spore zmiany po zabawie z dawka paliwa co jest ???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

blend49
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lis 28, 2006 17:05
Lokalizacja: Łomża

spore zmiany po zabawie z dawka paliwa co jest ???

Post autor: blend49 » pn wrz 10, 2007 19:42

Witam naczytałem sie o kreceniu i zaczełem krecic dawka paliwa wkrecilem z 6 obrotów sruby zakątrowałem zmiejszylem obroty nastepna śruba .... wykrecilem o 5 obrotow nakretki na srubie od turbiny po jezdzie zmiany sa ogromne autko zapie...... ale obroty strasznie wolno spadają czemu???? czy z czyms przesadzilem ????? pls help . autko to golfik 1.9 td aaz



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn wrz 10, 2007 19:44

Za mocno wkreciles srube od dawki paliwa. Odkrec o 0,5 obrotu, jak jeszcze bedzie nie tak to jeszcze odkrec


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

blend49
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lis 28, 2006 17:05
Lokalizacja: Łomża

Post autor: blend49 » pn wrz 10, 2007 19:48

hmmm sproboje bo tak nieda sie jezdzic ciezko go zatrzymac :/ heble niedaja rady ....:PP



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn wrz 10, 2007 19:50

Wykrec troche ta srube od dawki (mysle ze 0,5 obrotu wystarczy i wyreguluj obroty biegu jakowego i bedzie si ;)

Ale zaraz wkreciles 6 obrotow srube od dawki :kac: ? Jak tak to wkrec ja o 5 obrotow. Nawet 1/4 czy mniej obrotu ta sruba powoduje wyczuwalna zmiane dawki paliwa a co dopiero 6.
Ostatnio zmieniony pn wrz 10, 2007 19:52 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

blend49
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lis 28, 2006 17:05
Lokalizacja: Łomża

Post autor: blend49 » pn wrz 10, 2007 19:56

no no mowie niby baka za duzego niepuszcza a zapin..... tera ostro jak liczylem 11s i all seria tyle ze jak na moj gost za duzo pali



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn wrz 10, 2007 20:05

zmniejsz ta dawke a bedzie ok. Ja u siebie mialem ustawione 1,5 bara (na wlasne ryzyko, nie polecam) a dawke na granicy schodzenia z obrotow na biegu jalowym, i mialem ok 10,5s.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

blend49
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lis 28, 2006 17:05
Lokalizacja: Łomża

Post autor: blend49 » pn wrz 10, 2007 20:26

jak dobrze mysle to moze to grozic spaleniem tloków to co zrobilem dobrze mysle ???? :blush:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn wrz 10, 2007 21:12

Podstawa przy takich modach jest wskaznik Boost, ustawiasz Turbo na 1,2-1,3 Bara, i do tego podnosisz dawke paliwa (najpierw trzeba zrobic bolec na LDA) na granice dymienia (albo i nie jesli chcesz). Podkreciles Turbine ale nie wiesz ile Ci teraz pompuje. Jesli za duzo to moze sie szybko wysrac.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
evilvw78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 20:40
Lokalizacja: SANDOMIERZ

Post autor: evilvw78 » wt wrz 11, 2007 20:43

blend49, tak jakDario84, napisał . Boost pin od silnika 1,6 to podstawa do tego koniecznie wskaźnik doładowania ciśnienia i powinno wystarczyć bez podkręcania dawki. Tak właśnie zrobiłem u siebie

1 boost pin
2 ciśnienie doładowania 1,5bara (na własne ryzyko tak zrobiłem)
a co najciekawsze to na takich ustawieniach już zrobiłem 40 000 km i nic się nie dzieje
a motorek ma najechane 335000 km (oczywiście 1,9td AAZ)

A jak jeździ sami oceńcie (dwie osoby na pokładzie) :bigok:filmik w podpisie :chytry:
Ostatnio zmieniony wt wrz 11, 2007 20:44 przez evilvw78, łącznie zmieniany 1 raz.


przyspieszenie
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaR31HXa5-M[/url]

MOJA MASZYNA
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1359144#1359144[/url]

[url=http://www.fotosik.pl/pok...f4a9bcf7c.html][img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr wrz 12, 2007 22:01

Nie no, 5 obrotów to niezła jazda, chyba za dużo.

Ja u siebie skręciłem jedynie o 0,5 obrotu i turbo na 1,1 bara. Do setki mam w 9 sek.
Myślę, że musisz odkręcić śrubę, i to z dobre 5 obrotów. Spalisz tłoki od dużej dawki paliwa, zwłaszcza jak kręciłeś turbosprężarką.

Tak w ogóle, przy zabawie z kręceniem turbo nie zbędny jest wskaźnik doładowania, to podstawa !!!
Ostatnio zmieniony śr wrz 12, 2007 22:14 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr wrz 12, 2007 22:42

panowie panowie, ale on pewnie ma pompe bez lda, dlatego moze sobie tyle srube wkrecic. na pompie z lda po 1 obrocie sruby juz nie schodzi z obrotow. ja mam wkrecona x razy, bo mam pompke bez lda.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pt wrz 21, 2007 19:23

blend49, witam
mialem ten sam problem po zwiekszeniu dawki paliwa; wolno schodzil z obrotów, i nie moglem wyregulowac obr. jalowych(skonczyl sie zakres regulacji!!) wykrecilem srube od wydatku szczatkowego (w sumie ok2.5 obrotu), nastepnie znowu regulacja obrotów biegu jalowego (spadly w dol), i wszystko cacy.. :bigok:


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości