Problem z identyfikacją pompy wtryskowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kuczek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lis 17, 2017 18:09
Lokalizacja: Trójmiasto

Problem z identyfikacją pompy wtryskowej

Post autor: Kuczek » pt lis 17, 2017 18:25

Cześć, posiadam Golfa 4 1.9 ALH, auto kiedyś było automatem więc o ile nikt nie wymieniał wcześniej pompy to powinna być tam oryginalna 11, chciałem to sprawdzić niestety w miejscu gdzie powinien być numer części niema nic :( . Moje pytanie brzmi czy kod może znajdować się w innych miejscach niż od "frontu" patrząc na silnik? Albo czy jest jakiś inny sposób na dojście do tego czy jest to pompa 10 czy 11? Pozdrawiam :-)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14122
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z identyfikacją pompy wtryskowej

Post autor: Michał_1977 » pt lis 17, 2017 18:30

Kuczek, powinna być w okolicach tłokorozdzielacza,od strony chłodnicy. Jednak możesz zerknąć z drugiej strony :bajer:
Czasami napisy są bardzo mało wyraźne. Lampka,lustereczko i zajrzyj dokładnie. Numery muszą być. W innych miejscach nie znajdziesz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Kuczek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lis 17, 2017 18:09
Lokalizacja: Trójmiasto

Problem z identyfikacją pompy wtryskowej

Post autor: Kuczek » pt lis 17, 2017 18:37

Kurcze no właśnie z jednej jak i z drugiej strony niema napisów, wyszorowałem powierzchnię bo myślałem że może brud zasłania ale jednak nie. Raczej nikt nie zeszlifował tych numerów bo w tych miejscach struktura powierzchni jest taka sama jak na reszcie pompy. A czy pompy wizualnie różnią się w jakimkolwiek stopniu?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14122
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem z identyfikacją pompy wtryskowej

Post autor: Michał_1977 » pt lis 17, 2017 19:15

Kuczek pisze:A czy pompy wizualnie różnią się w jakimkolwiek stopniu?
Nie. Są takie same.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
speedi93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr paź 31, 2012 16:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+
Kontakt:

Re: Problem z identyfikacją pompy wtryskowej

Post autor: speedi93 » sob lis 18, 2017 23:16

Zawsze możesz wyciągnąć tlokorozdzielacz i zmierzyć ;-)

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


ALH + GTB17 + FMIC + WZM230 + 107J = 194HP 397Nm

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Problem z identyfikacją pompy wtryskowej

Post autor: bzdzioch1 » ndz lis 19, 2017 15:29

Pompa 11 o której piszesz posiada nastawnik o numerze HDK240 (numer widoczny od strony zaworu gaszenia)może to sprawdź.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości