Strona 1 z 1

Problem z nastawnikiem 1Z

: czw sty 22, 2009 11:54
autor: luzur
Witam
Nastawnik wyczyszczony, szarpanie pozostało,
wszystko zrobione zgodnie ze wskazówkami jakich sporo na forum.
Oczywiście odpięcie wtyczki powoduje że szarpanie znika :)
Niewiem co zrobić, szukać nastawnika nowego (regenerowanego)
czy wypinać kabel od ECU?
Pozdrawiam.

: czw sty 22, 2009 12:03
autor: Velthar
Pogadaj z Adamm on jest z Warszawy i zajmuje się nastawnikami.

Pozdro.

: czw sty 22, 2009 12:37
autor: Adamm
luzur, mozemy sie umowic to podmienimy na nastawnik mojej roboty i sprawdzimy :)

: czw sty 22, 2009 13:06
autor: luzur
Tak chyba trzeba bedzie zrobic :>
jak cos posle PW
Pozdr.

: czw sty 22, 2009 13:37
autor: yanosho
polecam Adamm-a robi profi robote jeszcze raz dzieki za uleczenie mojego gofra :grin:

: czw sty 22, 2009 14:19
autor: jaszczur
luzur, ew puściło lutowanie(u siebie tam miałem)

: czw sty 22, 2009 16:44
autor: piter_s
luzur pisze:Nastawnik wyczyszczony, szarpanie pozostało,
może wtrysk sterujący

: czw sty 22, 2009 19:25
autor: damcio151
piter_s pisze:może wtrysk sterujący
albo źle złożony nastawnik ...

: czw sty 22, 2009 19:30
autor: Adamm
moze , moze , moze :P mozna gdybac :)

: pt sty 23, 2009 10:38
autor: luzur
Wtryski miałem możliwość przełożyć z innego i nic sie nie zmieniło,
nastawnika juz mi sie nie chciało... ale zrobię to jak znajde chwile.
Pozdr.

: pt sty 23, 2009 10:43
autor: damcio151
luzur pisze:Wtryski miałem możliwość przełożyć z innego i nic sie nie zmieniło,
a co z przewodem od wtrysku do ECU ?