stac przy wykrecanie to jest to masakra,


1.6 TDic

Awatar użytkownika
Jaworess
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 665
Rejestracja: pn sty 30, 2012 09:37
Lokalizacja: NOS
Kontakt:

Golf II TD bąble dookoła wtryskiwaczy

Post autor: Jaworess » wt lut 05, 2013 11:24

No właśnie, właśnie chodzi o bezpieczne wykręcenie tych wtryskiwaczy. Zobaczymy, zostawiłem dziś furmankę kolesiowi ma nad tym pomyśleć, pokombinować i zadecydować czy wymiana czy ewentualnie dokręcenie...kurde stress :sad:



golfi16TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: wt gru 15, 2009 15:07
Lokalizacja: kalwaria Zeb

Golf II TD bąble dookoła wtryskiwaczy

Post autor: golfi16TDI » wt lut 05, 2013 13:16

no stressss... bo w takiej sytuacji mechanik nie bierze za to odpowiedzialności,,,, zerwany,,, no trudno... :crazy:


1.6 TDic

Łukaszyna21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt mar 15, 2011 21:24
Lokalizacja: gołdap

Golf II TD bąble dookoła wtryskiwaczy

Post autor: Łukaszyna21 » wt lut 05, 2013 19:59

moge cie pocieszyć :pub: mam głowiczke od 1.6 td hydraulika za 300zł jak by co
a poza tym zeby zje... gwint to trzeba kierować sie siła mięśni a nie głowa na rynku jest tyle specyfików które wspomagaja odkręcenie zapieczonych gwintów a żeby wyrwac scianke komory wtryskowej to trzeba mieć pecha albo używać nie odpowiednich kluczy :popcorn:



Awatar użytkownika
Jaworess
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 665
Rejestracja: pn sty 30, 2012 09:37
Lokalizacja: NOS
Kontakt:

Golf II TD bąble dookoła wtryskiwaczy

Post autor: Jaworess » wt lut 05, 2013 23:10

Panowie dziś znajomy mechanik wykonał całą operację, niestety ja byłem w pracy ale z jego relacji wynika że z wykręceniem nie miał problemu, natomiast miał problem z wyjęciem podkładki jednej ale w końcu się udało. Poczyścił tam wszystko z sadzy (tylko na 2 garze było ok) no i wkręcił wtryskiwacze na smar miedziowy chyba, tak po kolorze wygląda a przy tym wkręcaniu z jednym miał kłopot, nie chciało mu się równo wkręcić ale w końcu ogarnął i poszło, więc powinno być wszystko ok z tym w każdym razie podobno bąbli już nie ma, czyli komprecha zostaje w cylindrach :okej:
Mam tylko nadzieję że będzie w porządku bo wiadomo, różnie to bywa ze starymi furmankami. Teraz jeszcze jutro z rana się okaże czy szarpie dalej na zimnym a może to było przyczyną trudno powiedzieć bo komprecha uciekała ze dwa miechy a szarpanie pojawiło się w ubiegłym tygodniu.
Łukaszyna21, fajnie ale mam nadzieję że nie skorzystam, wolałbym wpaść do Ciebie na :pub: niż po głowiczkę.



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Golf II TD bąble dookoła wtryskiwaczy

Post autor: Q_mac » śr lut 06, 2013 11:35

Podkładki nowe, więc powinno Ci śmigać długi czas bez problemów. Jakby były problemy z gniazdem, nieszczelności pojawiły by się od razu.



Awatar użytkownika
Jaworess
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 665
Rejestracja: pn sty 30, 2012 09:37
Lokalizacja: NOS
Kontakt:

Golf II TD bąble dookoła wtrysków, nierówna praca na zimnym

Post autor: Jaworess » śr lut 06, 2013 16:21

Q_mac, dzięki za wsparcie to też ważne :D A z innej beczki chłopaki, nierówna praca na zimnym silniku czego moze być efektem? Co mogło paść? Od tygodnia mam takie szarpanie/przerywanie na zimnym. Przejadę kilometr i jest ok, odpala jak powinien tylko zaraz po odpaleniu nierówno chodzi ale po chwili się normuje.



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Golf II TD bąble dookoła wtrysków, nierówna praca na zimnym

Post autor: Q_mac » czw lut 07, 2013 02:35

Na pierwszy ogień sprawdziłbym świece żarowe, pewnie jedna padła. Jak nie-kąt wtrysku (nie stało by się nagle), lejący wtrysk, nierówna kompresja, albo zapowietrzający się układ. Ale najpewniej świece.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf II TD bąble dookoła wtrysków, nierówna praca na zimnym

Post autor: Michał_1977 » czw lut 07, 2013 09:44

Ja bardziej skłaniałbym się ku sprawdzeniu wtryskiwaczy na próbniku i pomiarze sprężania.
W moim 1Y tak samo mam,ale przyczynę znalazłem mirnikiem sprężania.
Wyszło mi 19-22-34-24 :panna:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Jaworess
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 665
Rejestracja: pn sty 30, 2012 09:37
Lokalizacja: NOS
Kontakt:

Golf II TD bąble dookoła wtrysków, nierówna praca na zimnym

Post autor: Jaworess » czw lut 07, 2013 11:50

Te szarpanie/przerywanie nie pojawiło się tak nagle ale stopniowo, tzn najpierw przerwał raz jadąc i spokój, kolejne kilka dni tak to było, następnie przerwał już nie raz, nie dwa a więcej razy, czyli można powiedzieć że to narastało (oczywiście to szarpanie występuje tylko na zimnym silniku). Później pojawił się objaw kilkusekundowej nierównej pracy zaraz po odpalenie no i tak to wygląda do teraz. Czyli krótka nierówna praca po odpaleniu (odpala od strzała jak zawsze) no i szarpawka przez kilometr. Wolałbym żeby okazało się że to coś z układem zasilania albo świece, jak pisze Q_mac, :grin: no i mam nadzieję że tym razem Michał_1977, nie ma racji :D Twoje diagnozy są zawsze trafne kurde no :-(
PS: Te szarpanie nie uniemożliwia jazdy, da się jechać ale być tak nie powinno. Raz z rana jak odpaliłem, koleś zerkał na wężyki paliwowe no i bąbla tam zobaczył jakiegoś ale stwierdził ze jeden, dwa mogą się trafić z rana.



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Golf II TD bąble dookoła wtrysków, nierówna praca na zimnym

Post autor: Q_mac » czw lut 07, 2013 13:51

Najprościej sprawdzić świece, więc o tego uważam powinno się zacząć ;) Jak to nie to, sprawdzisz wtryski i kompresję i będziesz wiedział co masz. Może te bąble, to był sygnał od wtrysków że chcą emerytury/kalibracji ;)



Awatar użytkownika
Jaworess
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 665
Rejestracja: pn sty 30, 2012 09:37
Lokalizacja: NOS
Kontakt:

Golf II TD bąble dookoła wtrysków, nierówna praca na zimnym

Post autor: Jaworess » pt lut 08, 2013 15:41

Q_mac, Bąble miałem ze dwa miesiące a szarpanie pojawiło się jakiś tydzień, może dwa temu. Ale to nie znaczy że to nie wtryski za szarpanie odpowiadają :grin: Jutro mam wolną sobotę, pojadę do kolesia, pokombinujemy, zobaczę co da się zrobić. Mam tylko nadzieję że to nie sprężanie...nadzieja, matką głupców nie :bigok:

Chłopaki w układzie paliwowym mam powietrze, widać bąbelki co jakiś czas w wężyku a do tego jeszcze zauważyłem że zaczął kopcić na niebiesko :banghead: Czytałem trochę, jest wiele opinie te z którymi się spotkałem to właśnie zapowietrzony układ, zużyte uszczelniacze zaworów lub pierścienie, co myślicie?



Awatar użytkownika
Jaworess
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 665
Rejestracja: pn sty 30, 2012 09:37
Lokalizacja: NOS
Kontakt:

Golf II TD bąble dookoła wtrysków, nierówna praca na zimnym

Post autor: Jaworess » pn lis 18, 2013 14:02

OK wszystkie bolączki minęły raz na zawsze, nic się nie dzieje złego od lutego. Samo ustało :bajer: Dzięki jeszcze raz, jakby co to do zamknięcia.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości