czyszczenie turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wlodzimierz19843
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 15, 2015 16:01

czyszczenie turbo

Post autor: wlodzimierz19843 » ndz mar 15, 2015 16:13

Czyscilem ostatnio turbo bo ciagle odcinalo doladowanie moje pytanie czy to normalne ze kierownice od zmienej geometri nie byly zablokowane nagarem tylko zardzewiałe?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

czyszczenie turbo

Post autor: italiano_83 » ndz mar 15, 2015 16:50

Nie jest to normalne żeby mechanizm kierownic korodował, więc albo jeździsz na jakimś odbarwianym chemią opale, albo jest jakiś inny problem, turbo w środku co najwyżej może być zakopcone lub za koksowane nagarem, ale nie skorodowane.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

wlodzimierz19843
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 15, 2015 16:01

czyszczenie turbo

Post autor: wlodzimierz19843 » ndz mar 15, 2015 18:34

Tak twierdzil mechanik ze było zardzewiałe tez mnie to zdziwilo a co do paliwa tankuje zawsze na dobrych stacjach lub kupuje z dobrego żrudła inna przyczyna może byc ze jejżdze autem w weekendy bo w tygodniu pracuje w delegacji



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

czyszczenie turbo

Post autor: italiano_83 » ndz mar 15, 2015 18:45

Dziwne skorodowana muszla ok, czy wnęka w której pracuje pierścień bo tam jeszcze może wilgoć wejść, ale nie kierownice które są zakryte łożem i są głęboko w środku.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

wlodzimierz19843
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 15, 2015 16:01

czyszczenie turbo

Post autor: wlodzimierz19843 » ndz mar 15, 2015 19:15

Nie widzialem na własne oczy wierze na słowo mechanikowi bo facet pewny a muszle pare godz zapuscil naftą bo ze tak mcno byly zapieczone ale wazne ze teraz turbo jak żyletka zrobilem trase 600 km i zero problemu nawet jak by troche mniej palił



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

czyszczenie turbo

Post autor: Michał_1977 » pn mar 16, 2015 16:02

Sama muszla rdzewieje z zewnątrz,jak i wewnątrz,ale geometria nie ma prawa zardzewieć,bo jest ze stali nierdzewnej :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

lukas1305
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lis 07, 2008 11:46
Lokalizacja: Gliwice

Re: czyszczenie turbo

Post autor: lukas1305 » sob maja 30, 2015 14:09

Witam,żeby nie zakładać nowego zapytam tutaj.....Panowie jestem po czyszczeniu geometri i wszystko jest ok,tylko z logu wynika,że z dołu ma niedoładowanie do 2000obr.jadąc autem nie odczuwam tego wogóle bo zbiera sie super ale w logu to wygląda tak
1449 1999.2 1132.2 76.1
1512 2019.6 1213.8 76.1
1533 2040.0 1305.6 75.7
1554 2050.2 1387.2 75.7
1575 2080.8 1479.0 75.7
1617 2091.0 1560.6 75.3
1638 2121.6 1672.8 72.5
1680 2142.0 1754.4 64.1
1701 2162.4 1856.4 55.8
1764 2193.0 1989.0 51.0
1785 2223.6 2111.4 45.0
1827 2254.2 2162.4 47.4
1869 2295.0 2193.0 49.8
1911 2325.6 2203.2 46.2
1953 2346.0 2223.6 45.4
1995 2366.4 2254.2 45.0
2037 2376.6 2284.8 43.8
2079 2376.6 2335.8 40.6
2121 2376.6 2407.2 38.6
zanim zdiagnozowaliśmy problem wyłanczającego sie turba(przed czyszczeniem występowało przeładowanie między 2000 a 3800obr.)wykluczyliśmy wszystkie inne żeczy ale nie potrzebnie chyba ruszaliśmy sztange(jeszcze przed).....jak czysciłem turbine to wróciłem do poprzedniego stanu długości,mam pytanie do Was czy jak minimalnie skróce sztange(jeszcze)to doładowanie mi sie poprawi ?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

czyszczenie turbo

Post autor: italiano_83 » sob maja 30, 2015 14:31

Jest dobrze, turbo potrzebuje czasu, żeby wstać, z miejsca nie nabije ciśnienia.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

lukas1305
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lis 07, 2008 11:46
Lokalizacja: Gliwice

Re: czyszczenie turbo

Post autor: lukas1305 » sob maja 30, 2015 16:00

Dziękuję bardzo za info.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 44 gości