Podgrzewacze do oleju roślinnego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » wt wrz 12, 2006 20:54

Znalazłem na Allegro ofertę odpowiednio przystosowanego Golfa III za 8600. Niestety aukcja już się skończyła, dlatego wklejam całą jej treść. Może ktos z forum będzie zainteresowany gotowym pojazdem. A może to ktoś z forumowiczów, albo ktoś zna ten samochód???? Caqłość brzmi niezle:


Rok produkcji 1992
Przebieg [w km] 216000
Pojemność silnika [w cm3] 1900
Moc silnika [w KM] 75
Skrzynia biegów Manualna
Rodzaj paliwa Diesel

Typ Hatchback
Liczba drzwi 4/5
Kolor Zielony
Stan Używany
Uszkodzony Nie
Wyposażenie Alufelgi, Autoalarm, Centralny zamek, Elektryczne lusterka, Lakier metallic, Szyberdach, Wspomaganie kierownicy
Informacje dodatkowe Pierwszy właściciel, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce

MAM DO SPRZEDANIA GOLFA GTD Z BARDZO OSZCZEDNYM I DYMAMICZNYM SILNIKIEM 1,9 TD ORAZ BOGATYM WYPOSAZENIEM : AUTOALARM, CENTRALNY ZAMEK, ELEKTRYCZNY SZYBERDACH DOMYKANY AUTOMATYCZNIE, ELEKTRYCZNE PODGRZEWANE LUSTERKA, WSPOMAGANIE KIEROWNICY, KUBELKOWE SIEDZENIA, NIEBIESKIE PODSWIETLANIE ZEGAROW ORAZ PRZYCISKOW. NAJWIEKSZA ZALETA JEDNAK JEST TO, ZE MOZNA NIM PRZEJECHAC 100KM ZA 5 ZL DZIEKI WYSMIENICIE DZIALAJACEJ INSTALACJI POZWALAJACEJ JEZDZIC NA CZYSTYM OLEJU ROSLINNYM.

SAMOCHOD JEST ZAREJESTROWANY, PRZYWIOZLEM GO Z NIEMIEC ROK TEMU(SPRZEDAJE PONIEWAZ POTRZEBUJE WIEKSZE AUTO).W PRZECIAGU TEGO OKRESU NIE MIALEM Z NIM ZADNCYH PROBLEMOW. SILNIK PALI BEZ PROBLEMU NAWET PRZY -25 STOPNIOWYM MROZIE. PRZED OKOLO 10 TYSIACAMI ZOSTAL WYMIENIONY PASEK ROZRZADU I SWIECE ZAROWE.

POLECAM I ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA

CENA DO NEGOCJACJI

TEL 503-056-836

DLA ZAINTERESOWANYCH PODAJE LINKI OPISUJACE DZIALANIE DIESLA NA OLEJACH ROSLINNYCH ORAZ JAK MOZNA JEZDZIC "ZA DARMO" NA ODPOWIEDNIO PRZYGOTOWANYM OLEJU POSMAZALNICZYM (CZEGO OSOBISCIE NIE PREFERUJE GDYZ JEST Z TYM TROCHE ROBOTY,WIEC KUPUJE ZA 1ZL / LITR CZYSTEGO OLEJU)

http://darmowa-energia.eko.org.pl/pliki ... iesel.html

http://www.biodiesel.pl/aktualnosci/czy ... e/1866/13/

http://www.4kolka.pl/bio-diesel-c-69.html

http://allegro.pl/item126629299_olej_rzepakowy.html


Tyle napisał. Co o tym myślicie? Szkoda że nie napisał kto, gdzie i za ile to wykonuje...
Pozdro.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt wrz 12, 2006 22:00

tak sobe mysle,

i chyba daloby rade wykorzystac centralke od gazu do takiego przelaczania

tyle ze musialoby sie to odbywac recznie

do tego potrzebne bylyby dwa zbiorniki i elektrozawory.

centralki maja zazwyczaj funkcje

I-tylko benzyna, w tym przypadku ON

0- awaryjne odpalanie na gazie, w tym przypadku bylby to OR

II- automatyczne przelaczenie z benzyny na gaz po przekroczeniu ustalonych obrotow, z

tego calkowicie zrezynowac.

Odpalalibysmy tylko na ON, po zagrzaniu silnika ustawiamy przelacznik na OR i jazda.

Przed zakonczeniem podrozy nalezaloby pamietac o powrotnym przelaczeniu na ON.

Tyczyloby sie to glownie dluzszych postojow np. noc lub w zimowym okresie.

Oprocz tego jeszcze jakis osobny uklad podgrzewajacy OR do danej temperatur, z

pominieciem podgrzewania ON bo to bezsensu.

[ Dodano: Wto Wrz 12, 2006 10:12 pm ]
Przed pompa mozna by zastosowac trojnik i dwa elektrozawory

jak na ponizszym obrazku.

Na wezach powrotnych trzeba by zastosowac podobny uklad, tak aby ON lecial do zbiornika

z ON, a OR do OR.

Obrazek



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 13, 2006 01:06

fructo pisze:1. czy mozna lac OR do TDI 1Z ???
nie ma najmniejszego problemu :D poza odpalaniem po zimnej nocy :D
zrobilem juz ok 12000 na OR w wiekszosci na 100%
fructo pisze:2. troche niezrozumiale dla mnie jest na czym polega uklad z elektrozaworami do powrotu paliwa???? skad to paliwo wraca i gdzie ?? :/
przeciez nie cale paliwo ktore dochodzi do silnika i cylindrow ulega spalaniu wiec musi wracac do baku a po to sie robi dolot i powrot na elektrozaworach zeby nie mieszal sie ON z OR


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
gregoreq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 14:46
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: gregoreq » pt lis 03, 2006 17:44

Mam do sprzedania swoj podgrzewacz bo zmienilem autko na benzynowca ( mam nadzieje ze kiedys powroce do klekotow ale na TDI juz :D ) , moze ktos jest zainteresowany ?

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=702460


Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba

misza_007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:06
Lokalizacja: Gorlice
Auto: passat b2
Silnik: sb

Post autor: misza_007 » ndz lis 05, 2006 21:10

O ile dobrze pamiętam jakieś 4lata temu oglądałem kolegi renaulta 19 i tam filtr paliwa był ogrzewany elektrycznie , w vw ogrzewany jest nadmiarem z wtrysków i pompy. Można by podebrać taki filtr z renówki.
A co do ogrzania pompy przed uruchomieniem silnika można by zastosować webasto od zaporożca zresztą cały silnik by grzało a może i kabinę na allegro widywałem za 400zł. Koledzy z forum cytrynki podnoszą ciśnienie otwarcia wtrysków i przyspieszają zapłon , by na OR jeździć zresztą poczytajcie sami. http://xoops.citroen.triger.com.pl/modu ... 6&forum=24



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lis 06, 2006 00:33

hehe co do podgrzewaczy to moj jest w trakcie budowy ale widzialem w bomisie kolo siebie za jakies 35 zl podgrzewacz filtra paliwa. wyglada to jak pret aluminiowy ktory sie owija wokol filtra i podlacza do pradu (12V) dosyc ciekawa sprawa nawet do wykorzystania w podgrzewaczu wlasnej produkcji


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pn lis 06, 2006 00:51

Adamm pisze:owija wokol filtra i podlacza do pradu (12V) dosyc ciekawa sprawa nawet do wykorzystania w podgrzewaczu wlasnej produkcji
Rzeczywiście-można by zdublować podgrzewacz- zanim temperatura cieczy osiągnie 90 stopni tj zanim wymiennik ciepłą zacznie działać na pełną parę), można by było dogrzać olejek czymś takim i przełączyć się np przy 60-70stopniach (do których płyn nagrzewa się szybko).
Komplikuje to nam całą instalację rzepakową, ale nieźle udoskonala.
Popieram :bigok:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lis 06, 2006 11:27

no dokladnie udoskonala, zwlaszcza ze ja szykuje konkretny podgrzewacz gdzie mi wejdzie ok 2 -3 litrow plynu chlodzacego (wiec tyle wiecej wukladzie bedzie) to przy tym rozwiazaniu rozgrzewaloby sie auto w normalnym tempie :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 28 gości