synchronizacja rozrzadu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

szarik1404
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw kwie 11, 2013 07:30

synchronizacja rozrzadu

Post autor: szarik1404 » ndz mar 15, 2015 09:46

witam,moje auto to golf5 2.0 140 km 2008 r ,auto palilo i pieknie sie zbieralo ,ale pojechalem na komputer sprawdzic czy wszystko dobrze mam z dogrzewaniem i przy okazji wykryto ze rozrzad jest przestawiony,nie znam sie na tym ale mech. mowil ze jest 5,9 a powinno byc zero i ze jak sie to ustawi auto nabierze jeszcze wiekszej mocy.wiec ustawili i od tej pory na zimnym ciezko odpala,praktycznie jak nie pomoge gazem to nie chce odpalic,moc tez jakby zmalala, nie zbiera sie jak przedtem.panowie co robic? ustawic tak jak bylo czy co? prosze o podpowiedz,bo mech. mowi ze na 0 to najlepsze ustawienie.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

synchronizacja rozrzadu

Post autor: bioly05011 » ndz mar 15, 2015 10:31

mechanik dobrze mówi,być może pompki coś nie tak tzn. źle są ustawione...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

szarik1404
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw kwie 11, 2013 07:30

synchronizacja rozrzadu

Post autor: szarik1404 » ndz mar 15, 2015 11:18

ale przedtem chodzilo wszystko bez zarzutu,a jak sie to reguluje?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

synchronizacja rozrzadu

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 15, 2015 11:19

szarik1404 pisze:prosze o podpowiedz,bo mech. mowi ze na 0 to najlepsze ustawienie.
Ma rację.
Auto po odpaleniu ma drgawki?
szarik1404 pisze:a jak sie to reguluje?
Kołem pasowym wałka rozrządu,a wartość odczytuje się VAGiem.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

szarik1404
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw kwie 11, 2013 07:30

synchronizacja rozrzadu

Post autor: szarik1404 » ndz mar 15, 2015 11:29

kiedy zapali to pracuje rowno,ale podczas jazdy wydaje mi sie ze jest slbszy niz przed ta regulacja



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

synchronizacja rozrzadu

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 15, 2015 11:57

Zrób komplet logów i do działu diagnostyka,bo tak to możemy wróżyć niczym z fusów.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
MD2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pt wrz 04, 2009 19:34
Lokalizacja: śląskie

synchronizacja rozrzadu

Post autor: MD2 » ndz mar 15, 2015 12:28

Moje doswiadczenie z ustawiania synchronizacji - przed ustawieniem wartosc +3,0 przestawiłem na 0 bo niby to najlepsze ustawienie. Chwilowe spalanie wzrosło z 0,7 l/h do ponad 1,0l/h no i dluzsze krecenie rozrusznikiem przy odpalaniu. Myslałem ze musi sie ustabilizować, ze komp dostał nowe parametry i troch głupieje. Jezdzilem kilka miesiecy jednak dalej to samo.
Zacząłem sie bawić VAGiem i ustawianiem i wyszło ze w okolicach wartosci +1,5 spalanie jest najbardziej optymalne na postoju pokazuje 0,6l/h i nie ma problemow przy odpalaniu. Tak zostawilem.
Drgawki występują jednak nie zawsze, moze przez to ze BIPy na pompce nr 2 mam duzo wysokie podchodzą do 100. Reszta w okolicach 30.

Patrzyłem u kumpla w borze ma wartosc - minus 3,0 i mowi ze spalanie OK, pali jak Chuk Noris z pół obrotu. U innego w pasacie +2,0 i tez OK.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

synchronizacja rozrzadu

Post autor: bioly05011 » ndz mar 15, 2015 14:54

zrób logi jak Michał_1977, pisze,ja dziś miałem paska1,9 tdi 130 km ,auto nie chciało jechać ,przewód od serva nie szczelny,nadal nie jechał jak potrzeba,vag pokazał w bloku 004/ -1.1,przedstawiłem na 0 jak ma być ,koleś mowi że to auto tak nigdy nie jechało jak teraz,ale od czego to zależy ? jest tolerancja,w jednym tak w drugim rak i nie jedzie a na 0 za......la


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

szarik1404
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw kwie 11, 2013 07:30

synchronizacja rozrzadu

Post autor: szarik1404 » ndz mar 15, 2015 16:33

to moze ustawic jak bylo , skoro pieknie jezdzil,zaluje ze kazalem to poprawiac ,ale zapewniali ze bedzie jeszcze lepiej, a tu wyszlo gorzej



szarik1404
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw kwie 11, 2013 07:30

synchronizacja rozrzadu

Post autor: szarik1404 » pn mar 16, 2015 15:12

wszystko juz ok autko smiga jak lala zamykam temat



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

synchronizacja rozrzadu

Post autor: bioly05011 » pn mar 16, 2015 15:38

a co zrobiłeś?


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

synchronizacja rozrzadu

Post autor: Michał_1977 » pn mar 16, 2015 16:00

szarik1404 pisze:wszystko juz ok autko smiga jak lala
Może byś łaskawie napisał co było przyczyną,żeby komuś w przyszłości ten temat pomógł,a nie jak egoista... :chytry:
szarik1404 pisze:zamykam temat
To zamknij :helm:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

szarik1404
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw kwie 11, 2013 07:30

synchronizacja rozrzadu

Post autor: szarik1404 » pn mar 16, 2015 18:15

prosze sie nie gniewac ze nie napisalem ,ale to byl dziwny przypadek,jednak jestem wam to winien to opisze.otoz jak pisalem wyzej rozrzad byl przestawiony , mial 5,9,ale auto smigalo dobrze i nie bylo problemow zadnych.mechanik stwierdzil jednak ze powinno byc zero ,wiec ustawil,niestety po tym zabiegu zimny nie chcial odpalic bez gazu i slabiej ciagnal, wiec odwrotnie niz mowili.dzisiaj pojechalem jeszcze raz i wiecie co sie okazalo? zamiast kolo cofnac to on popchnal.dzis zrobil na 0,0 ale cofal od wartosci 5,9,teraz nie to samo auto,idzie lepiej,pozdrawiam szanownych kolegow



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości