Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Re: Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: maks149 » czw lut 04, 2016 22:39

bioly05011 pisze:kolego maks149, czytaj ze zrozumieniem
Nie rozumiem w czym problem ?


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: bioly05011 » pt lut 05, 2016 06:08

autor pisze w pierwsym poście że zostalo to ustawione...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

lukasz200584
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr kwie 03, 2013 12:02

Re: Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: lukasz200584 » pt lut 05, 2016 11:21

Kolego bioly05011 moze masz i racje :kufel: ale nie jestem specem w tym temacie. Dzis rano sprawdzałem ten czujnik wałka rozrządu G40 miernikiem tak jak ten czujnik G28 i zero reakcji. I teraz pytanie czy ten czujnik jest wadliwy czy nie da się go sprawdzić miernikiem? :bajer:



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: bioly05011 » pt lut 05, 2016 20:50

nie może być 0 ,czujnik powinien wskazywać rezystancje,ogólnie komp powinien pokazać błąd z niego jesli byłby uszkodzony,dodatkowo wskazuje synchronizację w bloku 004 bo jak sam pisałeś że ustawiałeś...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: maks149 » sob lut 06, 2016 00:03

Czujnik g40 jest czujnikiem hallotronowym nie ma rezystancji dlatego na mierniku pokazuję "0" we wtyczce idącej do czujnika pinach 1 i 3 powinno być napięcie około 5V wysyłane przez sterownik
i w porównaniu do g28 nie przyciąga śrubokręta
jeżeli tu też jest wszystko dobrze zostaje sprawdzić w jakim stanie jest układ paliwowy (to co pisałem wcześniej logi )


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: bioly05011 » sob lut 06, 2016 08:53

poprawka ,zgadza się tamten jest indukcyjny...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

lukasz200584
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr kwie 03, 2013 12:02

Re: Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: lukasz200584 » pn lut 08, 2016 11:34

Auto jedzie jutro do mechaniora i niech grzebie. Dowiedziałem sie jeszcze ze może być czujnik wysokiego ciśnienia (G65).



Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: maks149 » pn lut 08, 2016 12:23

podpięcie pod komputer by dużo dało do myślenia a tak to tylko wróżby i strzelanie bo przyczyn może być dużo :okej:


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: bioly05011 » pn lut 08, 2016 18:44

co ma czujnik klimatyzacji zwiazane z odpalaniem,jeszcze nie spotkałem się...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

lukasz200584
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr kwie 03, 2013 12:02

Re: Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: lukasz200584 » wt lut 09, 2016 16:12

Łapie się już wszystkiego, ponieważ wszystko jest sprawdzone a problem jak był tak jest. Wolę sprawdzić wszystko po kolei, a podpięcie pod komputer pokazało zero błędów. Oczywiście poza tymi co odpinałem czujniki do sprawdzenia. Pozostają chyba tylko wtryski albo coś związane z nimi.



Awatar użytkownika
Freddy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 492
Rejestracja: wt sty 13, 2009 17:17
Lokalizacja: WWL

Re: Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: Freddy » wt lut 09, 2016 16:44

A paliwko się nie cofa? W ogóle sprawdzałeś coś w układzie paliwa?

Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka



lukasz200584
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr kwie 03, 2013 12:02

Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: lukasz200584 » pt lut 12, 2016 09:14

No i w końcu sukces. Autko naprawione :hmm: Wszystkiemu był winien mechanik który na początku ustawiał synchronizację wtrysku. Teraz przyznał się że nie mógł wtedy dobrze ustawić, że niby paliwo złe i brudne (nie wiem nie znam się na tym). Wprawdzie mówił mi żebym pojeździł trochę i się pokazał to zobaczy jak tam jest. Ustawił na nowo synchronizację wtrysku i auto zapala raz po raz od pierwszego strzału. Wielkie dzięki Panowie za wszystkie sugestie i podpowiedzi. Były bardzo przydatne i przynajmniej wiem że czujniki mam sprawne.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: maks149 » pt lut 12, 2016 13:19

a nie mowiłem sprawdź synchronizacje ! :pub:


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

lukasz200584
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr kwie 03, 2013 12:02

Re: Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku

Post autor: lukasz200584 » pn lut 15, 2016 09:14

Jeszcze raz wielkie Dzięki. Nie przyszło mi do głowy że można coś ustawiać jak już było ustawione. Mechanior przyznał się że jednemu dopiero za trzecim podejściem ustawił.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości