Nierówna praca silnika (podczas i po hamowaniu).

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Morsartt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr mar 25, 2015 20:20

Nierówna praca silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: Morsartt » śr mar 25, 2015 20:29

Witam.
Mój problem jest dość nietypowy, i znalazłem chyba na całym forum jedną osobę z podobnym, której nikt nie odpowiedział.
Problem jest taki, silnik wytraca się z normalnej pracy w szczególności dzieje się to gdy dojeżdżam np. do świateł, wrzucam luz i hamuje, to ostatnie metry dosłownie jak auto się toczy zaczyna rzucać silnikiem.
Pracuje podobnie do pracy jakby był zapowietrzony, dzieje się tak tylko po wyhamowywaniu, i z tego co już próbowałem to opukiwać podczas takiego klekotania wszystkie wtryski aby wykluczyć że któryś się zawiesza (nic nie dało).
Jedyne co mogę jakoś pomóc w nakierowaniu to że pojawia mi się pęcherzyk powietrza po dłuższym postoju w przeźroczystym wężyku z fitra do pompy wtryskowej.
A pomocne na dławienie się silnika staje się podniesienie obrotów na dosłownie sekundę i choćby nawet o 100obrotów to silnik wraca do normalnej pracy.

Wiem że się rozpisałem ale wolałbym to jakoś dokładniej wytłumaczyć, ktoś coś może doradzić pomóc?
Zamieściłbym filmik ale nie słychać tego tak wyraźnie jak osobiście ...



Awatar użytkownika
adiq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: sob mar 02, 2013 20:08
Lokalizacja: Łódź

Nierówna Praca Silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: adiq » śr mar 25, 2015 21:11

masz problemy przy odpalaniu? czy kiedy odpalisz na zimnym nic nie rzęzi przy lewym przednim kole(od strony kierowcy)?



Morsartt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr mar 25, 2015 20:20

Nierówna Praca Silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: Morsartt » śr mar 25, 2015 21:58

Problemow z odpalaniem nie mam. W zimie tylko przy wiekszych mroczach ale to wina starego aku. Po odpaleniu nic nie dobiega niepokojacego z lewej strony (dwumas). Jeszcze nie wiem czy moze to miec wplyw ale przy gaszeniu czuc telepniecie silnikiem jakby poduszka. I napinacz na pasku wieloklinowym podobno moze miec wplyw na te moje problemy. Przy odpalonym aucie widac drgania napinacza.



Awatar użytkownika
adiq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: sob mar 02, 2013 20:08
Lokalizacja: Łódź

Nierówna Praca Silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: adiq » śr mar 25, 2015 22:28

Jak nie masz problemów z odpalaniem to bąbelkiem się nie przejmuj. Ja takie problemy jak opisujesz miałem przy dwumasie przy dojeżdżaniu do świateł, na luzie drgał po muśnięciu gazu lub wciśnięciu z 2 razy sprzęgła przestawał. A napinacz nie stuka? ja miałem wywalony napinacz to stukał niemiłosiernie, u brata w A4 w poniedziałek skończył swój żywot to tak samo stukał jak szalony aż stanął. Sprawdź poduszki i zobacz czy wysprzęglanie pomaga. Zobacz też jak masz możliwość czy jakieś błędy vag pokazuje.



Morsartt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr mar 25, 2015 20:20

Nierówna Praca Silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: Morsartt » śr mar 25, 2015 22:33

Vag czysty bo dwa razy sprawdzalem. Hmm. Jutro sprawdze czy jak tak dziwnie pracuje to czy wciskanie sprzegla cos zmienia. A wymiana kola dwumasowego w 90KM 97' to jaki koszt?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Nierówna Praca Silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: Haki » śr mar 25, 2015 23:47

Morsartt pisze:Vag czysty bo dwa razy sprawdzalem. Hmm. Jutro sprawdze czy jak tak dziwnie pracuje to czy wciskanie sprzegla cos zmienia. A wymiana kola dwumasowego w 90KM 97' to jaki koszt?

Wątpię byś miał tam 2-masę.....

jakie oznaczenie silnika ?


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Morsartt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr mar 25, 2015 20:20

Nierówna Praca Silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: Morsartt » pt mar 27, 2015 22:09

1.9 TDI 90KM 1997r. Oznaczenie na naklejce ALH.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Nierówna Praca Silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: Haki » pt mar 27, 2015 23:41

Morsartt pisze:1.9 TDI 90KM 1997r. Oznaczenie na naklejce ALH.
więc 2masa siedzi :goof:

co do kosztów --- to :bylo: opisywane ..... znajdziesz na forum


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Morsartt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr mar 25, 2015 20:20

Nierówna Praca Silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: Morsartt » pn mar 30, 2015 06:42

A jest szansa zeby jakies grupy na Vagu zlogowac?
Moze to nie dwumas a cos innego? Tylko nie wiem jakie grupy logowac. A laptopa bede mial tylko na dwa dni.



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Nierówna Praca Silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: ciachotdi » pn mar 30, 2015 12:25

Przecież na vagu nie zobaczysz błędu: dwumas w rozsypce :) :bajer:
jedynie co możesz zobaczyć to podczas dojeżdżania do owych świateł jak dawka paliwa się zmienia (szaleje)
masz dwa wyjscia - zbierać kase na sprzegło albo pogonić rzęcha :hmm:


Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów

malikowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt paź 14, 2011 12:58

Nierówna Praca Silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: malikowski » ndz maja 17, 2015 23:36

Siemanko moze ktos mial podobny problem z nierowna praca silnika samochodzik to mk4 1999 z lipca 90 km na pompie 170 tys przebiegu nierowno chodzi jak dochamowuje do skrzyzowania na jalowym biegu ale nie zawsze czasami jak autko sie zatrzyma silnik wraca do normalnej pracy lub jak podjezdzam na jedynce kawalek nacisne sprzeglo i autko sie toczy to czasami tak samo nierowno chodzi jak sie zatrzyma to silnik normalnie chodzi, z gory dzieki za pomoc w tym tygodniu wymieniam filtry i olej wlacznie z filtrem paliwa moze pomoze.



Morsartt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: śr mar 25, 2015 20:20

Nierówna Praca Silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: Morsartt » czw maja 21, 2015 22:17

Ja nadal nie moge dojsc do diagnozy.
U mnie wciskanie sprzegla nie wplywa na prace.
Raz sie to dzieje a raz nie. Stawiam ze to cos nie tak z pompa. Ewentualnie poduszka silnika jakas. I przy musnieciu gazu silnik sie uklada lepiej i poprawia to prace ... To tak na moj rozum tylko.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Nierówna Praca Silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: Haki » czw maja 21, 2015 22:27

Oboje malikowski, i Morsartt, sprawdźcie pompy u pompiarzy -- może nastawniki w syfie z opiłków ... albo poduszki mają dość pod silnikiem i skrzynią


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Nierówna Praca Silnika (podczas i po hamowaniu).

Post autor: munior » czw maja 21, 2015 23:19

malikowski pisze:Siemanko moze ktos mial podobny problem z nierowna praca silnika samochodzik to mk4 1999 z lipca 90 km na pompie 170 tys przebiegu nierowno chodzi jak dochamowuje do skrzyzowania na jalowym biegu ale nie zawsze czasami jak autko sie zatrzyma silnik wraca do normalnej pracy lub jak podjezdzam na jedynce kawalek nacisne sprzeglo i autko sie toczy to czasami tak samo nierowno chodzi jak sie zatrzyma to silnik normalnie chodzi
Morsartt pisze:Ja nadal nie moge dojsc do diagnozy.
U mnie wciskanie sprzegla nie wplywa na prace.
Raz sie to dzieje a raz nie.
Jeden i drugi książkowe i 100% objawy padającego dwumasu .... i obaj nie mogą znależć podobnych przypadków.... ręce opadają :panna:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości