GOLF MK3 SILNIK AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14131
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lip 19, 2010 09:47

arwam pisze:jak z jakichś przyczyn przestanie działać to pompa nie wyprzedza kąta wtrysku
Więc gdyby nie wyprzedzała,to teoretycznie powinien podkapcać na opóźnionym,a nie kopci...
arwam pisze:proponuję zacząć od wymiany filtrów paliwa i powietrza
Czytaj Arek :bajer:
karol8114 pisze:o to rzeczy które sprawdziłem
karol8114 pisze:filtr powietrza, filtr paliwa
karol8114 pisze:wymiana oleju co 7,5 tyś km, filtry paliwa i powietrza co 10 tyś km


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn lip 19, 2010 10:01

Michaś_1977, ale turbo wtedy więcej dmucha na opóźnionym kącie wtrysku a przy ori boost pinie prawie nie rośnie dawka.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14131
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lip 19, 2010 13:11

arwam pisze:Michaś_1977, ale turbo wtedy więcej dmucha na opóźnionym kącie wtrysku
Tak? :bajer:
Hehe,to przeczytaj jeszcze to
karol8114 pisze:ciśnienie doładowania turbo=0,9 bara


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Post autor: karol8114 » pn lip 19, 2010 20:26

Witam ponownie, na pewno wszyscy są ciekawi jak postęp z golfem, otóż kupiłem 4 podkładki pod wtryski, pożyczyłem POLSKI nie made in China miernik ciśnienia no i przystąpiliśmy do pomiaru, 1=29 bar, 2=28,5 ,3=30,4=31, mam również aparat do sprawdzania wtryskiwczy, wszystkie aż trzeszczą, 155 bar, nowe podkładki i składamy, więc wszystko wskazuje na pompę, ten brak dymku czyli paliwa mówi za siebie, wyjąłem boost pina i przejechałem się, pojawił się dymek i moc, wciskam pedał na 5 biegu i ciągnie, kupię boost pin z MK2 i moc powróci, dawki nie zwiększałem, wygląda na to że pompa podaje za mało paliwa, widocznie przebieg 393 tyś dał się jej we znaki. Żałuję tylko że nie zrobiłem zdjęć, jakie są wasze spostrzeżenia?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14131
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lip 19, 2010 20:35

karol8114 pisze:wygląda na to że pompa podaje za mało paliwa
Załóż pina nawet tego co masz i zwiększ dawkę o ćwierć obrotu.Zobacz co wtedy będzie.
Pompa jakby siadała,to miałbyś problem z rozruchem silnika zimnego jak i ciepłego.

[ Dodano: 19 Lip 2010 20:36 ]
Chyba,że to jest początek końca... :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Post autor: karol8114 » pn lip 19, 2010 20:49

No ale co mi to da? wraz z zwiększeniem dawki zwiększą się obroty silnika.

[ Dodano: 19 Lip 2010 21:17 ]
Co prawda zaprzyjaźniony mechanik tez radził aby zwiększyć dawkę i powrócić do poprzedniej wartości.

[ Dodano: 19 Lip 2010 21:20 ]
A tak na marginesie powiedzcie mi jakie są wrażenia po zmianie boost pina, taki jak z MK2, są efekty uboczne?



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pn lip 19, 2010 21:41

karol8114 pisze:No ale co mi to da? wraz z zwiększeniem dawki zwiększą się obroty silnika
masz na pompie taka srubke co sie reguluje obroty
karol8114 pisze:A tak na marginesie powiedzcie mi jakie są wrażenia po zmianie boost pina, taki jak z MK2, są efekty uboczne?
nie ma efektów uboczne moze oprócz banana na twarzy podczas jazdy :helm: zakładaj bedzie tylko lepiej


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Post autor: karol8114 » śr lip 21, 2010 17:08

Witam ponownie, golfik śmiga, dawki jeszcze nie zwiększałem, pin też oryginalny, zajmę się tym w następnym tygodniu. Mam jeszcze pytanie, dlaczego silnik dość głośno klekocze? nie mówimy tu o wczesnym początku wtrysku, wymieniłem popychacze i tyle że rano silnik odrazu równo pracuje. Czy to wina prowadnic, gniazd ? niektóre golfiki miękko pracują a tu klepanie.

[ Dodano: 21 Lip 2010 17:11 ]
I jeszcze jedno, jakiej średnicy np. igła należy włożyć do wężyka doładowania turbo aby wskazówka manometru przestała drgać?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr lip 21, 2010 20:10

karol8114 pisze:jakiej średnicy np. igła należy włożyć do wężyka doładowania turbo aby wskazówka manometru przestała drgać?
1-1,2mm i nie bedzie drgać


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

mcgregor1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:35
Lokalizacja: ESK, Łódź
Kontakt:

Post autor: mcgregor1988 » pt lip 23, 2010 16:32

Jak ma być podłączony ten zaworek, odpowiadający za zmianę dynamicznego kąta wtrysku?? Wystarczy podpiąć mu + np. po stacyjce??


Pozdrawiam, Grzesiek

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » pt lip 23, 2010 17:48

mcgregor1988 pisze:Wystarczy podpiąć mu + np. po stacyjce??
nie tam pojawia się napięcie po przekroczeniu pewnych obrotów nie jestem pewien ale chyba 3000/min


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

oxaris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 21:13
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: oxaris » sob lip 24, 2010 14:37

To ja dolaczam sie do pytania, jak ma byc podlaczony ten zaworek? Moze przez niego turbo mi max wyciaga 0.7 bar, a dawke paliwa mam podniesiona ladnie. Srubka na imbus 3 w turbo wkrecona do polowy a i tak wiecej nie chce sie przekrecic, moze to max?


Moja biala rakieta :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=317968

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Post autor: karol8114 » ndz lip 25, 2010 15:01

Podkręcenie dawki paliwa nie zwiększy ciśnienia doładowania turbo !



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Re: GOLF MK3 SILNIK AAZ

Post autor: karol8114 » śr sie 04, 2010 08:59

Wracając do tematu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości