Strona 1 z 1

Czujnik temp. silnika - opis instalacji?

: wt sty 27, 2009 14:16
autor: PinkFloyd
Potrzebuje inf. odnosnie czujnika temp. silnika do Glfa IV TDI. Do kostki ida 4 przewody- fioletowy, niebieski, i itd chodzi mi o to czy ktos wie jaki kolor przewodu idzie do ECU a jaki do wskaźnika na zegarach. Dzieki za pomoc

: wt sty 27, 2009 14:36
autor: Sztomel
czujnik G62 - pin 1 (przewód w kolorze brązowo-zielonym), pin 3 (niebiesko-brązowy i ten chyba idzie do ECU)
czujnik G2 - pin 2 (brązowo-biały), pin 4 (nie znam na tyle niemieckiego jest on oznaczony "li" ale nie wiem jaki to kolor i chyba ten idzie na deskę ale ze schematu ciężko wyczytać - widać tylko, że idzie do 10-cio stykowej złączki w przedziale silnika).

: wt sty 27, 2009 14:39
autor: PinkFloyd
Sztomel pisze:czujnik G62 - pin 1 (przewód w kolorze brązowo-zielonym), pin 3 (niebiesko-brązowy i ten chyba idzie do ECU)
czujnik G2 - pin 2 (brązowo-biały), pin 4 (nie znam na tyle niemieckiego jest on oznaczony "li" ale nie wiem jaki to kolor i chyba ten idzie na deskę ale ze schematu ciężko wyczytać - widać tylko, że idzie do 10-cio stykowej złączki w przedziale silnika).
Dzięki jak co to morzesz tu wrzucic oryginał w języku niemieckim?

: wt sty 27, 2009 14:42
autor: Sztomel
Obrazek

[ Dodano: 27 Sty 2009 13:44 ]
dysponuję tylko schematem z kasiążki Dietera Korpa - jakość PDF nie jest zadowalająca jak widać na skanie

: wt sty 27, 2009 14:46
autor: PinkFloyd
Dzieki :pub: nie pomyślałem ze tez to mam :grin: poza tym szukam kabelka który idziez inf od czujnika do ECU o temp. silnika. Teraz czy wyjscie z czujnika to nr 1 :grin: czy 3 ja stawiam na 3 wg tego zdjęcia.

: wt sty 27, 2009 14:52
autor: damcio151
PinkFloyd, a Ty co kombinujesz :chytry: dalej źle na cieplym odpala :chytry:

: wt sty 27, 2009 14:53
autor: Sztomel
damcio151 wie który to kabelek idzie do ECU bo kiedyś wklejał rozpiskę pinów G62 ale ja też sobie przypominam, że sygnał idzie z 3 pinu.

: wt sty 27, 2009 23:53
autor: PinkFloyd
damcio151 pisze:PinkFloyd, a Ty co kombinujesz :chytry: dalej źle na cieplym odpala :chytry:
Obiecałem koledze ze zrobie mu autko, ale klapa, wtyski dobre, sprezanie ok, rozrzad kąt wtrysku wzorcowy, brak powietrza w paliwie, rozrusznik i aku dobry, pompa zregenerowana i dalej to samo, dawka podciagnieta- ponizej 5st pali od strzała, od 5-20st kreci 4sekundy, powyzej 20st pali od strzała. ZAmontuje mu moduł bo nie mam juz sił który działa przez 12 sek od przekrecenia stacyjki na 12 sek zmienia rezystencje czujnika o 20st w dół wiec swiece grzeja od 20st,powyzej 20st juz nie juz nie, po12 sek wraca do normy fabrycznej.- Chyba ze Damcio151 masz inny pomysł.