Strona 18 z 116

: pn lut 04, 2008 23:49
autor: pasacik110
Więc jak mogę zmienic tą dawke startową???

: pn lut 04, 2008 23:51
autor: damcio151
niewielkie korekcje można wprowadzić w adaptacjach w kanale 05
łączysz się z samochodem/wchodzi w login / wpisujesz 12233 / wybierasz adaptacje i kanał
Jeżeli nie pomoże będzie trzeba ingerować w mapy

: wt lut 05, 2008 16:29
autor: pasacik110
i jakie parametry musze wpisac na tym kanale??

: wt lut 05, 2008 18:06
autor: iras15
Witam chłopaki! Chyba udało mi się dojść do przyczyny słabego zapalania mojego golfika jak był zimny-oczywiście dzięki waszym podpowiedzią a w sczególności bennego który podpowiedział abym sprawdził czy dochodzi prąd do świec w czasie grzania.Jasne że nie dochodził bo spalony był bezpiecznik :grin: Dzisiaj go kupiłem i wymieniłem i autko mimo że stało prawie dwa dni bez odpalania zagadało po jedny obrocie :bigok: Dzieki za pomoc w tej sprawie.Jeszcze teraz pogłowie się w sprawie tego spadku mocy na wysokich obrotach.Mam już kilka możliwości i będe po kolei sprawdzał a że nie mam za wiele czasu to pewnie trochę to potrwa :goof: Jak coś proponujecie to czekam na podpowiedzi.Dzięki dla damcio151 króry już mnie trochę nakierował!

: wt lut 12, 2008 09:00
autor: krzys44
Mój MK4 też ciężko zapalał Przyczyny 1 swieca nie grzała,zawór z pompy na powrocie nie trzymał i lekko wczesniejszy zapłon zrobiłem.

Pozdrawiam

: sob lut 23, 2008 23:31
autor: VWTDI
iras15 pisze:Witam chłopaki! Chyba udało mi się dojść do przyczyny słabego zapalania mojego golfika jak był zimny-oczywiście dzięki waszym podpowiedzią a w sczególności bennego który podpowiedział abym sprawdził czy dochodzi prąd do świec w czasie grzania.Jasne że nie dochodził bo spalony był bezpiecznik :grin: Dzisiaj go kupiłem i wymieniłem i autko mimo że stało prawie dwa dni bez odpalania zagadało po jedny obrocie :bigok: Dzieki za pomoc w tej sprawie.Jeszcze teraz pogłowie się w sprawie tego spadku mocy na wysokich obrotach.Mam już kilka możliwości i będe po kolei sprawdzał a że nie mam za wiele czasu to pewnie trochę to potrwa :goof: Jak coś proponujecie to czekam na podpowiedzi.Dzięki dla damcio151 króry już mnie trochę nakierował!
Witam

Mój Golfik miał podobne objawy jak twój spadek mocy i dławienie się na wysokich obrotach. w moim przypadku był to czujnik doładowania turbiny zawieszał sie w połowie i silniczek w tym przypadku sie dławił
pozdrawiam

: ndz lut 24, 2008 10:29
autor: iras15
Ja już rozwiązałem swój problem :grin: Uszkodzony miałem zaworek N75 sterujący turbo.Ułamana była jedna końcówka od tego zaworka na którą zakłada sie wężyk, dokładnie ta odpowiadająca za popychacz cięgła.Kupiłem nowy N75 pierburga za 110zł i teraz śmiga az miło :helm: Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW!!!

: wt lut 26, 2008 14:54
autor: Adrjan
Witam! mam takie pytanie odpalam mojego golfa 1,9TD nawet przy wysokich temp. latem z wyciągniętym tzw."ssaniem" to sie chyba inaczej nazywa"przyspieszacz"?nie znam się; bez tego auto odpali ale całe sie trzęsie i strasznie dymi,jak silnik już jest ciepły to pracuje równo i odpala bez problemu.Wydaje mi się że przy dodatnich temp. powinien odpalać bez tego "przyspieszacza",z reszta znajomemu tak odpala.Czy to może być problem z wtryskiem?Filtr paliwa też pewnie przyda się wymienić.

: śr lut 27, 2008 15:45
autor: grabson79
Witam, mam problem z moja Bora 110KM. Autko ma juz zrobione 250k ale nigdy nie bylo z nim problemow. Ostatnio pojawily sie jednak problemy z paleniem, nie ma w nich zadnej regularnosci tzn auto pali po nocy czasem od kopa a czasem dopiero za ktoryms razem. To samo zdaza sie przy cieplym silniku. Po przekreceniu kluczyka wszystkie kontrolki odrazu gasna, auto kreci ale wtedy kiedy juz ma zalapac to gasnie. Nie wiem czy to swiece, pompa paliwa a moze kat wtrysku sie przestawil?

Dwie rzeczy ktore moga byc zupelnie bez znaczenia ale moze to w nich nalezy szukac przyczyny:
1. problem zaczal sie mniej wiecej po tym jak wymienilem ogrinalne radio na nowe Sony ale z radiem jako takim problemow nie ma wiec to chyba nie to.
2. w 90% przypdakow problemy z zapaleniem wystepuja gdy auto zaparkowane jest pod domem a tam zawsze stoji jedna osia na chodniku a jedna na jezdni (czyli jest przechylone :)). Dodam ze zawsze w gorze jest strona lewa ale moje autko jest z kierownica po stronie prawej jezeli ma to jakies znaczenie. Nie wiem jak pompka ale filtr paliwa znajduje sie po prawej stronie wiec teoretycznie ropa powinna do niego doplywac a nie odplywac.

Prosze o jakies podpowiedzi, dzis popoludniu sprawdze swiece i zostawie autko na prostym jednak moje doswiadczenia w naprawie samochodu sa raczej umiarkowane i jezeli to cos powaznego to pewnie i tak skoncze u mechanika.

Moze ma ktos godny polecenia warsztat w okolicach Manchesteru :)

: czw mar 06, 2008 09:59
autor: olsen
PIETREK105 pisze:mam problem,a mianowicie niedawno kupilem samochod,i nie wiem co jest z nim nie tak,jezeli golf na zimnym silniku mi palil tak jak powinien,a jak byl rozgrzany silnik to mi cięzko i dlugo palil.bylem z tym u mechanika i mechanik stwierdzil ze tak sie dzieje od czujnika temperatury,bo gdy odlaczylismy go calkuiem palil na zimnym i cieplym silniku tak jak powinien.wymienilem w nim ten czujnik i nadal jest zle,z tym ze teraz mi pali odwrotnie,na zimnym ciezko a na cieplym normalnie.jaka moze byc tego przyczyna?golf 4 99r. 1.9TDI 90KM prosze o pomoc
Witam jeżeli rozwiązałeś swój problem to napisz co było bo mam tak samo dzięki

: pt mar 07, 2008 19:31
autor: morfeusz86r
Witam, mam problem z moim passatem 1.9D. od jakiegoś miesiąca ciężko odpala jak jest zimny, rano zawsze musze kręcić nim z dobrą minute zanim załapie. jak kręci leci taki czarny dym a jak złapie to biało-niebieski. myślałem że paliwo sie cofa ale to chyba nie to bo jak rano odpali po 30sekundach go zgasze to nadal tak samo pali, założyłem również zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. sprawdziłem swiece, mam 3 miesięczny filtr paliwa. dzisiaj chciałem zobaczyć czy nie ma bąbelków ale mam czarny wężyk, powrotny mam przezroczysty i nie wiem czemu ale wogóle nie ma w nim paliwa. dodam na koniec że od roku leje tylko rope, przedtem mój wuja dużo nim latał na opale (ok 100 tyś).

: sob mar 08, 2008 13:43
autor: marcino82
Witam mam problem z odpaleniem swojego golfa silnik 1Z, tz odpala jak jest zimny za pierwszym kopem ale nie chce wejść na normalne obroty jakby nie palił na jeden dwa gary i kopci przy tym ostro przy wciśniętym gazie czasami załapie obroty i chodzi normalnie. Jak jest ciepły to nie chce zapalić trzeba go piłować i nic. Pojechałem na Vaga do serwisu VW i tam nie zapalił i na słuch powiedzieli że to coś z pompom, więc go zabrałem. N75 cykało po przekręceniu stacyjki teraz nie cyka. Czy N75 ma coś do tego, może EGR, kostka stacyjki? No i pęcherzyków w przewodach paliwowych nie ma.

: sob mar 08, 2008 16:20
autor: Mariusz2
SirBiScUiT pisze:Powitać Panów.

Mam Golfika IV 1,9 TDI 90 koni. Mam mam podobny problem jak chlopaki wcześniej tylko zupełnie odwrotny. Na zimnym silniku pali bez najmniejszego problemu ale jak juz złapie temperature trzeba nim juz troche bardziej zakrecic. Z góry dzięki za pomoc! :bajer:
Hey.
Miałem podobny, a w sumie taki sam problem. Silnik 1.9tdi 90koni.
Na zimnym silniku palił idealnie, a po rozgrzaniu trzeba było dość długo kręcić, nawet 5-6 sekund.
Wymieniłem akumulator na nowy, rozrusznik był regenerowany, ale to oczywiście nie pomogło.
VAG nie pokazał żadnych błędów. Byłem u trzech mechaników, którzy uznali iż wina leży po stronie sterownika, także w serwisie Boscha postawili na sterownik.
Naprawa kosztowała mnie 400zł, z tego co mi powiedział mechanik, wymienił 2 flashe (takie malutkie czarne płytki), i wgrał od nowa oprogramowanie. W tej chwili auto zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku pali dobrze.
Kolega miał podobny problem w Octavii . Za 200zł , wstawili mu jakiś chip ułatwiający rozruch, między pompę wtryskową a sterownik chyba, ale z tego co mi mówił to wzrosło mu spalanie. U mnie spalanie bez zmian. Tak więc chyba bardziej profesjonalnie jest naprawić sterownik.

: pn mar 17, 2008 09:40
autor: jasiu.v9
Potrzebuję pomocy:mam golfa 3 1,9 TD rok92, i jest problem z odpalaniem.Jak jest zimny silnik oświeca się kontrolka świec żarowych, po zgaśnięciu niema problemu z rozruchem.Po przejechaniu około 5 km, wyłaczam silnik. Po przekręceniu kluczyka już kontrolka z świec żarowych nieświeci się i co idzie za tym jest problem z odpaleniem.Muszę go długo kręcić,przekręcać kilkakrotnie stacyjkę oraz wyciągać drążek (kont wyprzedzenia pompy), aby odpalić.Proszę o pomoc?