Strona 10 z 17
Re: Mój "oil catch tank"
: pn gru 17, 2012 16:05
autor: rpmotorsport
ten separator to co to jest ile kosztuje i gdzie kupiłeś?
Mój "oil catch tank"
: pn gru 17, 2012 16:15
autor: tomassss24
rpmotorsport pisze:ten separator to co to jest ile kosztuje i gdzie kupiłeś?
Robiłem wszystko sam zbiorniczek jest z passata B3 od wspomagania kupiłem przewod i to wszystko
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mój "oil catch tank"
: pn gru 17, 2012 21:53
autor: _carlos-
Czy ktoś rozbierał ten separator z Lublina? Co tam jest w środku?
Mój "oil catch tank"
: pt sty 11, 2013 18:21
autor: Pavlak1
Panowie zastanawiam się nad zastosowaniem separatora od Lublina, pytanie tylko co w zimę która teraz panuje. Czy nie zamarznie coś i nie wywali uszczelek ?
Czy przerabiacie te separatory, chodzi mi o spód tego separatora z małą wystająca końcówką na jakiś pojemniczek prezroczysty ? Czy ten separator z Lublina trzeba co ileś km czyścić ?
Mój "oil catch tank"
: pt sty 11, 2013 19:55
autor: OMEGA
Pavlak1, jak jeździsz na krótkich odcinkach to każda może zamarznąć, pod spód możesz dać co chcesz.
_carlos-, Na necie są fotki rozkręconego separatora.
Mój "oil catch tank"
: sob sty 12, 2013 00:12
autor: rpmotorsport
no dobra a co z oryginałem? tylko wymiana pokrywy zaworów da jakiś skutek? ile taka pokrywa kosztuje? jakoś źle mi się całe to druciarstwo kojarzy
Mój "oil catch tank"
: sob sty 12, 2013 10:13
autor: OMEGA
rpmotorsport, no ale po co wymieniać pokrywę?
Nie wiem jaki masz silnik ale wystarczy wyczyścić odmę i będzie się miało spokój na jakiś czas, w zależności ja jakich odcinkach się poruszasz.
Po drugie przecież OCT zakłada się żeby opary oleju nie leciało do dolotu i go zasyfiały.
Mój "oil catch tank"
: śr sty 30, 2013 16:41
autor: rpmotorsport
silnik AJM, też można zdjąć pokrywę zaworów, poczyścić i na jakiś czas nie będzie "lać" olejem z odmy?
Mój "oil catch tank"
: śr cze 12, 2013 00:44
autor: JonnyQuest
odświeżę temat, separator oleju ma swoich zwolenników jak i przeciwników
sam jestem posiadaczem separatora zrobionego z filtra do wody mimo iż mam PB "pechowe pierścienie w 2.0 ,,,", kusi mnie do puszczenia odmy bokiem w butelkę
ale nikt nie wspomniał o fakcie czy czasem ta mgiełka olejowa skierowana do dolotu celowo (nie tylko w celach eko) jest potrzebna >? np. do smarowania zaworów dolotowych i ich prowadnic ? albo wręcz ich zabójcą w postaci brudnej mazi ? co o tym sądzicie ?
Mój "oil catch tank"
: ndz cze 23, 2013 06:26
autor: Michał_1977
Mój "oil catch tank"
: ndz cze 23, 2013 12:17
autor: JonnyQuest
z tego co widzę tank jest poniżej pół osi, wg mnie zimą tam będzie ładnie wiać , idealne warunki żeby zamarzło i bagnetem wszystko wyszło
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
co do wpuszczeniu tego w wydech, to nie sądzę żeby coś tam wyciągało, a jak już będzie wyciągać to tylko więcej oleju
zależy jakie ciśnienie będzie w odmie a jakie w wydechu
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Mój "oil catch tank"
: pn lip 22, 2013 18:25
autor: Przemula
Pytanko czy w Arl-u jest wymienny ten zawór na deklu klawiatury czy z całym deklem bo jeśli nie jest to drogie , jesli by się dało wymienić sam zawór odmy to bym wolał tą opcje od catch tanka , boo czytam temat i widze ze czasem rózne rzeczy sie dzieją jak marzniecie , wywalanie oleju czy rozwalone turbo .
Mój "oil catch tank"
: wt sie 20, 2013 15:44
autor: Przemula
pytanko mam : czy kupując bidon np . ze str. 1 to ten kruciec co wkręcamy od góry bidonu na którego założymy węża lecącego od odmy to wkręcamy na '" na chama" bo gwinty są zapewne inne ??? tak to robiliście , delikatnie wkecając by nic nie pękło
Mój "oil catch tank"
: pn wrz 02, 2013 17:51
autor: Karolo123
Pewnego dnia wywaliło mi olej przez otwory w EGR. Olej pochodzi z odmy. Pomijając ewentualne przyczyny(pierścienie, przebieg itp.) postanowiłem założyć oil tanka. Czy po założeniu tanka będę musiał wymienić ten EGR i odme? odma odczepiana, silnik ALH.