Zbyt wysoka temperatura plynu chlodniczego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

djmonis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt sty 15, 2008 18:10
Lokalizacja: Śrem
Kontakt:

Zbyt wysoka temperatura plynu chlodniczego

Post autor: djmonis » wt sty 15, 2008 22:58

witam wszystkich,

mam golfika z 93 roku 1.9 gtd. problem tkwi w temperatuze! otoz jest ona za wysoka
w trakcie jazdy (okolo 100km/h) temperatura dochodzi do 100 stopni, a nawet troche za...
nie wiem w czym tkwi problem, poniewaz jak auto stoi i gazuje mu to temperatura dochodzi do 93 stopni, termostat sie wlacza i wentylatorki chlodza... dlaczego podczas jazdy temp. dochodzi do 100 sopni?
Ostatnio zmieniony wt sty 15, 2008 23:34 przez djmonis, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sty 15, 2008 23:01

djmonis pisze:termostat sie wlacza i wentylatorki chlodza
:?:
Termostat się włącza :?: dolny wąż od chłodnicy gorący czy zimny :?:



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » wt sty 15, 2008 23:15

albo walniety termostat lub czujnik przy chlodnicy sie zapozno wlancza(mozliwe ze wlacza tylko drugi bieg wentylatora) ja wymienilem w tym tygodniu 3 termostaty (getz,tempran)i dopiero dzisiaj zalozylem wahlera i wszystko gra a mialem podobny problem z temp.


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » wt sty 15, 2008 23:29

Ja bym wymienił termostat i włącznik wentylatora w chłodnicy, też tak miałem no i włącznik był padnięty.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » wt sty 15, 2008 23:53

spróbuj wymienić sam czujnik przy głowicy moze wskazania Cie oszukuja, podmień czujnik, a jak byś kupował nowy to tylko orginał bo te po 20 zł pokazują za duzo.


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

Hanysek83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Hanysek83 » śr sty 16, 2008 00:03

Kolego to termostat ci pierd... wczoraj wymieniłm na wahlera 80 C i jest zajeb. Wymiana z termostatem 60 zł.
wczesniej wymieniałem czujniki ale to nic nie dało. A i jeszcze sprawdź jak twarde masz weze od wody.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » wt sty 22, 2008 12:57

sprawdz waz ktory idzie od chlodnicy jak bedzie twardy (nawet odpazu po odpaleniu)to moze byc wszczelka pod glowica i wali cisnienie na chlodnice w silniku robi sie "poduszka powietrzna"i zaczyna sie grzac moj starszy tak mial tyle ze w patrolu gr 2.8td no i oczywiscie wymontuj termostat wrzuc do garnka i gotuj z termometrem i patrz kiedy sie otworzy:) :grin: pozdro



Awatar użytkownika
kITA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
Kontakt:

Post autor: kITA » wt sty 22, 2008 13:45

A pasek alternatora masz dobrze założony?(wszystkie kółka mają być w środku)Ja tak miałem -Pompa wody była na zewnątrz paska i temperatura rosła razem z prędkością



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości