Alh problem po wymianie pierścieni

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MARTINBELGIA1978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn lis 11, 2013 22:48

Alh problem po wymianie pierścieni

Post autor: MARTINBELGIA1978 » ndz gru 22, 2013 21:09

Koledzy witam jestem nowy na forum i mam problem z silnikiem alh po wymianie pierścieni glowicy i nowym turbo wcina olej w ilościach kosmicznych ale nie dymi ani troszeczkę silnik miał przejechane 180000 przed wymiana części jeżdżę tylko po autostradach codziennie do pracy 200km i go nie katuje i są dni kiedy wetnie 500 ml oleju na 600 km ale wczoraj była tragedia 1.5 litra na 200 km i zaczol lecieć olej z zaworu EGR cały silnik zarzygalo przepraszam za mój język ale mój tata był Polakiem i rozmawialiśmy po polsku tylko w domu



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Alh problem po wymianie pierścieni

Post autor: italiano_83 » ndz gru 22, 2013 21:41

Odmę sprawdź czy nie wywala tamtędy oleju i układ doładowania jak odma sucha, może turbo puszcza.
MARTINBELGIA1978 pisze: i nowym turbo
Nowe czy regenerowane :bajer: Bo jak nowym nazywasz regenerowane to nie mamy o czym rozmawiać.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Alh problem po wymianie pierścieni

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 22, 2013 21:47

MARTINBELGIA1978, w pierwszej kolejności zajrzyj do IC,czy nie uzbierało się dużo oleju,bo to co piszesz
MARTINBELGIA1978 pisze:nowym turbo wcina olej
wskazywałoby na to,że ta nowa turbina robi niezłe zamieszanie.
MARTINBELGIA1978 pisze:zaczol lecieć olej z zaworu EGR cały silnik zarzygalo
To również potwierdza,że olej jest pchany przez dolot.
Warto również sprawdzić co się dzieje na rozgrzanym silniku po odkręceniu korka wlewu oleju.Może mechanik coś spierniczył prz pierścieniach i są przedmuchy w korpus silnika.Jeśli odkręcisz korek i będzie strasznie sapał,a co gorsze-walił olejem w górę,to znaczy,że coś nie halo w silniku i odmą wyrzuca olej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

MARTINBELGIA1978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn lis 11, 2013 22:48

Alh problem po wymianie pierścieni

Post autor: MARTINBELGIA1978 » pn gru 23, 2013 00:21

koledzy turbo nowe zamawiane u garetta morze opowiem jak doszlo do remontu rok temu kupilem vw caddy w polsce poniewarz tutaj takiego modelu nie moglem znalesc zaplacilem za niego 4000 euro kupiony z pewnych rak o orginalnym przebiegu 180000 km sprawdzalem tu w belgi u najwiekszego dilera vw auto mialo wymieniona turbine przy przebiegu 176000 km na regenerowana w polsce przez pierwszego wlasciciela po dwuch miesiacach mojej jazdy okolo 10000 km na autostradzie momentalnie samochud zaczol sam przyspieszac i moment zwolnil ale zachwile znowu wciskam sprzeglo obroty ida w gure a ja tylko sekunda i wylaczam stacyjke samochud gasnie zjechalem na pobocze bagnet oleju sachara to po silniku mysle rozbiegal sie ale sprubowalem zakrecic rozrusznikiem krecil silnikiem ale jakos luzno wiec rozrzad wszystko ok turbina zaciagnela olej dobra serwis laweta i pojechal w serwisie nawet nie chcieli zagladac do auta zlom lub nowy slupek orginal fabryka z glowica 5000 euro zalamka wiec poszdlem po rozum do glowy sciagnelem przyjaciela z polski mechanik z 18 starzem w tym 6 lat vw serwis sprawdzil wszystko po mnie jeszcze raz wszystko ok zwalamy glowice wszystko na miejscu rzadnych szkod co robic ja sie uparlem jak juz zwalilismy glowice i zamawiam nowa zwalimy tez dol wymienimy pierscienie i wszystkie uszczelki i uszczelniacze tak tez zrobilismy wszystko zamawiane w serwisie orginaly tylko turbo zamowilem w polsce w siedlcach 2500 zlotych bo tutaj albo serwis 1500 euro regenerowana nie nowa albo 500 regenerowana u araba wszystko rozebrane wymyte i spokojnie poskladane trzy miesiace to trwalo bo jak to w belgi normalne niema nic w magazynie wszystko pod zamowienie pierscienie gretza uszczelki erlinga wszystko nowe 2500 euro i co d..a bierze olej ale nie widac go w wydechu tylko wyrzuca odma korek wlewu skacze na 10 cm do gory a z bagnetu wali dym z pod korka tez ale to dziwne jest tydzien ze doleje 0,5 litra a czasami 05,litra na 200 km niewiem co mam juz zrobic od poczatku wydaje mi sie ze cos bylo nie tak jak go kupilem po drodze do belgi spalal mi ropy 7,8 litra na setke km teraz po tym remoncie 6,2-6,3 i jakos dziwnie klepal popszedni wlasciciel mowil ze to jakis popychacz ale on tak jezdzil teraz jak dostal nowa glowice wszystko jest ok tylko jakos twardo chodzi podejrzewam ze kat wtrysku ale tutaj przecierz sa tacy fachowcy i mechanicy ze tylko by wymieniali wszystko jak idzie a serwis ma w dupie auto bez histori w belgi naprawiac i niewiem co zrobic bo zaoferowali mi silnik kapletny z osprzetem i skrzynia od leona ASV o przebiegu 132000 km za 1750 euro orginal po wypadku bokiem uderzonego ale musze zabrac go w calosci mam sentyment do tego gownianego caddyka
DODAJ ZDJĘCIE
Kliknij aby dodać zdjęcie do wiadomości



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Alh problem po wymianie pierścieni

Post autor: Fafik258 » pn gru 23, 2013 08:48

Michał_1977 pisze:Warto również sprawdzić co się dzieje na rozgrzanym silniku po odkręceniu korka wlewu oleju.Może mechanik coś spierniczył prz pierścieniach i są przedmuchy w korpus silnika
MARTINBELGIA1978 pisze:tylko wyrzuca odma korek wlewu skacze na 10 cm do gory a z bagnetu wali dym z pod korka



przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Alh problem po wymianie pierścieni

Post autor: przemlin » pn gru 23, 2013 11:12

silnik raczej na złom, chyba ze pierscienie załatwią sprawe,,



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Alh problem po wymianie pierścieni

Post autor: Michał_1977 » pn gru 23, 2013 15:55

MARTINBELGIA1978 pisze:wciskam sprzeglo obroty ida w gure a ja tylko sekunda i wylaczam stacyjke samochud gasnie
Powiem Ci,że to może dużo tłumaczyć.
Spójrz jak było w moim przypadku viewtopic.php?f=35&t=402398" onclick="window.open(this.href);return false;
Korby pogięło i finito :panna:
Ciekawe,czy Twój mechanik robiąc silnik,zwrócił na to uwagę? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

MARTINBELGIA1978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn lis 11, 2013 22:48

Alh problem po wymianie pierścieni

Post autor: MARTINBELGIA1978 » wt gru 24, 2013 19:03

Dziękuje za podpowiedzi klamka zapadła biorę Leona dla silnika czekam do 6 stycznia i jadę po klamota jak by co koledzy to moge się pozbyć zbędnych gratow ( osprzetu silnika i reszty skorupy) ŻYCZĘ WESOŁYCH SPOKOJNYCH SWIAT BOŻEGO NARODZENIA I DOBREGO NOWEGO ROKU Z JAK NAJMNIEJSZYMI PROBLEMAMI PRZY NASZYCH VW :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości