EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Behemoth1987 » śr mar 21, 2012 01:10

moje zaslepki zapraszam
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=22619689" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
bocian19
Łowca Rarytasów
Łowca Rarytasów
Posty: 2278
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: bocian19 » śr mar 21, 2012 16:14

Panowie czytam tak temat od poczatku co kilka stron i stwierdzam ze egr out jest bardzo dobrym rozwiazaniem??
Mam do was pytanko...
Posiadam AHU+216 i przy zimnym silniku tzn tak 40/50°C golfik jest zrywny i ladnie reaguje na pedal gazu lecz juz po nagrzaniu sie do 70/90° niestety tak ladnie nie smiga...
Z tego co czytalem kilkanascie stron wczesniej zawor egr otwiera sie wlasnie przy temp 50/60°
Sumujac,gdy sie golfik nagrzewa to zawor sie otwiera i juz nie jest taki zrywny bo brudne powietrze dostaje sie do kolektora
W momencie gdy egr bedzie zaslepione przez caly czas bedzie taka sama reakcja na pedal gazu jak przy temp 40/50°

Moze ktos mi powiedziec czy moje teoria potwierdza sie w praktyce i czy dobrze mysle z tym zaworem??
PozdraVWiam :pub:


Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad :-)

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg :) on złamie Ci dokładkę :)

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

EGR out - wrazenia

Post autor: wesol » śr mar 21, 2012 19:27

nie to nie prawda. EGR zdaj sie pracuje juz od samego poczatku. Mysle ze twoje odczucia moga byc spowodowane tym ze temp Ic niestety wzrasta co za tym idzie napewno jest leciutki spadek mocy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
bocian19
Łowca Rarytasów
Łowca Rarytasów
Posty: 2278
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: bocian19 » śr mar 21, 2012 23:12

wesol pisze:nie to nie prawda. EGR zdaj sie pracuje juz od samego poczatku. Mysle ze twoje odczucia moga byc spowodowane tym ze temp Ic niestety wzrasta co za tym idzie napewno jest leciutki spadek mocy.
Wiec wiekszy FMIC bedzie robil robote??


Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad :-)

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg :) on złamie Ci dokładkę :)

Awatar użytkownika
kajot858
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn lip 13, 2009 19:47
Lokalizacja: tarnów

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: kajot858 » czw mar 22, 2012 09:02

witam
przeczytałem prawie cały wątek i zdania co do miejsca zaślepienia są podzielone, w związku z tym nasuwa mi się takie pytanie.. według niektórych po zaślepieniu pod EGR uszkodzeniu uległa rura łącząca EGR z kolektorem, dlatego chyba lepiej jest zaślepić na dole prze kolektorze?
kupiłem blaszkę na allegro ze stali kwasoodpornej gr 1,5mm czy taka wystarczy zaraz przy kolektorze - w sensie czy się nie przepali? czy tąblachę lepiej przykręcić u góry przy EGR?
i ostatnie pyanie..rozumiem że do zaślepienia wystarczy założyć wymienioną wyżej blachę, a węże podciśnienia zostawiam w spokoju? wtedy zawór EGR chodzi sobie na sucho bez spalin itp. (w przypadku gdy zawór jest dobry) dobrze to rozumiem?



Awatar użytkownika
Lampart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 540
Rejestracja: pn wrz 13, 2010 18:32

EGR out - wrazenia

Post autor: Lampart » czw mar 22, 2012 09:34

ja mam zaślepiony u góry oraz wypięty wężyk podciśnienia i też zaślepiony- wkręcona śruba i jest gites.


oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km :okej: :satan:

Obrazek

Awatar użytkownika
kajot858
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn lip 13, 2009 19:47
Lokalizacja: tarnów

EGR out - wrazenia

Post autor: kajot858 » czw mar 22, 2012 10:11

a po co zaślepiłeś wężyk? czy to jest konieczne?



Awatar użytkownika
szadrak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
Lokalizacja: PO
Auto: Seat Leon ST

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: szadrak » czw kwie 05, 2012 22:01

Detektor pisze:mam pytanie do kolegów którzy są już jakiś czas po zabiegu, mianowicie czy to prawda że po zaślepieniu EGR-a
wzrasta znacząco spalanie ? czy któryś z was zauważył u siebie po zabiegu taki objaw. To że silnik wolniej
łapie temperature roboczą to zrozumiałe a wiadomo że zimny silnik więcej pali niż dogrzany ale żeby zaraz
ogólne spalanie znacznie wzrosło to mnie bardzo zdziwiła taka opinia.
Ja jeżdze dosł. 3 dni z wywalonym EGR. Postaram sie fotki jakieś wrzucić niedługo.
A co zauważylem:
1.silnik dłużej się nagrzewa -
2. wg kom. wzrosło spalanie: jak po mieście spalanie wynosiło ok 7-8l/100 to teraz wynosi 9
3. spalanie na jałowym było: 0,6-0,7 przy właczonych światłach,teraz jest 0,8 bez swiateł
4. Przy gaszeniu bardziej rzuca silnikiem (klapa gasząca jest out)
+ lepiej się zbiera z dolnego zakresu
Przeczytalem cały temat: i widze wiecej zwolenników wywalenia egra ale przeciwnicy "egr out" też maja troche racji...
Czy jest sens wracać z powrotem do EGR-a?
wywalanie EGR nie robiłem sam ale mech/tuner z K-ic.
Jutro dodat fotki jak to wygląda u mnie...



Awatar użytkownika
Lampart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 540
Rejestracja: pn wrz 13, 2010 18:32

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: Lampart » pt kwie 06, 2012 06:48

kajot858 pisze:a po co zaślepiłeś wężyk? czy to jest konieczne?
nie nie jest konieczne ale ale po co egr ma pracować na sucho? wkręciłem śrubę w wężyk i hajdabakalala


oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km :okej: :satan:

Obrazek

Awatar użytkownika
zimnylech
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob sie 21, 2010 14:40
Lokalizacja: EL/D.

EGR out - wrazenia

Post autor: zimnylech » pt kwie 06, 2012 14:27

szadrak pisze:. Przy gaszeniu bardziej rzuca silnikiem
to szybciej poduszki pojdą sie je...


ROBIĘ TO CO LUBIĘ, LUBIĘ TO CO ROBIĘ
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
szadrak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
Lokalizacja: PO
Auto: Seat Leon ST

EGR out - wrazenia

Post autor: szadrak » pt kwie 06, 2012 15:14

zimnylech pisze:to szybciej poduszki pojdą sie je...
Cóz, nic nie zrobie! :banghead:
Oto jak u mnie jest zmontowane:
tak wygląda miejsce po EGR-ze i wymontowane części:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ogólnie to nie jestem zadowolony z tego wywalenia EGR-a, ponieważ silnik zaczął więcej palić na jałowym o 0.2l/h i poza tym komp. pokazuje spalanie po mieście o 1,5 l wiecej i jeszcze przy gaszeniu zarzuca silnkiem. Pojeżdze troche bez egr ale nie wykluczam że egr wróci...
A cena za wywalnie egr to 600zł.... :okej:



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

EGR out - wrazenia

Post autor: bradley » pt kwie 06, 2012 17:27

kajot858, nie baw sie w polsrodki. Zaslepiaj odrazu przy kolektorze wydechowym.
szadrak, sprawdz rzeczywiste spalanie, a nie te z komputera.

Pozbycie sie odmy tez zwieksza zuzycie paliwa. Tak, tak, w gazach ze skrzyni korbowej moga znajdowac sie cenne weglowodory, ktore moga ulec ponownemu spaleniu ;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

szybkistefan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn lis 01, 2010 16:59
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: szybkistefan » sob kwie 07, 2012 21:00

szadrak pisze:
zimnylech pisze:to szybciej poduszki pojdą sie je...
Cóz, nic nie zrobie! :banghead:
Oto jak u mnie jest zmontowane:
tak wygląda miejsce po EGR-ze i wymontowane części:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ogólnie to nie jestem zadowolony z tego wywalenia EGR-a, ponieważ silnik zaczął więcej palić na jałowym o 0.2l/h i poza tym komp. pokazuje spalanie po mieście o 1,5 l wiecej i jeszcze przy gaszeniu zarzuca silnkiem. Pojeżdze troche bez egr ale nie wykluczam że egr wróci...
A cena za wywalnie egr to 600zł.... :okej:
600zl za wywalenie EGR ? Ja pierdziele masakra... Za tą rurke zamiast klapy gaszącej płaciłem około 80zl razem z przesyłką, blaszke przy kolektorze dorobiłem sam i więcej kosztów nie było i każdy kto umie chwycić klucz do ręki powinien sobie z tym poradzić.



Awatar użytkownika
szadrak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
Lokalizacja: PO
Auto: Seat Leon ST

EGR out - wrazenia

Post autor: szadrak » sob kwie 07, 2012 22:35

Tak tylko u mnie jeszcze doszło "grzebanie w sofcie" czego jak bym nie zrobił bo pojęcia i VAG-a nie mam. MOże taka cena bo chciałem na fakture wszystko...
Chociaż i tak wydaje mi się, że za drogo....
Na dodatek zwiększyło się spalanie o ok 1l na 100 wg kompa A ostatnio porównywałem spalanie z kompa i rzeczywiste i było prawie takie same.... Więc po świętach jade z reklamacją. Przy okazji rozrząd był zmieniany... NIe wiem, czy to wina, że EGR-a nie ma czy coś inego jest...
A na fakturze jest naprawa EGR....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości