Tubina KKK K14 dmucha max 1 bar - co może być nie tak?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr cze 16, 2010 23:39

Nie koniecznie - masz garretta, ale w małych sprężarkach, jeśli są problemy z ciśnieniem i pompuje max dopiero przy około 3000 obr/min to można zakładać że coś się dzieje ze sprężarką.



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » czw cze 17, 2010 00:00

2500 pompuje max a przy 2200 zaczyna wstawać. W sumie to zależy jeszcze na którym biegu.. Jak najlepiej zrobić test?
Ostatnio zmieniony czw cze 17, 2010 00:07 przez człek, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw cze 17, 2010 00:11

Nie chodzi o but but miedzy 4,5 turbo daje takiego kopa na trasie że to czuć że sprzegło nie daje rady Michaś i Arwan pewnie wiedza o co mi chodzi
Ostatnio zmieniony czw cze 17, 2010 00:15 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » czw cze 17, 2010 07:33

Ree pisze:więc stąd te 118 KM :chytry:
miedzy innymi :wink: w końcu cisnienie suszary też swoje robi :mrgreen:
t0mal pisze:mateusz_kajtek napisał/a:
może ktoś kiedyś kombinował i ustawiał "na oko" albo tez zawór WG sie zaciął?

Wielce prawdopodobne, że się zaciął, wielu już miało z tym przygody (łącznie ze mną)
Jak sobie z tym poradziłeś?


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » czw cze 17, 2010 08:21

Dmuchnąłem sprężonym powietrzem i przeszło.



arwam

Post autor: arwam » czw cze 17, 2010 10:36

trepek pisze:1 bar dla k14 to nie jest aż tak dużo. Jakby to był Garrett T3 lub KKK K24 no to już co innego.
1.0 bara dla T3 lub K24 to jest spacerek.
ja pompowałem 1.8 bara i jakoś turbo żyło.
Ree pisze:nie kręcę tego po to by non stop auto pałować i sprzęgło palić tylko żeby była "rezerwa" jak będzie potrzeba
ja też tak robiłem ale jakoś sprzęgła nie wytrzymywały a wcale nie paliłem kapci.
człek pisze:Moją T2 maksymalnie udało mi się ustawić na 1.1 bara powyżej taj wartości miałem nie lada problemy z założeniem cięgna regulacji na ucho. Nie mam zielonego pojęcia jak chłopaki z T2 czy k14 wyciągają np. 1.5 bara.
normalnie jeśli po skróceniu cięgna turbo już nie pompuje więcej to znak że trzeba mocniej podlać paliwem.

[ Dodano: 17 Cze 2010 10:58 ]
Ree, skróć delikatnie cięgno bo może w uchu już doszło do końca gwintu.

[ Dodano: 17 Cze 2010 14:54 ]
Ree,

w razie gdyby okazało sie że masz padniętą turbinę to mam coś dla Ciebie w przystępnych pieniążkach :wink:

[ Dodano: 17 Cze 2010 14:56 ]
człek, możesz też mieć za wczesny kąt wtrysku.



Awatar użytkownika
Ree
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 18, 2008 10:36
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Ree » czw cze 17, 2010 17:36

Dmuchawa raczej sprawna tym bardziej że jakieś 2 lata temu była czyszczona (właśnie zatkany WG i wydmuchało uszczelke...) przez cały ten czas dmuchała ładnie 0.85 ładnie wstaje na 2400 -2600 obr. już w pełni ładuje, więc nie mam do niej zastrzeżeń raczej. Luzów też nie wyczułem, także nie wiem co to może być - może faktycznie trzeba by troszkę skrócić to cięgno ale jakoś nie pale się do rozbiórki:)
arwam, a co to masz za wiatraka na zbyciu :chytry: oczywiście czysto teoretycznie pytam :bajer:



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » pt cze 18, 2010 19:58

arwam pisze:[ Dodano: 17 Cze 2010 14:56 ]
człek, możesz też mieć za wczesny kąt wtrysku.
kąt mam 1,03 , myślisz, że może być za wczesny?
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 20:00 przez człek, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob cze 19, 2010 10:01

0.9 powinno być

:edit
poprawione ;)
Ostatnio zmieniony ndz cze 20, 2010 22:04 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » ndz cze 20, 2010 20:52

z tego co pisze w serwisówce to 0,9 +/- 0,07 dla sb więc chyba nie jest dużo przestawiony.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 20, 2010 21:24

To ja Was pogodzę :grin:
Kąt wtrysku w SB:
Obrazek

A tu coś dla potomnych.
Ciśnienie doładowania dla poszczególnych silników 1,6TD :bigok:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » ndz cze 20, 2010 21:34

hehe, no rzeczywiście :)

zastanawiam się czy może być taka wartość jaka mam (1,03) bo mechanik mi ustawiał zegarowo z 1,40 :panna: i powiedział ze ta wartość którą mam ustawioną jest w granicach tolerancji. Zmieniać?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 20, 2010 21:43

Powiedz mu niech sobie d... wsadzi tą tolerancję.
Tolerancja to jest ±0,02 :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » ndz cze 20, 2010 22:19

Tez tak uważam ale gość od 20lat robi tylko diesle i wychodziłem z założenia, że wie co robi.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości