Dlaczego tyle pali AJM?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pn gru 28, 2009 13:43

fuldi pisze:tego się najbardziej obawiam - jeśli by tak było to co trzeba zrobić ?

musisz sprawdzić VAG-COMem tzw BIP'y czyli kanał 023
jeśli wartości będą wysokie w okolicach 50 pompki umierają
wtedy należy je wymienić :)



fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: fuldi » pn gru 28, 2009 13:46

pelton1985 pisze:musisz sprawdzić VAG-COMem tzw BIP'y czyli kanał 023
jeśli wartości będą wysokie w okolicach 50 pompki umierają
wtedy należy je wymienić :)
ok, załatwiłem VAGa

coś jeszcze sprawdzić ? jak zrobić logi ?



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pn gru 28, 2009 14:30

fuldi, niech to zrobi ktoś kto wie o co chodzi bo VAGowanie wymaga trochę pojęcia
ciężko tak wytłumaczyć co i jak przez forum :bajer:



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 14:39

fuldi pisze:
pelton1985 pisze:musisz sprawdzić VAG-COMem tzw BIP'y czyli kanał 023
jeśli wartości będą wysokie w okolicach 50 pompki umierają
wtedy należy je wymienić :)
ok, załatwiłem VAGa

coś jeszcze sprawdzić ? jak zrobić logi ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91005 od MK3 - dynamiczny...

Jak zmieniać później logi i dawać na forum - znajdziesz w dziale SERWIS


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pn gru 28, 2009 14:50

fuldi, ABC diagnozowania jednostek PD czyli między innymi AJM

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0



fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: fuldi » pn gru 28, 2009 15:06

pelton1985, nie mam nikogo takiego, muszę to zrobić sam...



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pn gru 28, 2009 15:11

fuldi, do Pleszewa chyba nie jest daleko z Leszna, może warto podjechać albo na forum regionalnym wielkopolska założyć temat i podpytać do kogo można byłoby podjechać

http://www.goodhope.pl/



fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: fuldi » pn gru 28, 2009 15:17

Czli należy zlogować 5 bloków ( 000, 004, 008, 010, 011 ) jakieś jeszcze ?



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pn gru 28, 2009 15:18

masz wszystko w ABC diagnozowania, poczytaj dokładnie,przede wszystkim BIP'y czyli 023

[ Dodano: 28 Gru 2009 14:24 ]
dodatkowo 001
003 warto sprawdzić przepływkę
013 korekcje
018

to wszystko logi statyczne, rozgrzane auto na biegu jałowym, w ABC masz wszystko ładnie opisane wraz z normami
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 15:21 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: fuldi » wt gru 29, 2009 17:10




oczo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr gru 30, 2009 03:24
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: oczo » pn sty 04, 2010 18:34

Ja tez mam ajm 115 i tez przy takie w miare normalnej jeździe ( bez zamulania ) koło 8 sie kreci ... jak jeżdze do 50 km/h schodzi do okolo 6,8 po miescie , a trasa to wiadomo zależy jak sie komu śpieszy od 5,5 do 12 :D Pozdrawiam



Przemek277
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 20:22
Lokalizacja: PODKARPACKIE

Post autor: Przemek277 » wt sty 05, 2010 00:04

Posiadam AJM 115km 4motion w zimowych warunkach spalanie 6l-8l/100km w lecie 5,5l-6l/100km .Pozdrawiam



fuldi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1313
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 20:46
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: fuldi » wt sty 05, 2010 16:43

oczo, Przemek277, dobijcie mnie jeszcze bardziej :/

Dzisiaj zrobię jeszcze jedne logi pojedyncze - może z nich się uda odczytać o co chodzi z tym spalaniem....



Prezes000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 16:23
Lokalizacja: piekło

Post autor: Prezes000 » wt sty 05, 2010 18:01

Na "liścia" udało mi się utrzymać spalanie 4.2 przez ponad 80 km a tak średnio to pali 5 z kawałkiem po mieście 8 a jak się przyciska to nawet do 10 dochodzi. Oczywiście ajm 115 konny w borze.



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 89 gości