Kolor bolca od predkosciomierza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Kolor bolca od predkosciomierza

Post autor: tomogolf2 » śr sty 21, 2009 23:56

Jaki oryginalnie kolor bolca powinien byc w skrzyni?bialy czy czerwony?w dieslu...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw sty 22, 2009 01:04

ja miałem czerwony (sb)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw sty 22, 2009 01:14

tez czerwony mialem



Awatar użytkownika
siwy1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
Lokalizacja: Żory/ Rybnik
Kontakt:

Post autor: siwy1982 » sob sty 24, 2009 16:12

zalezy jaka skrzynia biegów w 4S były białe a w 4T czerwone :bigok: pozatym miały 15 i 16 ząbków tylko już nie pamietam która ile miała :)


VW Golf MK2 1.6 TD 1V+ 2006-2009
Skoda Fabia 1.9 TDI ATD 2009-2012
Seat Leon II 1.9 TDI BLS+ 2012-

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » sob sty 24, 2009 16:25

ja w mkII 1,6D rocznik 91, skrzynia 4S mialem bialy



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » ndz sty 25, 2009 14:18

A nie zalezy to od indeksu predkości na liczniku?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz sty 25, 2009 14:25

anaba255 pisze:A nie zalezy to od indeksu predkości na liczniku?
A widziałeś kiedyś inny indeks niż 950 w golfie mkII diesel?Bo ja nie :bajer:
zalezy jaka skrzynia biegów w 4S były białe a w 4T czerwone
Dokładnie :bigok:



Awatar użytkownika
Q.bak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:53
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Q.bak » ndz sty 25, 2009 14:30

A jak to jest w benzynowych?
Oryginalnie miałem index prędkościomierza 935, skrzynie 4T i czerwony ślimak.
Teraz mam inny licznik z indexem 975. Jaki mam mieć kolor ślimaka?



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » ndz sty 25, 2009 14:53

bongo pisze:anaba255 napisał/a:
A nie zalezy to od indeksu predkości na liczniku?

A widziałeś kiedyś inny indeks niż 950 w golfie mkII diesel?Bo ja nie
mam mk1, są liczniki 935 i 950



Awatar użytkownika
siwy1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
Lokalizacja: Żory/ Rybnik
Kontakt:

Post autor: siwy1982 » ndz sty 25, 2009 14:57

Q.bak pisze:A jak to jest w benzynowych?
Oryginalnie miałem index prędkościomierza 935, skrzynie 4T i czerwony ślimak.
Teraz mam inny licznik z indexem 975. Jaki mam mieć kolor ślimaka?
jezeli masz ta sama skrzynie a inny licznik z innym indexem niz oryginalny to predkościomierz bedzie ci przeklamywał, kolor ślimaka zostaje taki sam

[ Dodano: 25 Sty 2009 14:29 ]
pozatym polecam ten temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252



Awatar użytkownika
Q.bak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:53
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Q.bak » ndz sty 25, 2009 17:21

siwy1982 pisze:jezeli masz ta sama skrzynie a inny licznik z innym indexem niz oryginalny to predkościomierz bedzie ci przeklamywał
no to właśnie wiem, i dlatego zastanawiam się jaki włożyć żeby nie przekłamywał.
Skoro w benzyniakach, przy skrzyni 4T tylko z lepszym wyposażeniem były montowane zegary z obrotkiem, a były one w 90% z indexem 950 to jaki był tam ślimak? też czerwony? przecież wtedy właśnie musiałby przekłamywać. A do tego co za różnica czy benzyna czy diesel, wszystko zależy od skrzyni.
siwy1982 pisze:pozatym polecam ten temat
Wszystkie tematy o indexach w liczniku przeczytałem już dawno, w żadnym nie jest napisane, jakiego koloru ślimak ma być przy skrzyni 4T i prędkościomierzu o indexie 975.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz sty 25, 2009 18:59

Q.bak, 935 był montowany w 1,3.
A 975 to mi zalatuje jakim amerykańcem raczej.A co do koloru ślimaka,pewnie nie chodzi tylko o niego.Jeśli był czerwony i biały,różnica między nimi była rzędu zęba lub dwóch,to moim zdaniem różnica była albo w samych zegarach,albo w mechanizmie napedzajacym te ślimaki.



Awatar użytkownika
siwy1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
Lokalizacja: Żory/ Rybnik
Kontakt:

Post autor: siwy1982 » ndz sty 25, 2009 18:59

Q.bak pisze:Oryginalnie miałem index prędkościomierza 935, skrzynie 4T i czerwony ślimak.
Teraz mam inny licznik z indexem 975
skoro oryginalnie miałeś index 935 to taki musisz mieć, kolor ślimaka nie ma z tym nic wspólnego


VW Golf MK2 1.6 TD 1V+ 2006-2009
Skoda Fabia 1.9 TDI ATD 2009-2012
Seat Leon II 1.9 TDI BLS+ 2012-

Awatar użytkownika
Q.bak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:53
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Q.bak » ndz sty 25, 2009 19:46

siwy1982 pisze:skoro oryginalnie miałeś index 935 to taki musisz mieć
ale nie mam!!!
siwy1982 pisze:kolor ślimaka nie ma z tym nic wspólnego
jakto nie, właśnie od ilości zębów zależy ilość obrotów linki
bongo pisze:935 był montowany w 1,3
to jakim cudem miałem zegary właśnie z takim indexem a mam 1.6??
Na pewno nie było nic zmieniane bo dopiero ja zacząłem sie bawić w modzenie w tym aucie (a znam jego historie do 1990 na podstawie niemieckiej książki serwisowej) a od 1990 wiem kto tym autem jeździł.
bongo pisze:975 to mi zalatuje jakim amerykańcem raczej
Raczej nie bo wszystko jest w km. 1035 były w USA.
bongo pisze: albo w mechanizmie napedzajacym te ślimaki.
Ślimak napędzany jest przez wałek połączony (przez jakieś przekładnie) z przednią osią, który moge się założyć, że w kaźdej skrzyni 4T jest ten sam.

Teraz mam zamontowany biały ślimak i prędkość oraz dystans pokonany pokrywa się (w 95%) z danymi gps'owymi. Czerwony ma mniej (15 zębów) więc kręci się szybciej, wtedy licznik mi zawyżał prędkość, dlatego wymieniłem na biały.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 82 gości