dwumasa wymieniona...nowiutkamunior pisze:Niektórzy wcale nie słuchają o czym się do nich rozmawiaFahoo pisze:zanjac, ale ty na vagu miałes w grupie 006 sprawdzic działanie anie kupowac od razu czujnik...sprawdzamy, testujemy dopiero potem kupujemy i wymieniamia wystarczy posłuchać dobrych rad ,a nie w panice kupować i wymieniać niepotrzebne rzeczy
Normalnie ,jak nic nie naciskasz masz same zera ,jak nacisniesz pedał hamulca masz 011 ,jak sprzęgła 100 ...a co do dwumasy ,to jest mo żliwość że w twoim aucie już jest ,najlepiej zerknąć w okienku w skrzyni ,kto widział jak wygląda dwumas nie będzie miał wątpliwości co tam siedzizanjac pisze:ok. ale jak rozpoznam ,że coś nie tak?
GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego
grupa Audi / VW
GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego
i tak zrobię ,Fahoo pisze:interesuje cie czy przy normalnej jezdzie samo sie nie zapaa 001 lub 011
grupa Audi / VW
GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego
ja jeszcze dodam ze wlacznik pod pedalem w mk4 u siebie naprawilem bez problemu. Nie ma potrzeby zaraz go nowego kupować. Jesli nie jest nic ulamane to bez problemu podegniesz odpowiednie blaszki i sprawe zalatwisz bezbolesnie. Nie wiem jak w mk5 z tym wlacznikiem czy jest pod pedalem czy go nie ma ale mysle ze nie jest w pompie bo to jakos mi nie podchodzi. musi gdzies byc ukryty przy pedale.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego
Czy tam jest skrzynia automatyczna w tym Golfie czy manualna ?
GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego
dwumasę już wymieniłem i jest nowa sachsamunior pisze:a co do dwumasy ,to jest mo żliwość że w twoim aucie już jest ,najlepiej zerknąć
grupa Audi / VW
GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego
jest to skrzynia manualna , pięcio biegowa.Sztomel pisze:Czy tam jest skrzynia automatyczna w tym Golfie czy manualna ?
grupa Audi / VW
GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego
tak jak pisałem wcześniej...jest miejsce na włącznik przy pedale...i golfy V tak mają ale mój niestety nie ma i wejście czteropinowe jest na pompie hamulcowejwesol pisze:Nie wiem jak w mk5 z tym wlacznikiem czy jest pod pedalem czy go nie ma ale mysle ze nie jest w pompie bo to jakos mi nie podchodzi. musi gdzies byc ukryty przy pedale.

a czujnik którego nie mam do golfa V wygląda jak na zdjęciu i też jest czteropinowy:

grupa Audi / VW
- doggie
- V.I.P.

- Posty: 10606
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego
zanjac pisze:i tak zrobię ,Fahoo pisze:interesuje cie czy przy normalnej jezdzie samo sie nie zapaa 001 lub 011
znajac i jak tam twoje wojaże interfejsowe?
pytanie na miejscu dlatego zastanawiam się czy to nie jest jakiś "składak" czyli przeróbka z automatu na manualSztomel pisze:Czy tam jest skrzynia automatyczna w tym Golfie czy manualna ?
znajac czy masz wlepę w bagażniku, jeśli nikt jej nie zdarł to jaki masz na niej kod skrzyni biegów?
GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego
samochód mam od nowego ,kupiony z salonu.....ale jak zgłębiłem temat tego czujnika to po prostu od skody,seata i różnych modeli VW pokrewnych Golfowi V..........znajduje się ten czujnik do pewnego rokudoggie pisze:znajac czy masz wlepę w bagażniku, jeśli nikt jej nie zdarł to jaki masz na niej kod skrzyni biegów?
.....co do czujnika hamowania to ustaliłem ,ze grupa VW wycofała się z umieszczania czujnika na pompie hamulcowej......doszedłam że na czujniku jest numer 1K0 945 459 A ....ale serwisie VW powiedzieli że takiej części nie ma ale w serwisie Skody gość zamienił to na 8P0 698 459B i okazało ,ze nazywa sie to zestaw naprawczy do czujnika hamowania w cenie 74zł.
Nastepnie podałem ten drugi numer w salonie VW i ta część się nagle znalazła w cenie 87zł

PS czujnik wymieniony , jest przykręcony tylko na jedną śrube tak jak na zdjeciu i nie ingeruje w pompę hamulcową....musi być sterowany idukcyjnie gdyż styka sie tylko z pompą gładziami
grupa Audi / VW
- doggie
- V.I.P.

- Posty: 10606
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego
w każdym bądź razie ja miałem Mk5 model 2005/ produkcja 2004 i czujnik był nad pedałem hamulca, zresztą czyściłem go po szwankowałzanjac pisze:znajduje się ten czujnik do pewnego roku
GOLF V 1.9 - silnik wyłącza się do biegu jałowego
no i pupa blada......czujnik wymieniony na nowy...i po tygodniu ...jadę sobie a tu nagle ....cyk i silnik na biegu jałowym ....obroty idealne jak na bieg jałowy....po 5-10 sekundach dodaje cały czas gazu i nagle zaskakuje i wszystko OK.
Już nie wiem czego się teraz czepić.....usterka jest na prawdę niebezpieczna gdyż wyłączył mi się podczas wyprzedzania
Tak więc mam do odsprzedania do Golf V 1.9 tdi 105KM.....czujnik hamowania na pompę , pedał gazu i przepustnicę - może ktoś chętny?
Już nie wiem czego się teraz czepić.....usterka jest na prawdę niebezpieczna gdyż wyłączył mi się podczas wyprzedzania
Tak więc mam do odsprzedania do Golf V 1.9 tdi 105KM.....czujnik hamowania na pompę , pedał gazu i przepustnicę - może ktoś chętny?
grupa Audi / VW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości





