Strona 28 z 31
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: czw mar 16, 2017 23:46
autor: tomek08
Witam, miałem raz przypadek, że z zaworka N108 właśnie leciało. Jednak nie było to wina samego uszczelnienia lecz amelinium tak się ulotniło, że wyłaziło tam paliwo. Jednak po wyczyszczeniu wszystkiego był spokój.
Pozdrawiam.
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: pt mar 17, 2017 18:17
autor: t.ziomo
Ale skoro już mam komplet uszczelek i rozebraną całą pompę to i tak wymienię wszystkie.Dzięki za za szybki odzew dam znać jak poszło po wymianie.
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: pn kwie 03, 2017 20:12
autor: t.ziomo
A czy mogę zamienić pompę
na
ponieważ zakupiony komplet uszczelek nie zawiera dwóch płaskich uszczelek { moje przeoczenie } dodam że mam silnik 110 koników.
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: ndz kwie 09, 2017 00:05
autor: tomek08
Witam, możesz zamienić pod warunkiem, że ta druga ma takie samą pokrywkę timingu w innym wypadku stracisz na osiągach.
Pozdrawiam.
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: pn kwie 10, 2017 00:23
autor: muchomorr
Ja mam takie pytanie, widzę że sporo tutaj ludzi co o pompach mają pojęcie , mianowicie chodzi mi o tą "zaslepkę" z tyłu pompy i o śrubkę (pośrodku na nietypowy klucz pomiędzy krućcami wysokiego ciśnienia), która w nią wchodzi na wszystkich zdjęciach jakie widziałem śruba ta jest wkręcona do końca u mnie wystaje jakieś 2-3 zwoje ... ale jest dokręcona. Tak ma być?
Aha i jeszcze jedno pytanie pod przestawiaczem kąta jest oring czy metalowa uszczelka ?
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: pn kwie 10, 2017 15:55
autor: bzdzioch1
Tak ma być jeśli nic nie cieknie to nie ruszaj.Starsze typy pomp miały oring nowsze blaszkę która lekko wystaje spod dekielka.
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: śr kwie 19, 2017 17:28
autor: t.ziomo
Trochę mi to zajęło ale jestem po wymianie uszczelnień w pompie
.Nie jest to wcale takie ciężkie jak się wydaje , po wyjęciu każdego elementu robiłem zdjęcia żeby złożyć tak samo .Oczywiście nie obyło się bez przeszkód , mianowicie przed rozłożeniem zaznaczyłem sobie nastawnik w takim położeniu aby był ustawiony jak przed demontażem ale po włożeniu do auta nie chciało odpalić ,rozrząd sprawdzony , pompa dawała ciśnienie i nic. Myślałem że zrobiłem coś źle zawiozłem pompę i wtryski do pompiarza ,gość podłączył pod przyrząd i zrobił oczy ,wszystko ok poza jednym wtryskiem ,który zaczynał powoli puszczać za szybko . Po założeniu ponownym do auta auto odżyło
. Mam pytanie odnośnie spalania trochę wzrosło kąt wtrysku ustawiony na 52-54 dawka 3,2 -3,4 { na początku było 4,0-4,2 ale auto było zamulone } czy może zmienić kąt na mniejszy , nie zapisałem sobie wcześniej jaki był ,mój błąd , auto nie dymi odpala od strzała .
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: śr kwie 19, 2017 19:41
autor: VW_seller
to chyba lepiej jak auto jedzie a nie sie toczy i tym warunkiem troche więcej pali. moc sie z kosmosu nie bieze tylko z paliwa
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: czw kwie 20, 2017 08:38
autor: karol8114
Ja w swoim AFN mam dawkę 4,4. I tu masz rację, lekki muł
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: czw kwie 20, 2017 11:28
autor: VW_seller
ja w swoim mam dawke 6.0 tyle ze po programie i jakoś mula nie ma. spalanie max 11l
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: czw kwie 20, 2017 16:18
autor: t.ziomo
Rozchodzi mi się o to ,że wcześniej nie miało muła a spalał mniej . Nie sądzę że wymiana uszczelnień pompy jak i wtrysków pogorszyła spalanie. W wolnej chwili spróbuję zmniejszyć kąt bo mam lekko przyspieszony .
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: czw kwie 20, 2017 20:33
autor: VW_seller
ja mam kat 60. na mniejszym palil tyle samo. a teraz jest zrywniejszy
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: czw kwie 20, 2017 21:19
autor: t.ziomo
Czyli lepiej zwiększyć kąt, może wróci do ostatnich parametrów .
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
: czw kwie 20, 2017 22:39
autor: tomek08
Witam, kolego widzę, że wszyscy piszą o wszystkim, ale nikt nie chce podać odpowiedzi, na zadane pytanie.
Więc, tak kąt ustaw na rozgrzanym silniku, przy minimum 80stopniach. Ustaw go na niebieską linię, nie na 52-54, tylko na niebieską linę. Gdzie przy rozgrzanym silniku, może to i wynosić 45-48.
Jeśli dalej się nic nie zmieni ze spalaniem, to dawkę zrób również jak była. (to jeśli lubisz wciskać gaz do spodu).
Pozdrawiam.