[Inny] 2.0 TDI BKD nierówna praca na zimnym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
[Inny] 2.0 TDI BKD nierówna praca na zimnym silniku
Witam,
Mam taki problem w moim Leonie BKD z 2006r.
Otóż po odpaleniu silnik chodzi normalnie, ale powiedzmy po paru minutach zaczyna chodzić delikatnie nierówno, spalanie skacze wtedy z 0,4 na 0,5
Podłączałem VAG'a to na obrotach pokazuje skoki z 819 na 840, bipy są ok, potem jak się już trochę zagrzeje, to chodzi równo.
Dzieję się to w sezonie zimowym, jak jest ciepło to nie zauważyłem tego problemu. Przestawiłem kąt synchronizacji z +1 na -1.5, ale nic nie pomogło.
Będę wdzięczny za jakieś porady!
Mam taki problem w moim Leonie BKD z 2006r.
Otóż po odpaleniu silnik chodzi normalnie, ale powiedzmy po paru minutach zaczyna chodzić delikatnie nierówno, spalanie skacze wtedy z 0,4 na 0,5
Podłączałem VAG'a to na obrotach pokazuje skoki z 819 na 840, bipy są ok, potem jak się już trochę zagrzeje, to chodzi równo.
Dzieję się to w sezonie zimowym, jak jest ciepło to nie zauważyłem tego problemu. Przestawiłem kąt synchronizacji z +1 na -1.5, ale nic nie pomogło.
Będę wdzięczny za jakieś porady!
[Inny] Re: 2.0 TDI BKD nierówna praca na zimnym silniku
Mam identycznie jak Ty,odkąd go kupiłem.........., zrobiłem 100 tyś.pompki w gr.013 w ok.0+/-0,15(max) bipy do 20 gr.018 0 nie ruszam jak nie śmierdźi wiecej,bo sie nic nie dzieje......
Zapomniałem dodać, że synchro miałem zawsze na - 1i też były te objawy, teraz mam - 2
Pozdrawiam.
Zapomniałem dodać, że synchro miałem zawsze na - 1i też były te objawy, teraz mam - 2
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony czw lut 14, 2019 12:43 przez lukas1305, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
[Inny] Re: 2.0 TDI BKD nierówna praca na zimnym silniku
U mnie grupa 013 od ok. 0 do 0,50, a bipy max do 20
Dodam jeszcze, że na kącie synchro +1 zimą zaraz po odpaleniu telepał przez kilka sekund, jakby na wszystkie gary nie palił. Po przestawieniu na kąt -1,5 + zrobieniu bezpośredniej płukanki liqui moly teraz po odpaleniu chodzi od razu równo.
Dodam jeszcze, że na kącie synchro +1 zimą zaraz po odpaleniu telepał przez kilka sekund, jakby na wszystkie gary nie palił. Po przestawieniu na kąt -1,5 + zrobieniu bezpośredniej płukanki liqui moly teraz po odpaleniu chodzi od razu równo.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10538
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
[Inny] Re: 2.0 TDI BKD nierówna praca na zimnym silniku
podkręć RPM jałowego do 900 to będzie mniej odczuwalne
- pilkozak
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: mk4 R32
- Silnik: BFH
[Inny] Re: 2.0 TDI BKD nierówna praca na zimnym silniku
"zabawa" wałkiem ale tylko wydechowym załatwi sprawę - niestety zostaje tylko metoda prób i błędów. miałem tak w BRF. Oczywiście przestawiamy o milimetry.
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
[Inny] Re: 2.0 TDI BKD nierówna praca na zimnym silniku
Na razie podniosłem obroty z 819 na 840, ale chyba już nie będę tego ruszał.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10538
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
[Inny] Re: 2.0 TDI BKD nierówna praca na zimnym silniku
ja w Mk5 podniosłem do 900, było znacznie mniej osczuwalne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości