nie zapala, brak paliwa w przewodzie zasilającym pompę

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cwb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: sob gru 30, 2006 10:15
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

nie zapala, brak paliwa w przewodzie zasilającym pompę

Post autor: cwb » sob lut 09, 2008 16:01

hej
dziś rano nawiedził mnie problem. autko pracowało obecnie bez zarzutu.
nie mogę go już odpalić. to co jedynie mogłem zauważyć na pierwszy rzut oka to w przewodzie zasiljącym między filtrem a pompom nie ma paliwa.

z pewnością ten stan od razu prosi się o podjechanie i walczenie w warsztacie.
ale czy może jest jakiś przekaźnik może bezpiczenik który spowodował wyłączenie się pompy ??

ps. w razie czego podpowiem że miesiąc temu wymieniłem przekaźnik 109 - więc to nie on

może macie jakiegoś pomysła


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102331]były ULUBIENIEC[/url]

greg

Post autor: greg » sob lut 09, 2008 20:19

cwb pisze:w razie czego podpowiem że miesiąc temu wymieniłem przekaźnik 109 - więc to nie on
to ze wymieniłeś to nie znaczy ze nie zdechł



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn kwie 07, 2008 15:34

cwb, kolego gdzie jest ten przekaźnik bo mam dzisiaj ten sam problem ?
co u Ciebie było nie tak ?


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
mario78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 28, 2007 18:26
Lokalizacja: BI

Post autor: mario78 » pn kwie 07, 2008 15:49

Można podłączyć + z akumulatora do zaworka na pompie. Jeśli zepsuty jest przekaźnik 109 to mimo to powinien odpalić. U mnie jak był walnięty przekażnik to po przekręceniu kluczyka nie zapalała się wogóle kontrolka od świec i niestety nie chciał odpalić. Pozdr.



trefil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt lut 27, 2007 09:55
Lokalizacja: Poznań

Post autor: trefil » pn kwie 07, 2008 16:51

a czy w TDI PD AJM jest też taki przekaźnik



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn kwie 07, 2008 16:56

mario78, sprawdziałem przekaźnik jest OK a samochód dalej nie chce zapalić, kręci rozrusznik a nie może załapać samochód to TDi AXR

[ Dodano: 07 Kwi 2008 16:57 ]
trefil pisze:a czy w TDI PD AJM jest też taki przekaźnik
napewno jest u mnie jest pod kolumną kierowniczą a AJM to 115 KM chyba więc to samo powinno być, trzeba tylko osłone ściągnąć


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

trefil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt lut 27, 2007 09:55
Lokalizacja: Poznań

Post autor: trefil » pn kwie 07, 2008 17:08

kulon-x pisze:mario78, sprawdziałem przekaźnik jest OK a samochód dalej nie chce zapalić, kręci rozrusznik a nie może załapać samochód to TDi AXR

[ Dodano: 07 Kwi 2008 16:57 ]
trefil pisze:a czy w TDI PD AJM jest też taki przekaźnik
napewno jest u mnie jest pod kolumną kierowniczą a AJM to 115 KM chyba więc to samo powinno być, trzeba tylko osłone ściągnąć
u mnie vacum-pompa nie zaciąga paliwa to przez ten przekaźnik, czy pompa siadła



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 41 gości