Brak mocy 1.9 tdi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy 1.9 tdi
Witam
Od niedawna posiadam golfa IV variant ( kombi ) 2000r, 1.9 tdi 90 km ALH na zwykłej pompie.
Mam z nim pewien problem, a mianowicie to że na 5 bięgu nie kręca się powyżej 3 tysięcy obrót, a prędkość max jaką osiąga to 140-150 km/h. Na 1, 2, 3, 4 wkręca się normalnie na obroty, na 5 max na 3200 i to z gazem w podłodze. To coś z turbiną, jakiś zawór do wymiany, wię ktoś może gdzie szukać przyczyny?
Od niedawna posiadam golfa IV variant ( kombi ) 2000r, 1.9 tdi 90 km ALH na zwykłej pompie.
Mam z nim pewien problem, a mianowicie to że na 5 bięgu nie kręca się powyżej 3 tysięcy obrót, a prędkość max jaką osiąga to 140-150 km/h. Na 1, 2, 3, 4 wkręca się normalnie na obroty, na 5 max na 3200 i to z gazem w podłodze. To coś z turbiną, jakiś zawór do wymiany, wię ktoś może gdzie szukać przyczyny?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Brak mocy 1.9 tdi
Podepnij vaga, jak będzie błąd związany z cisnieniem doładowania,o czym jestem przekonany,to masz standard przy turbo VNT ...czyli przeładowanie i wpadanie w tryb awaryjny z tego powoduaudica pisze: na 5 max na 3200 i to z gazem w podłodze. To coś z turbiną, jakiś zawór do wymiany, wię ktoś może gdzie szukać przyczyny?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Brak mocy 1.9 tdi
W 99% przypadków ,nalezy zająć się zapieczoną zmienną geometrią w turbinieaudica pisze: a co zrobić jeśli ten błąd będzie, trzeba go wykasować, czy coś wymieniać?
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Brak mocy 1.9 tdi
@audica
Niedawno miałem problem z moim golfem (silnik AGR). U mnie po przekroczeniu 110-120 km/h łapał muła i poprsotu ucinało mu moc - turbina przechodziła w tryb awaryjny. Problem okazał się bardzo prosty lecz nie zawsze łatwy do zlokalizowania, a mianowicie sprawdz wszytkie wężyki podciśnienia. Ja mialem dziurawy od zaworu N75 do muszli turbiny (od dołu wchodzi w turbo). Wymienilem go i przy okazji wyczyścilem zawór EGR. Moc powróciła.
Pozdrawiam
Niedawno miałem problem z moim golfem (silnik AGR). U mnie po przekroczeniu 110-120 km/h łapał muła i poprsotu ucinało mu moc - turbina przechodziła w tryb awaryjny. Problem okazał się bardzo prosty lecz nie zawsze łatwy do zlokalizowania, a mianowicie sprawdz wszytkie wężyki podciśnienia. Ja mialem dziurawy od zaworu N75 do muszli turbiny (od dołu wchodzi w turbo). Wymienilem go i przy okazji wyczyścilem zawór EGR. Moc powróciła.
Pozdrawiam
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Brak mocy 1.9 tdi
AGR ma zwykłą turbine na WG ,ALH VNT ze zminną geometrią ...porównywanie tych dwóch turbin ,to nieporozumienie ,bo to zupelnie inne sterownie i inne przyczyny przeladowaniaLissek pisze:Niedawno miałem problem z moim golfem (silnik AGR). U mnie po przekroczeniu 110-120 km/h łapał muła i poprsotu ucinało mu moc - turbina przechodziła w tryb awaryjny. Problem okazał się bardzo prosty lecz nie zawsze łatwy do zlokalizowania, a mianowicie sprawdz wszytkie wężyki podciśnienia.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: Brak mocy 1.9 tdi
Wiem ale przyczyna,może w tym tkwić.munior pisze:AGR ma zwykłą turbine na WG ,ALH VNT ze zminną geometrią ...porównywanie tych dwóch turbin ,to nieporozumienie ,bo to zupelnie inne sterownie i inne przyczyny przeladowaniaLissek pisze:Niedawno miałem problem z moim golfem (silnik AGR). U mnie po przekroczeniu 110-120 km/h łapał muła i poprsotu ucinało mu moc - turbina przechodziła w tryb awaryjny. Problem okazał się bardzo prosty lecz nie zawsze łatwy do zlokalizowania, a mianowicie sprawdz wszytkie wężyki podciśnienia.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Brak mocy 1.9 tdi
Nie może, tutaj kolego działa to odwrotnie niż u ciebie w agr, sterownie jest podciśnieniowe, jeśli jest dziura w układzie podciśnienia to z automatu auto przestaje jechać, bo turbo ze zmienną geometrią jest ustawione w minimum doładowania, to auto w takim przypadku nie jechało by od samego dołu.Lissek pisze:Wiem ale przyczyna,może w tym tkwić.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Brak mocy 1.9 tdi
audica, poczytaj temat o notlaufie, mój temat w tym dziale o czyszczeniu turbo i będziesz wszystko wiedział .
Re: Brak mocy 1.9 tdi
Dzięki, jestem o tą wiedze bogatszyitaliano_83 pisze:Nie może, tutaj kolego działa to odwrotnie niż u ciebie w agr, sterownie jest podciśnieniowe, jeśli jest dziura w układzie podciśnienia to z automatu auto przestaje jechać, bo turbo ze zmienną geometrią jest ustawione w minimum doładowania, to auto w takim przypadku nie jechało by od samego dołu.Lissek pisze:Wiem ale przyczyna,może w tym tkwić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości