[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym
Witam,
silnik drży na ciepłym, dymka niebiesko-szarego puści na zimnym, na postoju pokazuje spalanie nie niższe niż 0.7 (wszystko OFF).
Dzisiaj rozebrałem EGR, klapę i kolektor oczyściłem i jest lepiej (poprzednik nie założył żadnej uszczelki blok/kolektor) ale dalej nie tak jak powinno być.
Okazało się, że wtrysk 3 chyba ma już dość. Wymienić już czy na spokojnie?
pomiar na zimnym
pomiar na cieplym
poza tym zastuka przy gaszeniu ale to chyba klapa (czysta i pracuje ładnie) albo poduszka jak u innych
silnik drży na ciepłym, dymka niebiesko-szarego puści na zimnym, na postoju pokazuje spalanie nie niższe niż 0.7 (wszystko OFF).
Dzisiaj rozebrałem EGR, klapę i kolektor oczyściłem i jest lepiej (poprzednik nie założył żadnej uszczelki blok/kolektor) ale dalej nie tak jak powinno być.
Okazało się, że wtrysk 3 chyba ma już dość. Wymienić już czy na spokojnie?
pomiar na zimnym
pomiar na cieplym
poza tym zastuka przy gaszeniu ale to chyba klapa (czysta i pracuje ładnie) albo poduszka jak u innych
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym
U mnie też na zimnym silniku nie ma drgań, a ciepłym czuć takie delikatne drgania co parę sekund, jak stoję np. na czerwonym świetle.
W tych silnikach temat tych drgań to temat rzeka, wymienisz pół auta, a one nadal pozostaną...
Najlepiej zrób komplet logów, na necie jest masa instrukcji, jak je zrobić.
Ja mam u siebie kąt synchronizacji rozrządu na +1 i będę chciał go przestawić na -1 i zobaczymy jak będzie dalej z tymi drganiami.
W tych silnikach temat tych drgań to temat rzeka, wymienisz pół auta, a one nadal pozostaną...
Najlepiej zrób komplet logów, na necie jest masa instrukcji, jak je zrobić.
Ja mam u siebie kąt synchronizacji rozrządu na +1 i będę chciał go przestawić na -1 i zobaczymy jak będzie dalej z tymi drganiami.
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym
No to kąta nie ruszaj, ja u siebie właśnie chcę zrobić -1 albo -1,5 nawet.
Najlepiej porób właśnie te wszystkie logi, bo wtrysk jak leje, to bardziej powinno kopcić na czarno moim zdaniem.
Co do tych drgań, to zobacz jeszcze, jak włączysz klimę czy jest jakaś różnica.
Najlepiej porób właśnie te wszystkie logi, bo wtrysk jak leje, to bardziej powinno kopcić na czarno moim zdaniem.
Co do tych drgań, to zobacz jeszcze, jak włączysz klimę czy jest jakaś różnica.
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym
http://sprawdz.auto.pl/jak-zrobic-logi-dynamiczne-vag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Z dynamicznych to najlepiej zrobić kanał 011 pojedynczo, a tamte grupowo, czyli:
- 001 + 004
- 003 + 011
- 011 + 010
- 003 + 008 + 011
Z dynamicznych to najlepiej zrobić kanał 011 pojedynczo, a tamte grupowo, czyli:
- 001 + 004
- 003 + 011
- 011 + 010
- 003 + 008 + 011
Re: [TDI PD]BKD drżeniena ciepłym
U mnie też te drgania występują,korekcje niemal książkowe w gr.18 >0 w gr.013 bliskie zera bipy wszystkie na(do minus) -20max i drgania praktycznie od początku jak go mam,jest to troche irytujące ale tak jak ktoś tu wyżej wspomniał nieruszać bo wymienisz pół samochodu,........dwumas nie daje żadnych objawów choć nie był wymianiany(przeb 218tyś) ale zauważyłem ,że jak wcisne sprzęgło to drgania ustają więc u mnie najprawdopodobniej mechaniczna sprawa będzie.(kąt synchro miałem na -3 potem -2 >teraz mam -1,5 i są nadal)
Pozdro.
Pozdro.
[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym
ja mam 323k kilometrów zrobione i nie wiem czy był dwumas robiony ale ani drżenie silnika ani hałasowanie przy gaszeniu silnika nie zmienia się wraz z naciskaniem/puszczaniem sprzęgła, stąd raczej eliminuję tą kwestię
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
[TDI PD]BKD drżeniena ciepłym
No u mnie właśnie przy gaszeniu też jest taki stuk wraz z szarpnięciem i nie ma różnicy czy gaszę ze sprzęgłem czy bez. Szukałem już odpowiedzi na to pytanie, bo moim zdaniem powinna być różnica ze sprzęgłem czy bez, ale nie znalazłem odpowiedzi od kogokolwiek...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości