Witam
Mam problem ponieważ moje cacko zaczęło nie równo chodzić na wolnych obrotach, można to jakoś wyregulować??
nie równe obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Turbonalepa
- Ma gadane

- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Witam.
Kolego używaj opcji szukaj, bo wiele razy było mówione na temat obrotów w TDI.
Są jeszcze jakieś inne objawy (odpala normalnie, nieszarpie podczas jazdy??) czy tylko obroty falują. Jak falują ?? tzn. wahają się w dużym zakresie czyli np. do 1000 i spowrotem czy raczej są to malutkie wahania??
Jeżeli są malutkie to może byc zasyfiony nastawnik pompy wtryskowej lub czyjnik temp. cieczy chłodzącej.
Żeby to sprawdzić - eliminując nastawnik - odpinasz wtyczkę od impulsatora w skrzyni biegów (nie działa prędkościomierz podczas jazdy) i jak jest ok to nastawnik do wyczyszczenia.
Czujnik temp. można sprawdzić w VAG'u albo mierząc jego oporność zwykłym miernikiem i porównać z prawidłowymi wskazaniami.
Pozdrawiam.
Kolego używaj opcji szukaj, bo wiele razy było mówione na temat obrotów w TDI.
Są jeszcze jakieś inne objawy (odpala normalnie, nieszarpie podczas jazdy??) czy tylko obroty falują. Jak falują ?? tzn. wahają się w dużym zakresie czyli np. do 1000 i spowrotem czy raczej są to malutkie wahania??
Jeżeli są malutkie to może byc zasyfiony nastawnik pompy wtryskowej lub czyjnik temp. cieczy chłodzącej.
Żeby to sprawdzić - eliminując nastawnik - odpinasz wtyczkę od impulsatora w skrzyni biegów (nie działa prędkościomierz podczas jazdy) i jak jest ok to nastawnik do wyczyszczenia.
Czujnik temp. można sprawdzić w VAG'u albo mierząc jego oporność zwykłym miernikiem i porównać z prawidłowymi wskazaniami.
Pozdrawiam.
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
szukałem ale nic nie mogłem znaleźć, a w którym miejscu jest ten impulsator dokładnie??? bo falowanie jest małe ale bardzo denerwujące i nie można jechać powoli w korku bo szarpie i na wyższych obrotach na 1 trzeba jechać, troche boje się że to koniec pompy wtryskowej 
podczas jazdy na obrotach ponad 1200 obr normalnie jest a odpala odrazu bezproblemowo
podczas jazdy na obrotach ponad 1200 obr normalnie jest a odpala odrazu bezproblemowo
Ostatnio zmieniony pt wrz 05, 2008 11:35 przez PiotrTDI, łącznie zmieniany 1 raz.
- Turbonalepa
- Ma gadane

- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
W tym temacie http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186674 masz zdjęcie zamieszczone przez Adamm i na nim czerwoną strzałką jest zaznaczony impulsator (na skrzyni biegów).
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
wszystko sprawdziłem no i niestety
regeneracja pompy wtryskowej
nie mały koszt a za to bym miał xenonki
ale nie ma co się poddawać i tak golf na zawsze 
Moja Lalka 
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 43 gości


