Przy 1200 obr czuć takie szarpnięcie silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

km22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob sty 21, 2006 04:22
Lokalizacja: Zagórzany

Przy 1200 obr czuć takie szarpnięcie silnika

Post autor: km22 » pn maja 21, 2007 19:46

Witam
jak w opisie jak dodaje powoli gazu i przekraczam 1200 obrotów czuć takie szarpnięcie, miałem taką sytuację że dodając powoli gazu obroty zatrzymały się przy 1200 a pedał docsłem do dechy tylko powoli co może być powodem ??
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn maja 21, 2007 19:57 przez km22, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn maja 21, 2007 19:56

Ja obstawiam nastawnik i jego czyszczenie- jezeli na vagu błędów nie ma i przepływomierz dobry. Poszukaj w szukam temat wałkowany.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 21, 2007 21:53

polecam odpiac kostke predkosciomierza na skrzyni i wtedy sie przejechac
jesli szarpanie ustanie nastawnik do zrobienia i wtedy zapraszam do mnie :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn maja 21, 2007 22:07

Adamm pisze:wtedy zapraszam do mnie :)
Adamm jaka ty kase trzepiesz na tych nastawnikach :grin: :pub:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt maja 22, 2007 00:19

wbrew pozorom nie taka duza :P zreszta widac czym jezdze :rotfl:

czekam tylko na efekty opor tuningu :D wtedy bedzie sezon heh :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

km22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob sty 21, 2006 04:22
Lokalizacja: Zagórzany

Post autor: km22 » śr maja 23, 2007 22:02

jutro sprawdze ale męczy mnie jedno pytanko od czego ten nastawnik się zanieczyszcz jeżdze na dobrym paliwie BP ??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr maja 23, 2007 22:03

km22 pisze:jutro sprawdze ale męczy mnie jedno pytanko od czego ten nastawnik się zanieczyszcz jeżdze na dobrym paliwie BP ??
to są opiłki żelaza z pompy :bajer:
Chociaż jest to dziwne , bo wszystko tam pracuje w ropie



km22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob sty 21, 2006 04:22
Lokalizacja: Zagórzany

Post autor: km22 » śr maja 23, 2007 22:08

właśnie musze to zweryfikowa



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw maja 24, 2007 00:16

km22 pisze:właśnie musze to zweryfikowa
zweryfikuj tak jak Ci pisalem, wypnij kostke i juz


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości