GOLF MK3 SILNIK AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

GOLF MK3 SILNIK AAZ

Post autor: Bartek_R » śr sie 04, 2010 13:34

Tak jeśli ten ogranicznik "blacha" jest już przy samej śrubie od kontry to trzeba ją zdjąć a jeśli masz jeszcze z 1mm luzu to tylko odkręcasz kontrę wkręcasz śrubę o ok 1/4-1/3obr , kontrujesz i ma :rock:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

GOLF MK3 SILNIK AAZ

Post autor: karol8114 » śr sie 04, 2010 13:39

Dzięki, jest luz pomiędzy ogranicznikiem a nakrętką, od kontruję i będzie grać gitara. Pozdro, jeszcze jedno pytanko, czy w golfach MK4 też zdarzają się przypadki ściętego klina na wale?



Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

GOLF MK3 SILNIK AAZ

Post autor: Bartek_R » śr sie 04, 2010 14:13

z tego co mi wiadomo to największe problemy z tym mają AAZ-y bo wały TDI są w stanie dużo więcej wytrzymać


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

GOLF MK3 SILNIK AAZ

Post autor: karol8114 » śr sie 04, 2010 20:54

Dziś dokładnie zmierzyłem ciśnienie doładowania, na 3 biegu przy 80 km/h =1 bar na 4 biegu przy 120km/h=1 bar, wskazówka od manometru poszła by jeszcze dalej ale nie chciałem butować, czy mamy do czynienia z przeładowaniem? turbo regenerowane 100 tyś wcześniej, wymiana zimnego wirnika, koszt regeneracji 1200 zł w 2006 r, nie kręcone na westgate.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

GOLF MK3 SILNIK AAZ

Post autor: karol8114 » czw sie 05, 2010 21:07

W golfiku minimalnie opóźniłem kąt wtrysku, ale nie o tym mowa, pytanie odnosi się dawki paliwa, jeśli obrócę o np. 1/3 obrotu czy znacznie zwiększy się spalanie przy ekonomicznej jeździe ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

GOLF MK3 SILNIK AAZ

Post autor: Michał_1977 » czw sie 05, 2010 22:20

karol8114 pisze:jeśli obrócę o np. 1/3 obrotu czy znacznie zwiększy się spalanie przy ekonomicznej jeździe ?
Nie odczujesz tego prawie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

GOLF MK3 SILNIK AAZ

Post autor: karol8114 » sob sie 07, 2010 18:10

Witam wszystkich zainteresowanych, zwiększałem dawkę paliwa nawet o pół obrotu, owszem praca silnika na wolnych obrotach przyspiesza, ale na wyższych obrotach jak dymku nie było tak nie ma, stawiam ewidetnie na pompę, może boost pin od MK2 pomoże choć trochę,bo po wyjęciu owego pina i włożeniu na chwilę rurki o mniejszej średnicy moc powraca no i czarna chmurka również, na 3 biegu przy 80 km/h turbo pompuje 1 bar(aż się zdziwiłem), w tej chwili początek wtrysku ustawiony jest na słuch.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

GOLF MK3 SILNIK AAZ

Post autor: karol8114 » śr sie 18, 2010 14:01

Jako że regulamin forum tego wymaga chciałbym zakończyć temat, jak wcześniej napisałem przyczyna leży w pompie, ostatecznie delikatnie zwiększyłem dawkę paliwa i przepalenie silnika na trasie Gołdap-Zakopane-Gołdap, 1500 km i jakby się odmulił, jestem przekonany że boost pin od MK2 całkowicie rozwiąże problem. Dziękuje wszystkim za pomoc. Temat zamknięty.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości