od czego ten elektrozawór w AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

djozi21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

od czego ten elektrozawór w AAZ

Post autor: djozi21 » wt lip 31, 2007 22:10

Jeden jest od gaszenia silnika a drugi pod amortyzatorem od cięgna gazu ? jest tam podłączony jeden przewód do czego to służy . Silniczek z 92 roku, pompa z grzybkiem.
Szukam przyczyny gaśniecia silnika powyżej 3 tys obrotów. Obrazek
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 22:34 przez djozi21, łącznie zmieniany 1 raz.



bogoria
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: pt sty 26, 2007 21:33
Lokalizacja: legnica

Post autor: bogoria » śr sie 01, 2007 18:37

zapomniałeś zaznaczyć, o który zaworek tobie chodzi



szymo1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: wt sty 03, 2006 16:37
Lokalizacja: Świerkol

Post autor: szymo1 » śr sie 01, 2007 18:43

Ten drugi zawór o który Ci chodzi najprawdopodobniej jest do "automatycznego ssania" - wyprzedza kąt wtrysku na zimnym silniku.
Pozdrawiam



pdmcyc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:48
Lokalizacja: Biała P.
Kontakt:

Post autor: pdmcyc » śr sie 01, 2007 20:28

szymo1, Jemu chodzi o ten co jest z przodu na pompie na dole. to o czym piszesz było montowane po 1995r.

Ja też mam ten elektrozawór i też jeździłem się dowiadywałem co to jest i się konkretnej odpowiedzi nie dostałęm.

djozi21,
Możesz mi powiedzieć czy na nim jest cały czas napięcie bo ja zmieniałem silnik z golfa i to było więc nie mam oryginalnej instalacji silnika i nie wiem czy on powiennien być non stop otwarty czy nie. ja podłaczyłem go razem z tym od gaszenia ale jak jest odpięty wszystko jest tak samo więc nie wiem po co go wogóle podpinać.



djozi21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 25, 2006 17:15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: djozi21 » czw sie 02, 2007 20:02

Na tym elektrozaworze niema żadnego prądu a instalacja jest oryginalna , ( sprawdzałem na zimnym na ciepłym na zgaszonym i zapłonie i nic ) a mój dalej gasnie powyżej 3 tys, nawet sprawdzałem czy elektrozawór go nie odcina podpinając + na stałe z akumulatora to elektrozaworu to wtedy nie gasnie ale kontrolki sie zaswiecają od ładowania i ciśnienia jak obroty spadna ponizej to wszystko w porządku . Zgłupiałem już od tego .



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob wrz 01, 2007 18:46

Witam
tez mam ten elektrozawór w mk3 TD 92r. (+male mody turbo i dawka na pompie) podobno zmienia on kąt wtrysku, tak pisza w książce serwisowej.
A włącza sie on dopiero przy ok 2800obr.
na stronie http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... sc&start=0
pisza tam o podkręcaniu aaz-ta, tylko wlasnie nie wiem czy trzeba go odlaczyc i podlaczyc pod elektrozawór zatrzymania silnika czy tylko ma byc odłączony. punkt 2 ktos moze dokladnie przetlumaczyc??
"2. Now, to disconnect the connector #4 and to find a means of connecting the selenoid which is below of this connector #4 on the same wire as the connector #3 (fuel cut-off selenoid). You can let the connector #4 hang, it is now useless.

This modification prevents the pump from "delaying" the timing to reduce the Nox (polution) It is necessary that this selenoid(#4) is activated (12v) with each time the engine is ignited to keep the advanced timing even with low RPM."" Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości