jakis czes temu zmieniałem pompe wtryskowa od tamte pory kopci niesamowicie jak dam w pedał swiata za mna nie widac spalanie tez znacznie wzrosło
CZARNY DYM Z RURY
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
CZARNY DYM Z RURY
czesc mam problem z moim goferkiem
jakis czes temu zmieniałem pompe wtryskowa od tamte pory kopci niesamowicie jak dam w pedał swiata za mna nie widac spalanie tez znacznie wzrosło
co mam z tym zrobic pomozcie
jakis czes temu zmieniałem pompe wtryskowa od tamte pory kopci niesamowicie jak dam w pedał swiata za mna nie widac spalanie tez znacznie wzrosło
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Tak jak sugeruje kolega w poscie powyżej:zmniejsz dawkę w pompie ,czarny dym powinien być przy dawaniu w palnik nawet jak masz fabrycznie ustawioną dawkę ,ale raczej chwilowo i bez przesady...
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Tak jak kolega pisze przez kilka sec , bo resztki starych spalin nie zdążą wyjść z tłumika , pompa do regulacji koszt 40 zł
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wykręcić śrubę od dawki w pompie wtryskowej,nieduże zmiany nawet pół obrotu wywołują dość duże zmiany w dawce.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Zanim zaczniesz regulować dawkę, napisz czy kopcenie pojawa się w zakresie wyższych obrotów cały czas, czy tylko przy dodawaniu gazu. Jeśli cały czas na wyzszych obrotach - możesz też mieć za późny kąt wyprzedzenia wtrysku i paliwo nie nadąża się spalać w cylindrze.A co do samej regulacji dawki rób to bardzo delikatnie tak jak napisał munior, bo można zupełnie rozstroić pompę. Osobiście pierw bym wyregulował początek tłoczenia bo nie ryzykujesz utratą fabrycznych parametrów pompy.
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Dokładnie,i jeszcze dobra rada:zanim zaczniemy czymkolwiek krecić ,zaznaczmy lub zapamietajmy pierwotne położenie żeby można było puzniej wrucić do pierwotnych ustawień.Nie krecimy wszystkim naraz bo to przepis na rozregulowanie pompy
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Właśnie dobrze że o tym wspomniałeś, ja to robiłem tak że farbą zaznaczyłem dawkę pierwotną(na nakrętce i korpusie), potem jak rozregulowałem jeszcze bardziej pompę ( to sie nie mal na 100% przytrafi jeśli się robi za pierwszym razem ) wróciłem 1 obrót za zaznaczone miejsce i dopiero ustawiłem tak jak było (chodzi własnie o tą histerezę) - dzięki temu mogłem spokojnie regulować i nie bałem się o bezpowrotne utracenie fabrycznych wartości.
Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2009 14:25 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.
nikt nie miał racji powodem dymienia było zepsute turbo
ale dzieki za pomoc teraz wiem ze wszystko inne jest ok bo sprawdziłem przy okazji
Ostatnio zmieniony śr lut 18, 2009 20:47 przez ajurczuk, łącznie zmieniany 1 raz.
powered by xes...
ajurczuk pisze:nikt nie miał racji powodem dymienia było zepsute turbo
Chłopie, tak się nie robi. Przede wszystkim trzeba podziękować za porady i dobre chęci.
A ty wyskoczyłeś jak Filip z konopii...
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
bronco jak ja nie znam odpowiedzi na pytanie to nie odpowiadam i tyle
ale widze ze kogos uraziłem moim postew 
Ostatnio zmieniony śr lut 18, 2009 20:50 przez ajurczuk, łącznie zmieniany 1 raz.
powered by xes...
-
arwam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości

