Strona 3 z 3

: ndz cze 20, 2010 23:00
autor: t0mal
Może uznał, że jak ustawi początek wtrysku jak fabryka przykazała to auto nie odpali...

: pn cze 21, 2010 15:54
autor: człek
Teraz praktycznie pali od kopa, tylko czasami z dwa razy zakręci. A nie słyszałem żeby próbował palić przy ustawianiu. Ustawił 1.03 i mówi, że to jest dobrze.

: pn cze 21, 2010 19:54
autor: Michał_1977
człek pisze:Ustawił 1.03 i mówi, że to jest dobrze
Czyli przesadził o 0,11 :bajer:
człek pisze:tylko czasami z dwa razy zakręci
Bo nie zrobi jak należy,tylko jak mu się uda...pewnie przy poniedziałku nie chciało mu się zrobić dokładnie :kac:
Ja wychodzę z założenia,że najszybciej i najdokładniej jest lampą stroboskopową...

: pn cze 21, 2010 20:20
autor: człek
To aż taka filozofia jest ustawić kąt? W moim ustawiał zegarem.

: pn cze 21, 2010 20:25
autor: Michał_1977
człek, jedź do pompiarza który kiedyś ustawiał zegarem,a teraz lampą i zapytaj czy chciałby wrócić do zegara...
człek pisze:W moim ustawiał zegarem
Uwierz mi,gdyby miał lampę,to ustawiłby do lampy :bajer:

: wt cze 22, 2010 17:18
autor: arwam
Michaś_1977, ale zegarem lepsze bo wtedy łatwiej jest sobie ustawić tak żeby rozruch był idealny

: pt cze 25, 2010 10:12
autor: kam
podłącze się z moim pytaniem ;)
zakładając że oryginalnie siedzi k14 to mogę ją zmienić na k24 bez żadnych większych kłopotów? bo z tego co przeczytałem wynika że wiele osób z powodzeniem wymienia ale wole zapytać ;)

: pt cze 25, 2010 10:26
autor: arwam
kam pisze:zakładając że oryginalnie siedzi k14 to mogę ją zmienić na k24 bez żadnych większych kłopotów?
tak potrzebujesz tylko przewodu odpływu oleju z turbiny i przewodu od filtra powietrza do turbiny.
oraz gumowego kolanka od silników JR ale można z powodzeniem jeździć na kolanku od K14

: pt cze 25, 2010 13:06
autor: Michał_1977
arwam pisze:ale zegarem lepsze bo wtedy łatwiej jest sobie ustawić tak żeby rozruch był idealny
A to niby dlaczego,bo ja się z tym nie zgadzam... :bajer:

: pt cze 25, 2010 14:06
autor: Balugass
to moze ja sie podepne :bigok:
z tesciem ustawialisny zegarem stara omege a z 2.3 td i wg ksiazki powinno byc od 0,8-0,9mm zarówno na 0,8 jaki i 0,9mm odpalał po tak ok 5 s krecenia i w miare równo i lagodnie chodził ale ni cholery nie ma mocy i strasznie kopci :helm: silnik po remoncie przed remontem na tej pompie jak dziki zapierdzielał :bigok: o co mu chodzi??

: pt cze 25, 2010 23:07
autor: arwam
Balugass,

a w momencie kiedy zaskoczył i zaczynał pracować to puszczał jakąś konkretną chmurkę?
i czy podczas kręcenia rozrusznikiem coś z wydechu szło?