Strona 28 z 31

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: czw mar 16, 2017 23:46
autor: tomek08
Witam, miałem raz przypadek, że z zaworka N108 właśnie leciało. Jednak nie było to wina samego uszczelnienia lecz amelinium tak się ulotniło, że wyłaziło tam paliwo. Jednak po wyczyszczeniu wszystkiego był spokój. :grin:
Pozdrawiam.

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: pt mar 17, 2017 18:17
autor: t.ziomo
Ale skoro już mam komplet uszczelek i rozebraną całą pompę to i tak wymienię wszystkie.Dzięki za za szybki odzew dam znać jak poszło po wymianie.

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: pn kwie 03, 2017 20:12
autor: t.ziomo
A czy mogę zamienić pompę Obrazek na Obrazek ponieważ zakupiony komplet uszczelek nie zawiera dwóch płaskich uszczelek { moje przeoczenie } dodam że mam silnik 110 koników.

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: ndz kwie 09, 2017 00:05
autor: tomek08
Witam, możesz zamienić pod warunkiem, że ta druga ma takie samą pokrywkę timingu w innym wypadku stracisz na osiągach.
Pozdrawiam.

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: pn kwie 10, 2017 00:23
autor: muchomorr
Ja mam takie pytanie, widzę że sporo tutaj ludzi co o pompach mają pojęcie , mianowicie chodzi mi o tą "zaslepkę" z tyłu pompy i o śrubkę (pośrodku na nietypowy klucz pomiędzy krućcami wysokiego ciśnienia), która w nią wchodzi na wszystkich zdjęciach jakie widziałem śruba ta jest wkręcona do końca u mnie wystaje jakieś 2-3 zwoje ... ale jest dokręcona. Tak ma być?

Aha i jeszcze jedno pytanie pod przestawiaczem kąta jest oring czy metalowa uszczelka ?

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: pn kwie 10, 2017 15:55
autor: bzdzioch1
Tak ma być jeśli nic nie cieknie to nie ruszaj.Starsze typy pomp miały oring nowsze blaszkę która lekko wystaje spod dekielka.

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: śr kwie 19, 2017 17:28
autor: t.ziomo
Trochę mi to zajęło ale jestem po wymianie uszczelnień w pompie :grin: .Nie jest to wcale takie ciężkie jak się wydaje , po wyjęciu każdego elementu robiłem zdjęcia żeby złożyć tak samo .Oczywiście nie obyło się bez przeszkód , mianowicie przed rozłożeniem zaznaczyłem sobie nastawnik w takim położeniu aby był ustawiony jak przed demontażem ale po włożeniu do auta nie chciało odpalić ,rozrząd sprawdzony , pompa dawała ciśnienie i nic. Myślałem że zrobiłem coś źle zawiozłem pompę i wtryski do pompiarza ,gość podłączył pod przyrząd i zrobił oczy ,wszystko ok poza jednym wtryskiem ,który zaczynał powoli puszczać za szybko . Po założeniu ponownym do auta auto odżyło :shock: . Mam pytanie odnośnie spalania trochę wzrosło kąt wtrysku ustawiony na 52-54 dawka 3,2 -3,4 { na początku było 4,0-4,2 ale auto było zamulone } czy może zmienić kąt na mniejszy , nie zapisałem sobie wcześniej jaki był ,mój błąd , auto nie dymi odpala od strzała .

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: śr kwie 19, 2017 19:41
autor: VW_seller
to chyba lepiej jak auto jedzie a nie sie toczy i tym warunkiem troche więcej pali. moc sie z kosmosu nie bieze tylko z paliwa

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: czw kwie 20, 2017 08:38
autor: karol8114
Ja w swoim AFN mam dawkę 4,4. I tu masz rację, lekki muł :bigok:

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: czw kwie 20, 2017 11:28
autor: VW_seller
ja w swoim mam dawke 6.0 tyle ze po programie i jakoś mula nie ma. spalanie max 11l

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: czw kwie 20, 2017 16:18
autor: t.ziomo
Rozchodzi mi się o to ,że wcześniej nie miało muła a spalał mniej . Nie sądzę że wymiana uszczelnień pompy jak i wtrysków pogorszyła spalanie. W wolnej chwili spróbuję zmniejszyć kąt bo mam lekko przyspieszony .

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: czw kwie 20, 2017 20:33
autor: VW_seller
ja mam kat 60. na mniejszym palil tyle samo. a teraz jest zrywniejszy

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: czw kwie 20, 2017 21:19
autor: t.ziomo
Czyli lepiej zwiększyć kąt, może wróci do ostatnich parametrów .

Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

: czw kwie 20, 2017 22:39
autor: tomek08
Witam, kolego widzę, że wszyscy piszą o wszystkim, ale nikt nie chce podać odpowiedzi, na zadane pytanie. :chytry:
Więc, tak kąt ustaw na rozgrzanym silniku, przy minimum 80stopniach. Ustaw go na niebieską linię, nie na 52-54, tylko na niebieską linę. Gdzie przy rozgrzanym silniku, może to i wynosić 45-48. :hmm:
Jeśli dalej się nic nie zmieni ze spalaniem, to dawkę zrób również jak była. (to jeśli lubisz wciskać gaz do spodu). :okej:
Pozdrawiam.