[MK2 SB] obrotomierz - problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

[MK2 SB] obrotomierz - problem

Post autor: McFafik » czw wrz 28, 2006 18:54

mam silnik SB
do tej pory mialem zwykle wskazniki z duzym zegarkiem
udalo mi sie kupic zegary z obrotkiem VDO :)
ALE .................
po zamontowaniu nie dziala obrotomierz ... ale po podpieciu kostki wskazowaka podskakuje (czyli dostaje napiecie )
nie ma podswietlenia
nie wskazuje kontrolka od długich i cisnienia oleju -
reszta chyba ok


PORADZCIE W CZYM MOZE BYC PROBLEM BO TO MOZE U MNIE A JAK NIE TO ODDAJE ZEGARY ..... PROSZE O PORADE JAK I CO SPRAWDZIC
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 16:46 przez McFafik, łącznie zmieniany 1 raz.


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » czw wrz 28, 2006 18:59

a licznik w 100% sprawny??


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw wrz 28, 2006 21:55

podstawowa sprawa - obrotek w dieslu podpięty jest po alternator( jak jest u ciebie??)
co do kontrolek sprawdź bezpieczniki (podstawa)a następnie połączenia kabelków do kostek w liczniku

tu masz pinout na jeden wtyk: http://vw2.info/vwforum/pinout_jeden_wtyk.htm

no i jescze jedno czy są to zegary z diesla do 5000 Rpm



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pn paź 02, 2006 18:55

po pierwsze sprawdz zarowke(jak cos to wymienic) a bedziesz wiedzial czy jest to wina sciezek (to takie niebieski foliowe) czy moze instalacja ale jezeli wszystko bylo oki jak miales stare zegary to wina w liczniku, idz do sklepu elektrucznego i kup sobie taka mala zarowecxzke do dlugich- przewaznie jest tez kapturek niebieski i wloz ja w miejsce (mozesz przelozyc ze starych) niema problemu. obrotek moze byc walniety ;/ a jak z innymi skaznikami? masz zegarek ten na dole? mozliwe tez ze walniety jest stabilizator napiecia ale niedaje sobie uciac reki bo niewidzialem schematu a jak ropzbieralem sam to nie zwrocilem uwagi.
najlepiej podlacz je do inego autka to bedziesz wiedzial- wg mnie wina lezy po stronie zegarow. zrob po kolei jak mowie a jak nie to bedziemy myslec.
pozdro


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » wt paź 03, 2006 07:51

wiec tak
spalone są scieżki od oświetlenia (napewno ta od oswietlenia tego malego elektronicznego zegara)

co wiecej nie szukam - nie jestem elektronikiem

obrotomierz chyba jest jako taki dobry bo czasem okresowo dziala - nie wskazuje pelnych i dokładnych obrotów ale cos czasem wskazuje (na wybojach i rano jak jest jeszcze wilgotno)

mi sie wydaja ze to wina spalonej sciezki i wtyczki bo wtyczke tez trzeba dobrze poruszac i ustawic

na szczescie - gosciu co mi sprzedal zgodzil sie na zwrot wiec bede szukal dalej

wiec jak ktos ma z was namiary to chenie zakupie inny licznik z obrotkiem

dzieki i pozdro


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » wt paź 03, 2006 10:56

Jedna wtyczka ,czy dwie?
Jeżeli jedna to mogę do kupić za rozsądną kasę.
Zaproponuj coś.



McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » wt paź 03, 2006 14:44

marek29 pisze:Jedna wtyczka ,czy dwie?
Jeżeli jedna to mogę do kupić za rozsądną kasę.
Zaproponuj coś.
??
chcesz mi sprzedac czy kupic ode mnie ? - bo ja ten oodaje
ale moge ci dac namiar na goscia co mu odsylam

ja potrzebuje licznik na 1 wtyk
obrotomierz z indeksem 950


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » wt paź 03, 2006 15:06

Chodziło mi o to że jeżeli jest na jeden wtyk to mogę go od Ciebie odkupić.
Po co masz odsyłać i czekać na pieniądze.
Zaproponuj coś, ipo temacie.



McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » wt paź 03, 2006 16:15

ja zapłacilem za niego 135 zł
chcesz dalej

[ Dodano: 03 Paź 2006 16:22 ]
zreszta i tak juz jest w paczce i u kuriera :) wiec po nim


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » wt paź 03, 2006 20:31

Jak jesteś z Krakowa ,to kup od benzyny-motrometer index 950 ,lub 935 z 1,3b i przekładka swojego szybkościomierza ,bo VDO jeszcze nie przerabiałem(zapłacisz sporo mniej) ,a ja Ci go przerobię za syboliczne 20pln ,łącznie z działającą dynamiczną kontrolą ciśnienia oleju i kontrolką świec.
Musisz się tylko postarać o tarczę do 5tys. Lub naklejkę "białe tarcze" np. z allegro.Albo pozostać przy starej ,ale wskazówka nie dojdzie do końca (ja tak mam).



McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » śr paź 04, 2006 09:58

no mieszkam w KRK

tak mowisz ..... no pomyslimy :)

mowisz ze obrotek z benzyny tez dziala ?? jak jest podpiety - tez pod alternator?


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » śr paź 04, 2006 10:16

W samochodzie NIC nie przerabiasz!
Podłączasz zegary i działa.



gradi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 21:15
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: gradi » pn paź 09, 2006 18:30

Cze jaj mam taki problem czy moze mi ktos pomoze a mianowicie kupil sobie zegary z obrotomierzem do golfa 2 1.6Td diesel i zalozylem je no i dzialaly ale zaraz je zdjalem zeb zalozyc biale zegary i ja je zalozylem to obrotomierza dziala moze mi ktos pomoze jak sprawdzic gdzie lezy przyczyna wszystko dziala zegarek wszystkie wskazniki predkosciomierz tylko obrotomierz nie dziala moze ktos napisze opinie na ten temat



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości