Strona 1 z 1
Problem z nastawnikiem 1Z
: czw sty 22, 2009 11:54
autor: luzur
Witam
Nastawnik wyczyszczony, szarpanie pozostało,
wszystko zrobione zgodnie ze wskazówkami jakich sporo na forum.
Oczywiście odpięcie wtyczki powoduje że szarpanie znika

Niewiem co zrobić, szukać nastawnika nowego (regenerowanego)
czy wypinać kabel od ECU?
Pozdrawiam.
: czw sty 22, 2009 12:03
autor: Velthar
Pogadaj z Adamm on jest z Warszawy i zajmuje się nastawnikami.
Pozdro.
: czw sty 22, 2009 12:37
autor: Adamm
luzur, mozemy sie umowic to podmienimy na nastawnik mojej roboty i sprawdzimy

: czw sty 22, 2009 13:06
autor: luzur
Tak chyba trzeba bedzie zrobic :>
jak cos posle PW
Pozdr.
: czw sty 22, 2009 13:37
autor: yanosho
polecam
Adamm-a robi profi robote jeszcze raz dzieki za uleczenie mojego gofra

: czw sty 22, 2009 14:19
autor: jaszczur
luzur, ew puściło lutowanie(u siebie tam miałem)
: czw sty 22, 2009 16:44
autor: piter_s
luzur pisze:Nastawnik wyczyszczony, szarpanie pozostało,
może wtrysk sterujący
: czw sty 22, 2009 19:25
autor: damcio151
piter_s pisze:może wtrysk sterujący
albo źle złożony nastawnik ...
: czw sty 22, 2009 19:30
autor: Adamm
moze , moze , moze

mozna gdybac

: pt sty 23, 2009 10:38
autor: luzur
Wtryski miałem możliwość przełożyć z innego i nic sie nie zmieniło,
nastawnika juz mi sie nie chciało... ale zrobię to jak znajde chwile.
Pozdr.
: pt sty 23, 2009 10:43
autor: damcio151
luzur pisze:Wtryski miałem możliwość przełożyć z innego i nic sie nie zmieniło,
a co z przewodem od wtrysku do ECU ?