Strona 1 z 1

Dioda sie pali i strasznie cos piszczy!!!! :( Pomocy

: śr sty 14, 2009 19:36
autor: DYM3K18-KG
Witam niedawno pisalem temat o monrtazu obrotomierza, musialem jednak go przerobic i tak zrobilem. Elektryk wszystko zrobil , podlaczyl i ok. Wszystko dziala. Lecz po krotkiejk jezdzie ok 1 km cos zaczelo piszczec i palila sie ciagle kontrolka od oleju:( Jak samochod wylaczylem i wlaczylem to bylo ok a potem znow tak samo:( Patrzylem na poziom oleju i jest troche ponad max ok 0.5 mm , czy to przez to tak piszczy?? Macie napewno liczniki z obrotomierzami i bedziecie wiedziec. Pozdrawiam serdecznie

: czw sty 15, 2009 02:34
autor: grandi
Zmieniałeś ostatnio olej , ten pisk to brzęczek sygnalizuje że jest za niskie ciśnienie oleju

: czw sty 15, 2009 08:27
autor: kITA
Czujniki pozmieniaj(10 zł za 2 szt)jeden w głowicy 0,3bara,drugi w podstawie filtra oleju 0,9 bara,jak to nie zmieni sytuacji to masz problem z brakiem ciśnienia,lub w liczniku jest uszkodzony układ kontroli ciśnienia oleju.Najlepiej podjedź do mechaniora i niech sprawdzi Ci ciśnienie oleju.Musi być min.0,3 bara poniżej 2000 obr.,a powyżej 0.9 bara
Powodzenia

: czw sty 15, 2009 21:44
autor: DYM3K18-KG
Witam rozwiazalem moj problem. Te nowe zegary z obrotomierzem mialy wbudowane czujniki jak kolega pisal jeden od czujnika w silniku a drugi na filtrze , a ja mam tylko czujke w silniku i dlatego mi piszczalo bo nie odbieral sygnalu z drugiej czujki ktorej nie mam. Elektrykowi zajelo to 5 min , poprostu zeliminowal ten 2 czujnik w liczniku i jest ok:D Pozdrawiam dzieki za pomoc:)

: pt sty 16, 2009 23:37
autor: tberent
DYM3K18-KG, no to bylo oczywistte ze w Td sa dwa czujniki a D jeden, sluchaj wystarczylo go tylko do masy podlaczyc ;)