Strona 2 z 2

SZARPANIE mkIII TDI 1z

: pn gru 17, 2012 13:09
autor: Em@S aKa FanatiC'al
odłącz licznik jeśli szarpanie ustanie to oznaka do wymiany nastawnika :)

SZARPANIE mkIII TDI 1z

: wt gru 18, 2012 22:42
autor: munior
Em@S aKa FanatiC'al pisze:odłącz licznik jeśli szarpanie ustanie to oznaka do wymiany nastawnika
Nie licznik ,tylko sygnał szybkosci ,czyli wtyczkę w skrzyni ....a nastawnik indukcyjny się czyści ,nie wymienia :hmm: No chyba że ktoś ma dużo zbędnej gotówki ,to może sobie wymienić :chytry:

SZARPANIE mkIII TDI 1z

: wt gru 18, 2012 23:19
autor: Em@S aKa FanatiC'al
o to mi własnie chodziło kolego :) nowy nastawnik jest w granicach całego samochodu regenerowany 300 PLN

Szarpanie mkIII TDI 1z

: ndz sty 06, 2013 20:01
autor: R.O.O.S.
co do wymienionych wtrysków to jest to konieczne czy jest możliwa wymiana końcówek wtryskiwaczy żeby szarpanie ustało ? :)

Szarpanie mkIII TDI 1z

: ndz sty 06, 2013 22:42
autor: Em@S aKa FanatiC'al
nie wtrysk sterujący musi byc wymieniony same końcówki nic nie dadzą :/, nie piszę byś wszystkie wymieniał wystarczy sterujący :)

Szarpanie mkIII TDI 1z

: pn sty 07, 2013 00:14
autor: DeepHeet
Zapytam w temacie bo troszkę podobny.
Silnik pracuje ok bez problemów jednak zauważyłem że jeśli dodaję powoli gazu na jałowym i dojdę w okolice 1900obr/min i tak do 2400 obr/min zaczyna szarpać i telepać silnikiem i dość mocno kopci na niebiesko, dodam że dzieje się tak tylko jak auto stoi, w czasie jazdy nic się nie dzieje. Co to może być?

Szarpanie mkIII TDI 1z

: pn sty 14, 2013 09:20
autor: R.O.O.S.
thx
jak wyzdrowieje to podmienie sterujacy z innego 1z a potem pozostałe dla porównania