Jak wam palą klekoty w te mrozy ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Jak wam palą klekoty w te mrozy ?

Post autor: cowboy » wt sty 06, 2009 09:31

dzisiaj -21 st C no i klekot odpalił z półobrotu

przez 3 sekundy obroty 1100 potem około 1000

zero dymu z rury, zero drgawek czy przebierania silnika :)

znaczy sie zdrowy koń :P :okej: :green_fuck:

po rozgrzanu oczywiście para z rury

ps. jednak remoncik dał rade, wczesniej jak miałem wszystkie świeczki spalone to przy - 20 trzeb było troche chechłać, że nie wspomne o siwym dymie który powodowały nieszczelne uszczelniacze zaworów :P
Ostatnio zmieniony wt sty 06, 2009 09:38 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt sty 06, 2009 09:50

no mi w garażu pali jak talala,
a tak na poważnie to jak czasami zdarza mi się stać na polu też nie ma problemu. Na razie sprawdzone do -10stopni.
Po wymianie szczotek w rozruszniku, na porządnym aku za 419zł kręci jak szalony ;D Przy takim kopie zapala z ćwierćobrotu ;P



marcelvw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pn lis 17, 2008 14:42
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: marcelvw » wt sty 06, 2009 09:59

Temperatura rano -17 C, autko stoi na dworze cala noc. Pali od pol obrotu, nie puszcza chmurki :) Chyba zdrowiutki.

01.09 zaowocowal upadkiem starego aku, nowy polepszyl poranny rozruch ;]
Ostatnio zmieniony wt sty 06, 2009 09:59 przez marcelvw, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 06, 2009 09:59

mariachi pisze:na porządnym aku za 419zł kręci jak szalony
mój aku to Bosch silver, ma juz ponad 3 lata, jakis taki dobry podobno - chyba 300 PLN dałem... no i jest pojemny bo mam seryjnie alternator 120 A

za to rozrusznik mi nie chciał kręcic na jesien ale po 2 dniach sam sie naprawił :) i tak chodzi do dziś...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt sty 06, 2009 10:06

moj pali z pol obrotu po rozgrzaniu swiec, chwile popracuje nierowno i dymi jak szalony :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt sty 06, 2009 10:08

cowboy pisze:mariachi napisał/a:
na porządnym aku za 419zł kręci jak szalony
tyle kosztuje dla przeciętnego zjadacza chleba w detalu IC, po porządnym warsztatowym rabacie ....... zł

cowboy pisze:mój aku to Bosch silver


ja miałem dylemat , bosch - varta
wybrałem to drugie



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » wt sty 06, 2009 10:10

cowboy, mój zapalił bez problemu za pierwszym grzaniem świec i długo nie musiałem go chechłać :bigok:

Zadymiał konkretnie na siwo bo uszczelniacze już kuleją :helm:

P.S. Dziadkowy pedzio 307 HDI dzisiaj nie dał rady a wczoraj za czwartym razem zapalił :green_fuck:

TDI górą :bigok: Jeżdże na paliwie z auchan i silnik daje radę

Wczoraj tam tankowałem do pełna to obok mnie koleś nowiutkiego land cruiser D-4D tankował a potem tourana 2.0TDI.DO Audi bym się nie odważył tam lać dlatego leje tylko na BP :bigok:
Ostatnio zmieniony wt sty 06, 2009 10:17 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » wt sty 06, 2009 10:15

U mnie na ledwo dyszacym akumulatorze, w cholere opoznionym katem wtrysku (poza wszelka skale :crazy: ) przy -14 dzis odpalil po kilku sekundach krecenia :helm:



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » wt sty 06, 2009 10:21

mariachi pisze:a miałem dylemat , bosch - varta
wybrałem to drugie
Dużo ludzi chwali sobie Varty silver.

Ja mam w golfie rodzimy produkt ZAP Sznajder i nie narzekam



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt sty 06, 2009 10:29

SToRM pisze:w cholere opoznionym katem wtrysku (poza wszelka skale :crazy:
ustawiłbyś sobie, już tak chyba jeździsz kilka miesięcy



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » wt sty 06, 2009 10:39

Witajcie, no to i ja coś dodam. Temperatura -16'C, parking pod blokiem, samochody: Golf III 1.9TDI (AHU) i Passat 1.9 TDI (AFN). Passat po zagrzaniu świec bez problemu, po jednym obrocie :okej: , biała mgła z rury. Golf (pomimo swojego przebiegu 290.000km), jedno grzanie, jeden obrót, dwie sekundy nierównej pracy i dalej już miodzio :okej: . Powiem wam, że bałem się troszkę o Golfa, ale sprawuje się wyśmienicie. Pozdrawiam entuzjastów Golfa, ale także całego koncernu VW (obecnie latam Passatem, Golf jest do sprzedania).

zyggy



DYM3K18-KG

Post autor: DYM3K18-KG » wt sty 06, 2009 10:50

JA nie narzekam co do odpalania, w sobote kupilem sobie nowy akumulator Centre Future 53ah 540a i ladnie kreci. Tylko troche dymi przez 1 sekunde a potem normalnie biala para tylko leci. Czy to moze byc cos z uszczelniaczami czy to normalne przy pierwszym odpaleniu?? Pozdrawiam



niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: niuteq » wt sty 06, 2009 11:00

no to moze i ja cos napisze
-14 za oknem auto od 2 dni robi male trasy (2km do pracy,8 godzin w pracy stania i 2 km do domu) 2 raz podgrzewanie swiec dla pewnosci i dal rade za 1 razem chodz nie bylo lekko ok 1100 obrotow i pomalu zaczelo spadac, oczywsice z rury tylko para.
Ehh trzeba pomyslec albo na rower sie przezuci albo na nozkach pochodzic do pracy bo trasa za krotka na dieselka
dodam ze aku to centra ok. 1 rok uzytkowania :)



Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » wt sty 06, 2009 11:27

Witam Wszystkich :bajer:
Dziś nie odważyłem się go kręcić po pierwszym grzaniu świeczek, podgrzałem 3 razy i za 3 obrotem odpalił, kilka sekund nierównych obrotów , chmurka z tyłu i dalej już równo :bigok: dodam że u mnie było -21 no i akumulator bodajże centry żelowy od poloneza



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości