Problem z pedałem gazu.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- prezes0420
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
- Lokalizacja: Milicz
- Kontakt:
Problem z pedałem gazu.
Witam problem mój polega na tym że pedał gazu w moim golfie jest jakby do połowy wciśnięty (coś tak jest dziwnie linka wyregulowana) i przy wyprzedzaniu często trzeba wcisnąć gaz do oporu a mocy i tak troszke brakuje.
A więc pytanie mam takie czy śrubką zaznaczoną na zdjęciu można to wyregulować czy jest jeszcze może jakiś inny sposób?
A więc pytanie mam takie czy śrubką zaznaczoną na zdjęciu można to wyregulować czy jest jeszcze może jakiś inny sposób?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- prezes0420
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
- Lokalizacja: Milicz
- Kontakt:
Coś faktycznie masz luźną linkę
po drugiej stronie pompy masz taką samą śróbkę, sprawdź czy nikt tam nie dłubał, czy nie ma śladu po kluczach, możesz ją odkręcić, ale wtedy wolne obroty Ci spadną, i
trzeba bedzie podciągnąć śróbą od regulacji, jeśli tam nic nikt nie ruszał to i ty nie rusz.
Drugi sposób to: wyciągasz linkę z tego metalowego mocowania z prawej strony na zdjęciu, wyciągasz taka kwadratową blaszkę na żółtym plastiku i przesówasz gumowy pierścień w strone pompy i zabespieczasz blaszką, linkę napnij, ale tak, żeby dźwignia gazu opierała sięna tej śróbce z tyłu pompy

po drugiej stronie pompy masz taką samą śróbkę, sprawdź czy nikt tam nie dłubał, czy nie ma śladu po kluczach, możesz ją odkręcić, ale wtedy wolne obroty Ci spadną, i
trzeba bedzie podciągnąć śróbą od regulacji, jeśli tam nic nikt nie ruszał to i ty nie rusz.
Drugi sposób to: wyciągasz linkę z tego metalowego mocowania z prawej strony na zdjęciu, wyciągasz taka kwadratową blaszkę na żółtym plastiku i przesówasz gumowy pierścień w strone pompy i zabespieczasz blaszką, linkę napnij, ale tak, żeby dźwignia gazu opierała sięna tej śróbce z tyłu pompy
- prezes0420
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
- Lokalizacja: Milicz
- Kontakt:
Nie nie nie rozumiemy się, nie chodzi mi o to co jest na zdjęciu, po tej stronie pompy od strony głowicy masz podobną śróbkę, na niej opiera się dzwignia gazu jak nie nanaciskasz na pedał.
No ale najpierw napnij linkę na plastiku bo za luźna, jak zaczniesz grzebać przy tych śróbkach przy dzwigni mogą rozjechać Ci się obroty, inne bedziesz miał na zimnym a inne na ciepłym, silnik może przygasać po puszczeniu gazu i take tam cuda.
No ale najpierw napnij linkę na plastiku bo za luźna, jak zaczniesz grzebać przy tych śróbkach przy dzwigni mogą rozjechać Ci się obroty, inne bedziesz miał na zimnym a inne na ciepłym, silnik może przygasać po puszczeniu gazu i take tam cuda.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 10:39 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.
- prezes0420
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
- Lokalizacja: Milicz
- Kontakt:
Tak niedawno właśnie grzebałem przy lince i regulowałem tym plastikiem zaraz skocze do garażu i poprawie tą linke jeszcze, a przy pompie to sam nie mam zamiaru grzebać. Czyli na ustawienie linki są tylko te dwa sposoby?
[ Dodano: 28 Kwi 2009 11:01 ]
byłem przedchwilą sprawdzić i żeby zrobić tak żeby linka luźna nie była to cegulacje musze na maxa wyciągnąć
[ Dodano: 28 Kwi 2009 11:01 ]
byłem przedchwilą sprawdzić i żeby zrobić tak żeby linka luźna nie była to cegulacje musze na maxa wyciągnąć
Niechciałbym kusić, niewiem czy czytałeśprezes0420 pisze:przy wyprzedzaniu często trzeba wcisnąć gaz do oporu a mocy i tak troszke brakuje
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55547
Na początek

Niema się czego bać, wbrew pozorom to dość proste urządzenieprezes0420 pisze:przy pompie to sam nie mam zamiaru grzebać

[ Dodano: 28 Kwi 2009 11:09 ]
Masz obrotomierz?
- prezes0420
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
- Lokalizacja: Milicz
- Kontakt:
Ile masz obrotów na biegu jałowym?
Ten na zdjęciu możesz dłubać, zwiększysz nieco maksymalne obroty silnika.
Jak bedziesz miał napiętą linkę to poczujesz, że pedał gazu jest wyżej.
A może ktoś przy dawce paliwa grzebał zanim kupiłeś auto? Np. żeby mniej palił, lub, żeby ograniczyć dymienie?
[ Dodano: 28 Kwi 2009 11:26 ]
Bo kiedy zmniejszysz dawkę paliwa to spadają obroty na jałowym i ktoś pewnie podciągną je dźwignią od gazu - z tąd luźna linka i problem z regulacją, do by pewnie tłumaczyło także słabe osiągi.
[ Dodano: 28 Kwi 2009 11:28 ]
Masz plombe na śróbie od dawki? Orginalnie jest ona zasłonięta takim czarnym plastikiem z logo bosha
Ten na zdjęciu możesz dłubać, zwiększysz nieco maksymalne obroty silnika.
Jak bedziesz miał napiętą linkę to poczujesz, że pedał gazu jest wyżej.
A może ktoś przy dawce paliwa grzebał zanim kupiłeś auto? Np. żeby mniej palił, lub, żeby ograniczyć dymienie?
[ Dodano: 28 Kwi 2009 11:26 ]
Bo kiedy zmniejszysz dawkę paliwa to spadają obroty na jałowym i ktoś pewnie podciągną je dźwignią od gazu - z tąd luźna linka i problem z regulacją, do by pewnie tłumaczyło także słabe osiągi.
[ Dodano: 28 Kwi 2009 11:28 ]
Masz plombe na śróbie od dawki? Orginalnie jest ona zasłonięta takim czarnym plastikiem z logo bosha
- prezes0420
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
- Lokalizacja: Milicz
- Kontakt:
Obrotów mam ok 980
Jak napne linke to tylko pedał bedzie wyżej ale nic poza tym się nie zmieni tylko że w połowie swojego skoku będzie się max wciśnięty.
Niewiem czy było coś grzebane bo pompe kupiłem na allegro.
[ Dodano: 28 Kwi 2009 11:34 ]
Plomby nie ma żadnej, a auto dobrze mi przyspiesza tylko w pewnym momęcie gazu brakuje, a pali mi w okolicy 6 litrów więc chyba nikt dawki nie zmniejszał?
Jak napne linke to tylko pedał bedzie wyżej ale nic poza tym się nie zmieni tylko że w połowie swojego skoku będzie się max wciśnięty.
Niewiem czy było coś grzebane bo pompe kupiłem na allegro.
[ Dodano: 28 Kwi 2009 11:34 ]
Plomby nie ma żadnej, a auto dobrze mi przyspiesza tylko w pewnym momęcie gazu brakuje, a pali mi w okolicy 6 litrów więc chyba nikt dawki nie zmniejszał?
Widzisz problem w tym, że kiedyś ludzie masowo zmniejszali dawke w dieslach, w gaźnikowcach wsadzali mniejsze dysze, ale żadko to się odbijało na spalaniu. W dieslu śrubka od dawki nie ustawisz minimalnego spalania, ona "okeśla" maksymalną ilość paliwa jakie dostanie silnik, jak zmniejszysz dawkę to tak jakbyś jeździł nie wciskając nigdy gazu do końca.

Tu masz orginalną pompe, coprawda jest od 1.9 ale w sumie to tosamo, przy okazji porównaj sobie śróbkę ogranicznika dźwigni gazu, jak u ciebie jest znaczna różnica w ustawieniu tej śróby to napewno coś było modzone, z resztą jak nie masz plomby to ktoś musiał tam pazury pchać.
[ Dodano: 28 Kwi 2009 11:55 ]
Myślę, że możesz sobie nawet zmierzyć na zdjęciu (jeśli masz pompe, z przyspieszaczem obrotów) ile jest ta śruba wkręcona i z proporcji wyliczyć ile powinno być u ciebe.

Tu masz orginalną pompe, coprawda jest od 1.9 ale w sumie to tosamo, przy okazji porównaj sobie śróbkę ogranicznika dźwigni gazu, jak u ciebie jest znaczna różnica w ustawieniu tej śróby to napewno coś było modzone, z resztą jak nie masz plomby to ktoś musiał tam pazury pchać.
[ Dodano: 28 Kwi 2009 11:55 ]
Myślę, że możesz sobie nawet zmierzyć na zdjęciu (jeśli masz pompe, z przyspieszaczem obrotów) ile jest ta śruba wkręcona i z proporcji wyliczyć ile powinno być u ciebe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości