czyszczenie turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz mar 15, 2015 16:01
czyszczenie turbo
Czyscilem ostatnio turbo bo ciagle odcinalo doladowanie moje pytanie czy to normalne ze kierownice od zmienej geometri nie byly zablokowane nagarem tylko zardzewiałe?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
czyszczenie turbo
Nie jest to normalne żeby mechanizm kierownic korodował, więc albo jeździsz na jakimś odbarwianym chemią opale, albo jest jakiś inny problem, turbo w środku co najwyżej może być zakopcone lub za koksowane nagarem, ale nie skorodowane.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz mar 15, 2015 16:01
czyszczenie turbo
Tak twierdzil mechanik ze było zardzewiałe tez mnie to zdziwilo a co do paliwa tankuje zawsze na dobrych stacjach lub kupuje z dobrego żrudła inna przyczyna może byc ze jejżdze autem w weekendy bo w tygodniu pracuje w delegacji
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
czyszczenie turbo
Dziwne skorodowana muszla ok, czy wnęka w której pracuje pierścień bo tam jeszcze może wilgoć wejść, ale nie kierownice które są zakryte łożem i są głęboko w środku.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz mar 15, 2015 16:01
czyszczenie turbo
Nie widzialem na własne oczy wierze na słowo mechanikowi bo facet pewny a muszle pare godz zapuscil naftą bo ze tak mcno byly zapieczone ale wazne ze teraz turbo jak żyletka zrobilem trase 600 km i zero problemu nawet jak by troche mniej palił
- Michał_1977
- _
- Posty: 14128
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
czyszczenie turbo
Sama muszla rdzewieje z zewnątrz,jak i wewnątrz,ale geometria nie ma prawa zardzewieć,bo jest ze stali nierdzewnej
Re: czyszczenie turbo
Witam,żeby nie zakładać nowego zapytam tutaj.....Panowie jestem po czyszczeniu geometri i wszystko jest ok,tylko z logu wynika,że z dołu ma niedoładowanie do 2000obr.jadąc autem nie odczuwam tego wogóle bo zbiera sie super ale w logu to wygląda tak
1449 1999.2 1132.2 76.1
1512 2019.6 1213.8 76.1
1533 2040.0 1305.6 75.7
1554 2050.2 1387.2 75.7
1575 2080.8 1479.0 75.7
1617 2091.0 1560.6 75.3
1638 2121.6 1672.8 72.5
1680 2142.0 1754.4 64.1
1701 2162.4 1856.4 55.8
1764 2193.0 1989.0 51.0
1785 2223.6 2111.4 45.0
1827 2254.2 2162.4 47.4
1869 2295.0 2193.0 49.8
1911 2325.6 2203.2 46.2
1953 2346.0 2223.6 45.4
1995 2366.4 2254.2 45.0
2037 2376.6 2284.8 43.8
2079 2376.6 2335.8 40.6
2121 2376.6 2407.2 38.6
zanim zdiagnozowaliśmy problem wyłanczającego sie turba(przed czyszczeniem występowało przeładowanie między 2000 a 3800obr.)wykluczyliśmy wszystkie inne żeczy ale nie potrzebnie chyba ruszaliśmy sztange(jeszcze przed).....jak czysciłem turbine to wróciłem do poprzedniego stanu długości,mam pytanie do Was czy jak minimalnie skróce sztange(jeszcze)to doładowanie mi sie poprawi ?
1449 1999.2 1132.2 76.1
1512 2019.6 1213.8 76.1
1533 2040.0 1305.6 75.7
1554 2050.2 1387.2 75.7
1575 2080.8 1479.0 75.7
1617 2091.0 1560.6 75.3
1638 2121.6 1672.8 72.5
1680 2142.0 1754.4 64.1
1701 2162.4 1856.4 55.8
1764 2193.0 1989.0 51.0
1785 2223.6 2111.4 45.0
1827 2254.2 2162.4 47.4
1869 2295.0 2193.0 49.8
1911 2325.6 2203.2 46.2
1953 2346.0 2223.6 45.4
1995 2366.4 2254.2 45.0
2037 2376.6 2284.8 43.8
2079 2376.6 2335.8 40.6
2121 2376.6 2407.2 38.6
zanim zdiagnozowaliśmy problem wyłanczającego sie turba(przed czyszczeniem występowało przeładowanie między 2000 a 3800obr.)wykluczyliśmy wszystkie inne żeczy ale nie potrzebnie chyba ruszaliśmy sztange(jeszcze przed).....jak czysciłem turbine to wróciłem do poprzedniego stanu długości,mam pytanie do Was czy jak minimalnie skróce sztange(jeszcze)to doładowanie mi sie poprawi ?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości