Po wymianie N75 turbo później wstaje

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Po wymianie N75 turbo później wstaje

Post autor: italiano_83 » czw gru 12, 2013 20:03

lukaszwnw pisze:.. i co się okazało ? Nie trubina , nie zaworek , nie przepływomierz a pęknięty tłok ! . Musiałem wymienić tłok, nowe końcówki wtrysków, i kompletna robota głowicy i oczywiście nowy olej i płyny.
Ale chwila, jak pęknięty tłok :blush: I dlaczego nowe końcówki wtryskiwaczy do tego ?


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

lukaszwnw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob kwie 13, 2013 20:57
Kontakt:

Re: Po wymianie N75 turbo później wstaje

Post autor: lukaszwnw » czw gru 12, 2013 20:18

italiano_83 pisze:
lukaszwnw pisze:.. i co się okazało ? Nie trubina , nie zaworek , nie przepływomierz a pęknięty tłok ! . Musiałem wymienić tłok, nowe końcówki wtrysków, i kompletna robota głowicy i oczywiście nowy olej i płyny.
Ale chwila, jak pęknięty tłok :blush: I dlaczego nowe końcówki wtryskiwaczy do tego ?
Normalnie ... pęknięty :blush: , bardziej miał małe dziurki , nie nadawał się do dalszej eksploatacji.

Końcówki były też walnięte (chyba 2 , nie pamiętam co z nimi było ) i zostały wymienione na te od silnika 110 km.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Po wymianie N75 turbo później wstaje

Post autor: italiano_83 » czw gru 12, 2013 20:35

lukaszwnw pisze: bardziej miał małe dziurki , nie nadawał się do dalszej eksploatacji.
Hmmm ok, nowe cztery końcówki od 110 do powinno trochę mocy dojść.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

lukaszwnw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob kwie 13, 2013 20:57
Kontakt:

Re: Po wymianie N75 turbo później wstaje

Post autor: lukaszwnw » czw gru 12, 2013 20:52

italiano_83 pisze:
lukaszwnw pisze: bardziej miał małe dziurki , nie nadawał się do dalszej eksploatacji.
Hmmm ok, nowe cztery końcówki od 110 do powinno trochę mocy dojść.
Nie ukrywam, że chciałem kupić Boscha 0.216 ale niestety zabrakło środków fiansowych :bigok:

Mimo wszystko jest różnica :D



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Po wymianie N75 turbo później wstaje

Post autor: ciachotdi » czw gru 12, 2013 20:52

lukaszwnw pisze: i zostały wymienione na te od silnika 110 km.
i wystarczy zrobić program na 130 km :satan:


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

lukaszwnw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob kwie 13, 2013 20:57
Kontakt:

Re: Po wymianie N75 turbo później wstaje

Post autor: lukaszwnw » czw gru 12, 2013 21:00

ciacho840 pisze:
lukaszwnw pisze: i zostały wymienione na te od silnika 110 km.
i wystarczy zrobić program na 130 km :satan:
Są takie plany :satan: bo nie ukrywam , że lepiej się teraz zbiera :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości