Nierówna praca po odpaleniu silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Acid
BLACK MAGIC
BLACK MAGIC
Posty: 216
Rejestracja: pn sie 21, 2006 17:53
Lokalizacja: Białystok

Nierówna praca po odpaleniu silnika

Post autor: Acid » ndz mar 15, 2009 23:05

Witam mam kłopot ze swoim golfem. Widzę, że temat był już poruszany na forum, ale nie wiem co sprawdzić po kolei... Sprawa wyglada tak, że niezależnie od pory roku, gdy odpalam po nocy zimny silnik, po uruchomieniu pracuje nie równo i drgania z silnika są przenoszone na budę trwa to około 10 sekund po czym drgania ustępują i silnik pracuje w okolicach 1000rpm. Przy odpalaniu na ciepłym silniku problem ten nie występuję. Wymianiałem już świece żarowe, filtr paliwa, powietrza i od czasu do czasu używam "dodatek do paliwa czyszczący wtryski" (czarny firmy STP). Przebieg oryginalny 260tys. 1,9 TDI (silnik 1Z) Proszę o rade, co mam sprawdzić po kolei? Z góry dzięki.
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2009 23:08 przez Acid, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mikrus99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:45
Lokalizacja: WWE
Kontakt:

Post autor: mikrus99 » śr mar 18, 2009 13:00

Hej. Mi sie wydaje ze to wina wtrysków. U mnie w mk2 przed wymiana końcówek wtrysków tez tak bylo. Po wymianie problem ustał. U Kolegi moze cos byc jeszcze w kompie, ale to juz nie moja dziedzina.



Awatar użytkownika
Acid
BLACK MAGIC
BLACK MAGIC
Posty: 216
Rejestracja: pn sie 21, 2006 17:53
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Acid » śr mar 18, 2009 13:21

A czy podłączenie pod kompa coś da?



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » śr mar 18, 2009 14:01

Podepnij pod kompa to ci wyswietli problem jak beda to wtryski.


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr mar 18, 2009 14:22

J3L3N, a mozesz mi napisac w jaki sposob??


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » śr mar 18, 2009 14:49

J3L3N pisze:Podepnij pod kompa to ci wyswietli problem jak beda to wtryski.

Jedynie można sprawdzić korekcje ale to też nie powie w 100% że wtrysk do wymiany któryś

Na pewno nie wywali Ci błędu mówiącego o tym że wtryski są żużyte



Awatar użytkownika
Acid
BLACK MAGIC
BLACK MAGIC
Posty: 216
Rejestracja: pn sie 21, 2006 17:53
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Acid » śr mar 18, 2009 17:15

W sumie co mi da podłączenie pod VAGa jeśli mówicie, że nic nie wykaże tylko same korekcje, a co z wtryskami jak sprawdzić czy leją? Jeśli mam pojechać do jakiegoś zakładu to jaki jest koszt sprawdzenia tych wtryskiwaczy?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr mar 18, 2009 18:11

Acid, u mnie tez ciut nierowno chodzi po rozruchu, wtryski mam nowe 216, swiece nowe, i wszystko w nalezytym porzadku, mnie to az tak nie drazni ;p


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

bubu_81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lut 17, 2009 23:13
Lokalizacja: mazowieckie - Kowalewo

Post autor: bubu_81 » śr mar 18, 2009 23:46

Sprawdź, czy nie masz pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwowym. U mnie byla ta sama sytuacja w Seacie 1.9tdi 110ps. Po starcie silnika pompa się odpowietrzała i to było przyczyną. Dodam,że VAG nic nie pokazał.Po uszczelnieniu przewodu pomogło.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości