Strona 3 z 4
: śr lut 03, 2010 07:21
autor: morfeusz86r
a jak będę miał przestawioną pompe o 1 lub 2 ząbki, zobacze to na vagu?
: śr lut 03, 2010 07:56
autor: Michał_1977
morfeusz86r pisze:a jak będę miał przestawioną pompe o 1 lub 2 ząbki, zobacze to na vagu?
No jasne.
VAG pokaże o ile stopni jest kąt wtrysku wyprzedzony/opóźniony (jeżeli odpali bo 2 ząbki,to już za dużo
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
).
: śr lut 03, 2010 17:29
autor: morfeusz86r
jeśli nie odpali to w którą strone kręcić kółkiem?
: śr lut 03, 2010 20:56
autor: roman58
morfeusz86r pisze:jeśli nie odpali to w którą strone kręcić kółkiem?
Jeżeli kręcisz pompą to do silnika jak chcesz przyśpieszyć a jak wałkiem jak w twoim przypadku to od silnika tz;w prawo a jak będzie jeszcze mało to przestaw koło pompy o zęba do przodu.A jak nie to czujnik zegarowy i ustaw początek wtrysku tak jak opisywałem
: czw lut 04, 2010 08:04
autor: Michał_1977
morfeusz86r, załóż tą pistkę koła na wałek według opisu który Ci przedstawiłem,koło przykręć tymi trzema śrubami tak pół na pół,a następnie włóż trzpień ustalający w pompę,wałek i wał ustaw na znakach i zakładaj pasek.Przy tym ustawieniu motor powinien zagadać.Jeśli będzie miał problem,to wtedy samym kołem w lewo lub w prawo (w zależności od tego czy wczesny/późny).Jeśli regulacji na kole braknie to wtedy będziesz musiał wykonać przeskok o 1 ząbek,a w którą stronę to już będziesz wiedział,bo regulując samym kołem na pewno zauważysz różnicę w paleniu.
Lepiej Ci już chyba tego nie jestem w stanie wytłumaczyć
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
...
Powodzenia.
[ Dodano: 04 Lut 2010 07:08 ]
morfeusz86r pisze:jeśli nie odpali to w którą strone kręcić kółkiem?
Metoda prób i błędów...
Jak wszystko dobrze złożysz,to tylko 2 próby
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
-w lewo na max,albo w prawo na max i już wiesz w którą stronę jest lepiej.Później,to już tylko korekta VAGiem
![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
: czw lut 04, 2010 21:09
autor: arwam
morfeusz86r pisze:jeśli nie odpali to w którą strone kręcić kółkiem?
jak dym czarny to opóźniasz kąt a jak biało niebieski to przyspieszasz
: czw lut 04, 2010 21:18
autor: morfeusz86r
arwam pisze:czarny
wałkiem do silnika
arwam pisze:niebieski
wałkiem w strone przodu auta.
dobrze to zrozumiałem?
: czw lut 04, 2010 23:56
autor: Michał_1977
morfeusz86r pisze:dobrze to zrozumiałem?
Tak.
: czw lut 18, 2010 21:36
autor: morfeusz86r
żyje
dawke dałem 8mg/r
kąt ustawiłem i wacha mi sie na odpalonym silniku między 48 a 51
: czw lut 18, 2010 21:41
autor: PinkFloyd
morfeusz86r pisze:żyje
dawke dałem 8mg/r
kąt ustawiłem i wacha mi sie na odpalonym silniku między 48 a 51
Dawke dygnij nastawnikiem na ok 4mg, 8 trochę za mała, ja u siebie mam na 3,0mg i jest o niebo lepiej niz 5,0mg
: czw lut 18, 2010 22:33
autor: morfeusz86r
no nie wiem. to jest afn po wirusie a teraz pompa 11 doszła to chyba batory na takiej dawce będzie
: czw lut 18, 2010 22:38
autor: PinkFloyd
morfeusz86r pisze:no nie wiem. to jest afn po wirusie a teraz pompa 11 doszła to chyba batory na takiej dawce będzie
Jak ustawisz ok 4,0-4,6 nie bedzie batorego, ja mam 3,0 po wirusie i nawet dymku nie puści, poza tym najczesciej fabryczni maja koło 4,0 i na takiej dawce robi sie wirusa.
: czw lut 18, 2010 23:07
autor: morfeusz86r
i tak będzie korekta w następnym tygodniu to nie ma sensu już sie bawić
: pt lut 19, 2010 00:40
autor: Michał_1977
morfeusz86r, możesz wreszcie zdradzić w jaki sposób ustawiłeś to koło względem wałka?Niejednemu może to pomóc w przyszłości
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
...