pytanie o wezyki podcisnieniowe i paliwowe (przelewowe) TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

pytanie o wezyki podcisnieniowe i paliwowe (przelewowe) TDI

Post autor: micky » pn mar 16, 2009 20:29

Witam!
Mam pytanko.
Co oznaczaja nastepujace oznaczenia w ETCE
Wąz podcisnieniowy 3,5x2 (3,5 mm srednicy zewnetrzenej, 2 mm srednicy wewnetrznej)? Czy przewody SAMCO sa dobre, czy lepiej kupic zwyczajne takie jak ori w sklepie motoryzacyjnym?
Czy ktos spotkal sie z wezykami przelewowymi SAMCO?
I ostatnie pytanie, jakiej srednicy powinien byc wezyk biegnacy od rury powrotnej od intercoolera do ecu? Jakie opaski zastosowac na przelewowych a jakie na podcisnieniowych. Zwykle na srubke czy jakies specjalne zaciskowe? Tych ori co mam nie moge znalezc w ETCE.

pozdrawiam
micky



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn mar 16, 2009 22:34

Oznaczenie 3,5x2 to - średnica wewnętrzna wężyka x grubość ścianki wężyka.

95% forumowiczów przy wymianie wężyków podciśnieniowych kupuje wężyk 3,2x2 taki do przelewu przy wtryskiwaczach i zakłada go bez opasek zaciskowych, jakie są seryjnie.
Taka troszkę mniejsza średnica gwarantuje, że wężyk się nie zsunie, a nie ma to żadnego wpływu na działanie zaworków.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn mar 16, 2009 22:41

OK, a co z przelewowymi? jakie tam powinny byc opaski?



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn mar 16, 2009 22:56

Na przelewowe ten sam 3,2x2 Ja mam bez opasek i nawet najmniejszego opocenia.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn mar 16, 2009 23:01

a jaka jest cena za metr tego wezyka, tak pi razy drzwi? :)



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn mar 16, 2009 23:15

Można kupić taki za 2,5 zł za metr w Auchanie lub Nord-auto, ale ja go szczerze nie polecam.
Kup w sklepie motoryzacyjnym jakiś firmowy BOSCHa lub FEBI. Są o niebo lepsze pod względem parametrów technicznych ( odporność na wysoką temperature ). Ich cena to ok. 10-15 zł za metr a powinno Ci wystarczyć ok 2,5 - 3 metry.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn mar 16, 2009 23:19

hmm, w tej cenie to mialbym samco 3 mm :) co prawda podcisnieniowy, to mam teraz rozkminke czy nie kupic ladniejszych samco



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn mar 16, 2009 23:19

Można kupić taki za 2,5 zł za metr w Auchanie lub Nord-auto, ale ja go szczerze nie polecam.
Kup w sklepie motoryzacyjnym jakiś firmowy BOSCHa lub FEBI. Są o niebo lepsze pod względem parametrów technicznych ( odporność na wysoką temperature ). Ich cena to ok. 10-15 zł za metr a powinno Ci wystarczyć ok 2,5 - 3 metry.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn mar 16, 2009 23:23

napisales dwa razy to samo :pub:



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn mar 16, 2009 23:31

micky pisze:napisales dwa razy to samo :pub:
To jakieś czary-mary z NETEM :kac: .Ciężko mi dziś chodzi. :grrr:


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn mar 16, 2009 23:34

no ok, a co sadzisz o tym zebym zalozyl samco 3mm podcisnieniowe jako przelewy?



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn mar 16, 2009 23:41

Więc tak.
1, musisz mieć pewność, że są odporne na działanie ON (żeby się nie rozpuściły)
2, musisz mieć pewność, że są odporne na wysoką temperaturę, po dłuższej jeździe latem temp w okolicy wtryskiwaczy ma grubo ponad 100 stopni.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Robertuss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:54
Lokalizacja: Świecie

Post autor: Robertuss » wt cze 09, 2009 21:53

Mam pytanko odnośnie wymiany wężyków przelewowych (muszę wymienić bo mi się pocą przy jednym wtrysku).
Jak trzeba je poprawnie wymienić, co po kolei? :blush:
Jak je wszystkie zdejme to poleci dużo ropki? Jak to zrobić żeby nie zapowietrzyć układu?
Kurde nie bijcie ale nigdy nie grzebałem przy tym :grin:



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » wt cze 09, 2009 21:55

Robertuss, Normalnie wymieniasz i tyle, nic się nie zapowietrzy.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości