Bardzo dziwny problem uklad chlodzenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 14:13
- Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski
Bardzo dziwny problem uklad chlodzenia
Witam. Ja mam bardzo dziwny problem dotyczacy ogrzewania w mojej ibizie...
Od kiedy mam ibize wszystko bylo ok wskazówka od temperatury byla zawsze na polowie a grzala jak w piekle
Ale od wczoraj nie gerzeje wogle dopiero jak zaczne jej pakowac to zacznie grzac ale bardzo słabo.
Wskazówa od temateratury bardzo szybko sie podnosi nie wiem dlaczego jest bardzo zimno a po przejechaniu 0,5 km jest juz na polowie.
Węże sa bardzo twarde. A kiedy po 8 godz postoju odkrecilem dekielek to wystrzeliła woda
zimna...
Płyn chłodniczy wyglada jak woda moze stracił swoje wlasciwosci?
Zakupilem juz plyn do chłodnicy 5L(31 zł) oraz termostat za 30zł z uszczelkami.
Czy musze odkrecic alternator zeby wymienic termostat?
Czy ktos ma jakas koncepcje?? Bardzo prosze o pomoc.
Od kiedy mam ibize wszystko bylo ok wskazówka od temperatury byla zawsze na polowie a grzala jak w piekle
Ale od wczoraj nie gerzeje wogle dopiero jak zaczne jej pakowac to zacznie grzac ale bardzo słabo.
Wskazówa od temateratury bardzo szybko sie podnosi nie wiem dlaczego jest bardzo zimno a po przejechaniu 0,5 km jest juz na polowie.
Węże sa bardzo twarde. A kiedy po 8 godz postoju odkrecilem dekielek to wystrzeliła woda
zimna...
Płyn chłodniczy wyglada jak woda moze stracił swoje wlasciwosci?
Zakupilem juz plyn do chłodnicy 5L(31 zł) oraz termostat za 30zł z uszczelkami.
Czy musze odkrecic alternator zeby wymienic termostat?
Czy ktos ma jakas koncepcje?? Bardzo prosze o pomoc.
nie wiem jak to jest u ciebie, ale jak trzba odkrecic to w czym problem, przecież inaczej sie nie damarmax88 pisze:Czy musze odkrecic alternator zeby wymienic termostat?
co do niegrzania to tak jak by przewody były niedrozne, a co do takiego duzego cisnienia to jak by uszczelka była wlnieta i z tad duza temperatura po 0,5km.
Ostatnio zmieniony pt sty 02, 2009 21:15 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.
No... nie wygląda to na termostat.... Nawet jak jest sprawny to jest zamknięty i nie daje takiej temperatury nie mówiąc o ciśnieniu....
Sprawdź drożność chłodnicy i przewodów, ale najprawdopodbniej będzie uszczelka bo 90 stopni po 0,5 kilomtera to tragedia !!!!!
Sprawdź drożność chłodnicy i przewodów, ale najprawdopodbniej będzie uszczelka bo 90 stopni po 0,5 kilomtera to tragedia !!!!!
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
2 kilomtery 20 minut??? Chłopie, Ty na Dąbrowskiego mieszkasz czy na Śródce???? haha
A tak na serio..
Uszczelka raczej nie daje objawów. Ale faktem jest że autko temperaturkę łapie w mgnieniu oka, zazwyczaj większą! Sam wiesz najlepiej w jakim czasie Tobie się nagrzewał wcześniej do 90 stopni.
Uszkodzony termostat nie powoduje takiego szybkiego nagrzewania się auta! Niedrożne węże czy chłodnica raczej też nie! Troszkę trwa zanim nagrzeje się płyn w bloku silnika jak obieg jest zamknięty....
A tak na serio..
Uszczelka raczej nie daje objawów. Ale faktem jest że autko temperaturkę łapie w mgnieniu oka, zazwyczaj większą! Sam wiesz najlepiej w jakim czasie Tobie się nagrzewał wcześniej do 90 stopni.
Uszkodzony termostat nie powoduje takiego szybkiego nagrzewania się auta! Niedrożne węże czy chłodnica raczej też nie! Troszkę trwa zanim nagrzeje się płyn w bloku silnika jak obieg jest zamknięty....
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
- Lokalizacja: Łuków
- Kontakt:
madra mysl, moze zeczywiscie ci sie zrobił korek w nagrzewnicy lub na przewodach do niej idacych.Przemek512 pisze:napisales ze plyn wyglada jak woda Moze to byla woda... i jesli samochod stoi na dworze badz w nieogrzewanym garazu to zamarzla w okolicy nagrzewnicy Sprobuj postawic go gdzie w ogrzewanym garazu a nastepnie zmienic plyn w układzie chlodzenia Mialem taki przypadek jak u Ciebie gdy kupilem mk4
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 14:13
- Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski
Najprawdopodobniej macie racje.
Zeszło mi jakies 2,5 L Cieczy ;/
Narzie auta nie ruszam z garazu bardzo zimno jesta garaz nie ogrzewany moze jutro prace sie posuna do przodu.
Ale gdzie sie znajduje nagrzewnica? i czy wymienic ten termostat czy nie?
Zeszło mi jakies 2,5 L Cieczy ;/
Narzie auta nie ruszam z garazu bardzo zimno jesta garaz nie ogrzewany moze jutro prace sie posuna do przodu.
Ale gdzie sie znajduje nagrzewnica? i czy wymienic ten termostat czy nie?
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 17:25 przez marmax88, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
- Lokalizacja: Łuków
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 14:13
- Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski
ok dziekuje tak tez zrobie...
Mysle ze gdzies jest jakis zator... Poniewaz od kiedy przymrozilo zaczely sie klopoty ;/
A czy termostat popsułby sie tak odrazu?
Mysle ze gdzies jest jakis zator... Poniewaz od kiedy przymrozilo zaczely sie klopoty ;/
A czy termostat popsułby sie tak odrazu?
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 17:39 przez marmax88, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości