Strona 1 z 2

Jak sprawdzić początek wtrysku w AXR

: ndz mar 15, 2009 21:48
autor: S1BART1
Witam,
Jak sprawdzic i jak ma wyglądać pod vagiem prawidłowo ustawiony "początek wtrysku" w AXR
Gdzieś kiedys widziałem fajną fotoporadę (fotki z vaga były) ale za nic niemogę znaleść,interesuje mnie temat bo jestem przed wymiana rozrzadu i ewentualnie chciałbym skorygować

: ndz mar 15, 2009 23:03
autor: MRCZ

: pn mar 16, 2009 02:53
autor: boral
Silnik na biegu jałowym temp.min 80*C wybór sterownika 01-silnik, bloki pomiarowe-08, tylko jeden pomiar grupa 000, przełączenie na nastawy 04, nacisnąć TDI-Timing wyskoczy nowe okienko TDI-Graph z listy wybrać kod silnika. Oczywiście VAG w pełnej wersji. Mój silnik przed ustawieniem widać za wczesny kąt wtrysku ale nie mam w tej chwili fotki po ustawieniu Obrazek

: pn mar 16, 2009 16:20
autor: homsky
boral pisze:Silnik na biegu jałowym temp.min 80*C wybór sterownika 01-silnik, bloki pomiarowe-08, tylko jeden pomiar grupa 000, przełączenie na nastawy 04, nacisnąć TDI-Timing wyskoczy nowe okienko TDI-Graph z listy wybrać kod silnika.
Wszystko ładnie pięknie jesli chodzi i silnik VP ,

może nie zauważyłeś ale temat dotyczy motoru PD , a tutaj wystarczy kuknąć w kanał 004 na synchronizacje wałka czy mieści sie w granicy -0.50 do +0.50 oraz kontrolnie (bo nie mamy na to wpływu) pierwsze okienko na rozgrzanym motorze czy jest w granicach 1*BTDC do 2*ATDC

: pn mar 16, 2009 23:38
autor: boral
homsky pisze:Wszystko ładnie pięknie jesli chodzi i silnik VP
:blush: o kurna :prayer: sory S1BART1

: wt mar 17, 2009 00:08
autor: Pyton50
"homsky"kanał 004 na synchronizacje wałka czy mieści sie w granicy -0.50 do +0.50

Ostatnio robiłem synchronizacje i tolerancja wynosiła od -3 do +3.

: wt mar 17, 2009 11:03
autor: S1BART1
Dzięki panowie na razie za wskazówki ,końcem tygodnia biorę się za rozrząd to zobaczymy jak wasze porady sprawdzą się w praktyce :P

: wt mar 17, 2009 16:47
autor: homsky
Pyton50 pisze:Ostatnio robiłem synchronizacje i tolerancja wynosiła od -3 do +3.
Zgadza się , ale my dążymy do doskonałości i podwyższamy sobie poprzeczkę :helm:

: śr mar 18, 2009 00:48
autor: research1
homsky pisze:
Pyton50 pisze:Ostatnio robiłem synchronizacje i tolerancja wynosiła od -3 do +3.
Zgadza się , ale my dążymy do doskonałości i podwyższamy sobie poprzeczkę :helm:
zwykle u mnie wynosi 0,0 ale są czasami momenty że skoczy do 0,6 a rzdko do 1,1. Czy to normalne czy coś poprawiać? dodam że mam też problemy z zapaleniem auta jak temperatura oscyluje w granicach 0 - +5 stopni, które objawiają się tym że trzeba kręcić rozrusznikiem około 3-5 sekund. Na ciepłym pali od strzała, Świece sprawne. Paliwo V power Diesel zalane prawie cały bak. Przy wyższych temperaturach auto paliło dobrze, przy niższych -10 i mniej też bez problemu. Wie ktoś co może byc przyczyną tego zachowania?

: śr mar 18, 2009 10:14
autor: Pyton50
Nie sądzę żeby taki mały odchył w dodatku sporadyczny miał wpływ na poprawny rozruch w tym przedziale temperatury,raczej sprawdziłbym poprawność działania czujnika temp.cieczy w 007 bloku.Ostatnio miałem przypadek gdzie było cały czas -3.3 i auto nie stwarzało problemów przy rozruchu,tylko było trochę zamulone.

: sob mar 28, 2009 21:45
autor: S1BART1
W końcu zrobione ,po wymianie bez korygowania jest -0,6 i tak to zostawiam
Dzięki wszystkim za info
:)

: sob mar 28, 2009 23:11
autor: Pyton50
Ustaw na zero u innych się da to u Ciebie też. :grin:

: ndz mar 29, 2009 09:36
autor: S1BART1
Pyton50 pisze:Ustaw na zero u innych się da to u Ciebie też. :grin:
Na pewno ,tylko po co , skoro wszystko jest w normie i autko chodzi jak cukiereczek :bigok:

: ndz mar 29, 2009 12:40
autor: souler
S1BART1 pisze:
Pyton50 pisze:Ustaw na zero u innych się da to u Ciebie też. :grin:
Na pewno ,tylko po co , skoro wszystko jest w normie i autko chodzi jak cukiereczek :bigok:
zeby chodzil lepiej :panna: